Coca-Cola придбала американський бренд молочних напоїв

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Компанія Coca-Cola придбала решту 57,5% акцій американського бренду молочних напоїв Fairlife у свого партнера Select Milk Producers.

Про це повідомляє БІЗНЕС із посиланням на пресреліз компанії.

Раніше компанія володіла 42,5% акцій Fairlife. Фінансові умови угоди не розголошуються.

Зазначається, що на ринку США спостерігається зростання молочних продуктів з доданою вартістю, причому споживачі активно цікавляться продуктами з більш низьким вмістом цукру, жиру і високим вмістом білка.

У Coca-Cola переконані, що бренд Fairlife здатний задовольнити цей попит, оскільки в його лінійку входить ультрафільтроване молоко, яке містить менше цукру і більше білка, ніж звичайне молоко. Також Coca-Cola продає безлактозні молочні продукти, що дозволяє охопити ще ширший круг споживачів.

"Fairlife — це прекрасный приклад того, как ми постійно расширюємо наш повний асортимент напоїв, щоб приносити людям більше брендів, які вони люблять. Ця угода допоможе забезпечити продовження розвитку інноваційної історії Fairlife, поєднуючи її підприємницький дух та інноваційні можливості з ресурсами, охопленням та досвідом Coca-Cola", — сказал президент Coca-Cola North America Джим Дінкінс.

Довідка: Бренд Fairlife (Чикаго, США) був запущений у 2012 році і пропонує широкий асортимент молочних напоїв, таких як молочні коктейлі з високим вмістом білка, відновлюючі напої та ультрафільтровані молочні продукти. 

За оцінками Coca-Cola, тільки в минулому році роздрібні продажі Fairlife склали $ 500 млн.