business head ads

"Дарниця" провела ребрендинг і націлилась на створення міжнародного фармацевтичного бренду

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Сьогодні, 16 жовтня, фармацевтична компанія "Дарниця" презентувала результати ребрендингу та оновлену корпоративну стратегію.

Про це на брифінгу повідомив голова ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків, інформує БІЗНЕС.

"Ми ставимо перед собою ціль — створення міжнародного фармацевтичного бренду, яким будуть пишатися українці. Для цього ми ведемо переговори про стратегічне партнерство з європейськими та американськими гравцями фармацевтичного ринку. Ми розглядаємо напрямки від придбання компаній до спільної розробки для виходу не лише на європейські ринки, а й на північно-американські", — розповів Шимків.

Другим вектором розвитку компанії є перетворення "Дарниці" на 100% цифрову компанію. "Ми інвестувала 1,5 млн євро в діджитилізацію процесів і переведення життєвого циклу препарату в цифрову форму. Ми повністю готові до цифрового досьє. Це те, що вже є світовим стандартом", — заявив голова ради директорів Darnitsa Group.

Завдяки цим і подальшим інвестиціям "Дарниця" планує стати лідером з виробництва складних генериків — таких, як трьохкомпонентний препарат для лікування артеріальної гіпертензії "Тіара Тріо". Фокусуючись на розробці якісних генериків,  "Дарниця" постійно проводить дослідження біоеквівалентності, тобто відповідності лікарського засобу оригінального препарату. З 2016 року компанія завершила 8 досліджень біоеквівалентності, на 2020-2021 роки заплановано від 9 до 12 таких досліджень.

Також Шимків повідомив, що за останні 10 років компанія спрямувала понад 200 млн євро інвестицій у найсучашніше обладнання світових виробників, повністю роботизований склад, який обслуговує чотири людини. "За останній рік нас відвідали всі відомі інвестиційні компанії світу.  Для нас важливо з`явитися на міжнародній карті фармацевтичних компаній. Додам, що ВООЗ на базі  "Дарниці"  навчає і показує інспекторам, якою має бути фармкомпанія світового зразка", — сказав він.

72600559 2204015969702605 3053156546939715584 n

Новим логотипом компанії стала літера "d" стилізована під мікроскоп. Він символізує дослідження, розробки, інновації та постійний розвиток. Мета нового дизайну – зробити зовнішній вигляд упаковки зручним та інформативним для пацієнта. Для цього компанія застосовує кольорове кодування відповідно до симптомів і пінктограми для позначення форми випуску.  На рецептурних препаратах інформація про дозування додатково виділена кольором. "Дарниця" вже розпочала змінювати дизайн пакування лікарських засобів рецептурного напрямку.

Крім того, голова ради директорів Darnitsa Group розповів, що стратегія компанії визначає три пріоритети в розвитку продуктового портфелю: кардіологічний напрямок, неврологічний і вирішення проблем болю. Минулого року компанія представила 10 нових брендів у 12 лікарських формах до кінця 2019-го вийдуть ще 11 брендів, а в 2020 заплановано 14 лончів у 29 лікарських формах. Зараз на різних етапах розробки і впровадження знаходяться понад 60 лікарських засобів.

Говорячи про фінансові результати роботи, Шимків повідомив, що в останні 4 роки дохід компанії постійно зростає. "Ми фіксуємо 18% зростання доходу щороку і прибуток щороку зростає в середньому на 15%", — зазначив він.

Ще одним пріоритетом компанії є збільшення обсягів експорту, який наразі займає незначну частину у діяльності "Дарниці". "Близько 90% продукції компанії продається на українському ринку. Ми маємо 365 реєстрацій нашої продукції за кордоном, у нас є експорт до деяких країн ЄС, Балтії, Австралії, В'єтнаму, Афганістану, Іраку, Ірану тощо", — констатує голова ради директорів Darnitsa Group.

Він також прогнозує, що у найближчі роки буде відбуватися консолідація фармацевтичного ринку України, який сьогодні представлений 113-ма заводами. "Дарниця" уважно спостерігає за цим процесом", — підсумував Шимків.

Довідка: ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця" засноване в 1930 році. Є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному вираженні. Портфель компанії включає близько 250 найменувань готових лікарських засобів. У 2018 році "Дарниця" збільшила чистий прибуток на 31,3%, до 449,134 млн грн.

Кінцевим бенефіціаром ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця" є народний депутат Гліб Загорій.