Агрохолдинг Косюка створює групу компаній для діджиталізації бізнесу

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Агроіндустріальний холдинг МХП (Миронівський хлібопродукт") створює групу компаній для трансформації та діджиталізації бізнесу.

Про це заявив голова правління холдингу Юрій Косюк, інформує БІЗНЕС з посиланням на пресслужбу компанії.

За його словами, щоб бути конкурентним на світовому ринку, бізнес має все більше йти в діджиталізацію виробництва і застосовувати сучасні технології для управління бізнес-процесами. "Основне завдання – трансформація бізнесу за різними напрямками завдяки залученню стартапів і впровадженню цифрових технологій. Однією з перших компаній, яка почне трансформацію бізнесу МХП, стане MHP Digital", — сказав Косюк.

Він також припускає, що в майбутньому МХП працюватиме за моделлю венчурного фонду, орієнтуючись на практичне впровадження технічних новинок.

"Ризик не в тому, щоб пробувати нове, ризик саме в тому, що все може залишитися без змін. Я переконаний, що завдяки цифровим технологіям Україна зможе здійснити стрибок від аграрної країни до постіндустріальної, і бізнес повинен почати трансформацію вже зараз. І те, що держава визначила пріоритетом діджиталізацію, – абсолютно правильне рішення", — заявив глава МХП.

Довідка: МХП – вертикально інтегрований лідер українського аграрного виробництва з європейським акціонерним капіталом і закордонними виробничими активами, що працює в галузях птахівництва, рослинництва, зернопереробки, виробництва комбікормів, м'ясопереробки та тваринництва. В активі холдингу – понад 30 підприємств. 

Продукція МХП постачається ​​на ринки 80 країн світу. Зарубіжні виробничі активи холдингу представлені підприємствами в Нідерландах і Словаччині.

66% акцій МХП належить бізнесмену Юрію Косюку через компанію WTI Trading Limited.