business head ads

BlaBlaCar оголосив про купівлю Busfor

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Французький інтернет-сервіс з пошуку попутників BlaBlaCar вирішив придбати Busfor, провідний сервіс з пошуку та купівлі автобусних квитків в Україні та інших країнах Центральної та Східної Європи.

Про це повідомляє БІЗНЕС з посиланням на TechCrunch та сайт компанії.

Як зазначили у BlaBlaCar, рішення придбати Busfor відбувається у рамках загальної стратегії розвитку: компанія хоче стати глобальним маркетплейсом для автодорожніх поїздок, об'єднавши на одній платформі карпулінгові та автобусні пропозиції, щоб дати пасажирам широкий вибір транспортних засобів.

Закриття угоди з купівлі заплановано на 4-й квартал 2019 року. Умови угоди поки не розголошуються.

CEO BlaBlaCar Ніколя Брюссон зазначив, що це найбільша покупка в історії BlaBlaCar. 

Нагадаємо, у серпні 2019 року стало відомо, що сервіс BlaBlaCar придбав дного з найбільших автобусних операторів Франції Ouibus, що належав державному залізничному перевізнику SNCF.

Довідка: 

Сервіс BlaBlaCar створений у 2006 році у Франції. Сервіс дозволяє автовласникам знаходити попутників для спільних поїздок і ділити між собою транспортні витрати. Сервіс працює в 22 країнах світу, сукупна аудиторія проєкту перевищує 65 млн людей. В Україні сервіс почав працювати на початку 2014 року, купивши український стартап "Подорожник". У першій половині літа 2019 року кількість користувачів BlaBlaCar в Україні досягла 5 млн. 

Busfor є найбільшим агрегатором для покупки квитків в Росії та Україні. Сервіс співпрацює з 7 тис. автобусних перевізників. Обсяг продажів компанії досягає $4 млрд на рік.