В Україну заходить американський стартап Beyond Meat, який продаватиме рослинне м`ясо

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

На ринок України виходить популярний американський стартап Beyond Meat, який пропонуватиме бургери і ковбаски з рослинного м'яса.

Про це повідомляє БІЗНЕС з посиланням на пресслужбу компанії "Вест Мілз", яка стала ексклюзивним дистриб'ютором Beyond Meat.

Першим містом, в якому з'явиться американська продукція, буде Київ. Спробувати страви з рослинного м'яса можна буде у наступних столичних закладах: ЖЗЛ, Queen, The Burger, Not only Fish, Avalon, Mocco, Normal, Havana, Fabius, Villa Riviera, Маяк, Bassano, Champion Hall, мережа Star Burger та ресторанах Діми Борисова.

Також вже в цьому місяці продукт з'явиться в меню учнів школи Midgard, у коворкінгу IZONE, у популярних кейтерингових компаніях і службах доставки їжі. Згодом котлети і ковбаски з рослинного м'яса можна буде знайти на полицях супермаркетів.

Як зазначили в компанії, продукція Beyond Meat на 100% складається з рослин, не містить глютену, сої та ГМО. Основні інгредієнти — горох, рис, вода, картопляний крохмаль, рапсове олія. Червоний колір котлеті надає буряковий сік.

Наголошується, що для виробництва рослинних бургерів використовується на 99% менше води, на 93% менше землі, створюється на 90% менше викидів парникових газів і потрібно на 46% менше енергії, ніж для виробництва м'ясних бургерів.

Водночас директор ТОВ "Вест Мілз" Станіслав Луцкович констатує, що в Україні виробництво м'яса з кожним роком збільшується. У серпні 2019 року, в порівнянні з серпнем 2018-го, виробництво збільшилося на 9,7% або на 23 тис. т, і склало 258,9 тис. т.

"Україна — дуже прогресивна країна, я бачу і, не з чуток знаю, що у нас є потенціал для розвитку будь-якої екологічної ініціативи", — сказав Луцкович.

Довідка: Американський стартап Beyond Meat заснований в 2009 році Ітаном Брауном. Зараз його продукція продається в 58 тис. магазинів і закладів в 20 країнах. Beyond Meat можна зустріти в меню таких мереж як TGI Friday's, Hardee's, Subway, Dunkin ', Black Bear Diner.

 Навесні виробник рослинного м'яса провів вибуховий IPO, залучив $ 241 млн і з кожним кварталом курс акцій компанії зростає. Серед інвесторів і партнерів Beyond Meat — мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's, KFC, Гарвардський і Стенфордський університети, актор Леонардо ДіКапріо, співзасновник Microsoft Білл Гейтс та інші міжнародні компанії.

 Beyond Meat на 100% складається з рослин, не містить глютену, сої та ГМО. Основні інгредієнти продуктів: горох, рис, вода, картопляний крохмаль, рапсове олія. Червоний колір котлеті надає буряковий сік.

 

За словами вчених з лабораторії Beyond Meat, всі необхідні білки, жири, вуглеводи, ліпіди, мінерали і вітаміни доступні і в рослинному світі. Єдиним інгредієнтом тваринного м'яса, який неможливо було синтезувати з рослин, став холестерин, тому його в рослинному бургер немає.

Крім іншого, для виробництва рослинних бургерів використовується на 99% менше води, на 93% менше землі, створюється на 90% менше викидів парникових газів і потрібно на 46% менше енергії, ніж для виробництва м'ясних бургерів.

В той самий час в Україні виробництво м'яса з кожним роком збільшується. У серпні 2019 року, в порівнянні з серпнем 2018, виробництво збільшилося на 9,7%, або на 23 тис тонн, і склало 258,9 тис тонн.

«Україна — дуже прогресивна країна, я бачу і, не з чуток знаю, що у нас є потенціал для розвитку будь-якої екологічної ініціативи. Тим більше, якщо це смачно і корисно. Я радий, що нас підтримали багато ресторанів, організації і навіть школа. У той час, як в Україні виробництво м'яса з кожним роком збільшується, ми готові запропонувати гідну йому альтернативу», — говорить директор ТОВ "Вест Мілз" Станіслав Луцкович.

 

Будучи провідником в світ рослинних продуктів в Україні, компанія "Вест Мілз" відкрита до співпраці.