business head ads

ТМ "Легко" здійснила рестайлінг упаковки і запускає нову категорію продуктів

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

З 20 серпня 2019 року торговельна марка "Легко", яка належить агрохолдингу "Миронівський хлібопродукт" (МХП), почала випуск заморожених продуктів з курячого м'яса в оновленій упаковці. в новій упаковці та новому дизайні. Фірмовий стиль і логотип ТМ не змінювалися з 2009 року.

Про це повідомляє БІЗНЕС з посиланням на пресслужбу МХП.

"Настав час змінюватися, щоб відповідати сучасним тенденціям і враховувати потреби наших споживачів. Перше, з чого ми почали, – змінили формат пакування продукції. Відтепер це картонна упаковка замість пластикових лотків. Це зручно, стильно, мінімалістично, не шкодить довкіллю, дозволяє зберігати продукт, дає можливість гарно викладати його на полицях магазинів. Друге завдання – це створення концепції дизайну, який би символізував торговельну марку", – наголосили в МХП.

343364758758586

Зазначається, що мета рестайлінгу – показати продукти ТМ "Легко" в невагомості та динаміці, символічно відобразити легкість і швидкість їхнього приготування. "Основне завдання: продемонструвати споживачу, що заморожені продукти – це смачно, просто та зручно. Нагадати про себе, викликати почуття подиву, омолодитися на 20 років", – коментує Євгенія Родіна, керівник підрозділу продажів і маркетингу, каналу ключових клієнтів, підрозділу м`ясоколбасних виробів. – У нових упаковках ми зашиваємо справжній колоркодинг: кожна  категорія SKU матиме свій колір, в який буде зафарбований вузький бік упаковки та її окремі елементи.

5645567586978333

457575886896

Також компанія-виробник ТМ "Легко" вирішила відмовитися від позиціонування своєї лінійки в якості напівфабрикатів, оскільки вона сприймається як "не дуже корисна та хороша їжа", і заявила про створення нової категорії продуктів швидкого приготування – "Заморожені страви з курятини".

Ще одним нововведенням стало додавання соусу до продуктів снекової групи – нагетсів та стрипсів. "Такого на українському ринку ще немає: саше з нашими фірмовими соусами "ПіріПірі" та "Карі" вкладені в упаковку. Завдяки цьому ми хочемо поділитися з клієнтами  правилами споживання страв даного формату", – наголосили в агрохолдингу.

Довідка: МХП — провідна міжнародна агропромислова група, яку заснував і очолює відомий український бізнесмен Юрій Косюк, що контролює 66% акцій холдингу. Інші 34% належать міжнародним інвесторам після IPO компанії на Лондонській фондовій біржі в 2008 році.

Бізнес Групи, яка займає лідируючі позиції в галузях птахівництва, м’ясопереробки, тваринництва, рослинництва, переробки зерна і виробництва кормів, представлений виробничими та логістичними активами в Україні, а також на Балканах, у Нідерландах і Словаччині, в ОАЕ діє дистрибуційний офіс. В Україні компанія обробляє один із найбільших земельних банків площею приблизно 370 тис. га.

МХП випускає продукцію під брендами "Наша Ряба", "Qualiko", "Легко!", "Бащинський", "UkrainianChicken".