business head ads

ELDORADO святкує ювілей: 20 років на українському ринку побутової техніки

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Протягом 20 років ціллю компанії ELDORADO є задоволення потреб клієнта. На сьогодні  ELDORADO входить у ТОП-3 рітейлерів побутової техніки в країні. Мережа налічує 123 магазини у 58 містах України.

 

За усі 20 років роботи цінності компанії залишались найвищим пріоритетом. Цими цінностями стали: системність, клієнтоорієнтованість, інноваційність, ефективність та співпраця. Тому й не дивно, що саме ці принципи зрештою допомогли компанії досягти лідируючих позицій на ринку, стати одним із найвпізнаваніших брендів та продовжувати свій розвиток і зараз.

Системність

Історія мережі ELDORADO починається у 1999 році, коли на Хрещатику відкрився перший магазин. Його відкриття кияни святкували кілька днів. Через 4 роки ELDORADO з маленького магазину перетворився у перший в Україні гіпермаркет електроніки і збільшив число своїх магазинів у 5 разів – до 32 торгових точок.

У 2008 році ELDORADO поглинає мережі «Домотехніка», «АБВ», «МегаМакс» і залучає консультантів провідних світових рітейлерів. Новий етап розвитку починається у 2013 році після злиття з мережею «Технополіс» – саме з того часу ELDORADO стає роздрібною мережею електроніки і побутової техніки №1 по товарообігу в Україні з абсолютно українським менеджментом.

Із моменту об'єднання мережа обслужила 10 мільйонів покупців на суму еквівалентну 3 мільярдам доларів США.

Клієнтоорієнтованість

Компанія не припиняє іти в ногу з часом заради задоволення потреб клієнта, тому формат магазинів оновлюється кожні 3 роки. Наразі більш як 70% магазинів працюють у новому форматі. При цьому відбувається постійне тестування нового формату магазинів та проектів самообслуговування, розвивається автоматизація послуг. Постійним також є процес оптимізації площ формату і співвідношення між торговими та неторговими площами. А кількість магазинів у малих містах стає все більше.

У ELDORADO працює спеціальна сервісна служба HiTechnic, яка завжди готова допомогти покупцеві швидко налаштувати будь-яку техніку, встановити потрібні програми, провести діагностику або надати консультацію. Запроваджується також формат мультиканального продажу OmniChannel.

А незабаром ELDORADO планує запуск мобільного додатку, в якому можна буде перевірити бонусний баланс, витратити або отримати бонуси, здійснювати покупки і, звичайно ж, отримувати персональні спец-пропозиції.

1 6

Інноваційність

У найближчих планах компанії – активний розвиток IT-технологій з метою поліпшення сервісу для клієнта. Зараз знаходиться у процесі розробки проект ERP. Це система планування ресурсів підприємства.

Також особливу увагу компанія звертає на канали комунікації та персоналізації. На підставі отриманої інформації про смаки й покупки клієнта штучним інтелектом будуть вибудовуватися гіпотези та моделі, які створять найбільш вигідні пропозиції із товарами та цінами, а також із вказанням розташування магазинів. ELDORADO працює з бігдата для управління – таким чином компанія отримує дані про трафік і гарячі зони, автоматизує  збір існуючих даних.

Ефективність

 Ефективність кожного рішення чи нововведення залежить саме від неї – великої та згуртованої команди компанії ELDORADO. У компанії працюють 5000 співробітників. Більшість менеджерів, включаючи ТОП-ів, починали свою кар’єру саме із початкових посад у магазинах ELDORADO.

Компанія розуміє, наскільки важливою для працівників є мотивація та хороші умови роботи. Тому працює виключно в законодавчому полі і дотримується вимог трудового законодавства: діє офіційне працевлаштування та виплата заробітної плати, у компанії дотримуються всіх соціальних гарантій, надається медичне страхування відповідно до політики компанії, виплачуються пільги і компенсації.

ELDORADO також заохочує до постійного навчання і розвитку своїх працівників, тому вкладає значні інвестиції у внутрішнє і зовнішнє навчання персоналу.

Співпраця

 За роки розвитку компанія стала місцем для найвигідніших покупок електроніки завдяки широкому асортименту товарів, високій якості послуг і професіоналізму співробітників. Однак у компанії розуміють, що успіх приходить до тих, хто готовий ділитися та допомагати.

Саме тому ELDORADO займає активну позицію у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Компанія займається підтримкою декількох футбольних і бігових турнірів.

Активно працюють благодійні програми, зокрема – підтримка дітей з обмеженими можливостями. А донорський рух спільно з київським ОХМАТДИТ за досить короткий термін зібрало велику групу постійних донорів крові для дітей. Завдяки зусиллям ELDORADO була виділена допомога на обладнання центру здачі крові необхідною технікою, меблями і медичними приладами.