Група компаній Olkom веде переговори з групою західних інвесторів

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Група компаній "Olkom", до складу якої входить "Київський маргариновий завод", веде переговори з групою іноземних інституційних інвесторів.

Про це повідомив СЕО "Київського маргаринового заводу" Юрій Євенко в інтерв'ю Delo.ua, передає БІЗНЕС.

"Це міжнародні фінансові інститути, які можуть як увійти в капітал "Київського маргаринового заводу" зі своїми інвестиціями, так і просто надати фінансування на розвиток", — сказав Євенко. При цьому він не уточнив, з якими саме інвесторами ведуться переговори.

За його словами, у рамках стратегії розвитку компанія розглядає можливість розширення її присутності на суміжних В2В і споживчих ринках, а також вихід в якості прямого експортера споживчих товарів на західні ринки, в тому числі ринки країн ЄС.

"Олком" готується виходити на зовнішні ринки вже не тільки як субекспортер (постачальник інгредієнтів для експортоорієнтованих підприємств), а й напряму. Зараз ми займаємося реорганізацією відділу продажів і вже розробили дорожню карту подальшого руху в цьому напрямку", — сказав очільник заводу.

Він повідомив, що два контракти на поставки подукції до Євросоюзу вже перебувають на стадії підписання. "Ми працюємо з низкою міжнародних фінансових інституцій, спільно прописуємо довгострокові стратегічні плани і цілі. З одного з них ми опрацьовуємо питання еволюційного стрибка для "Olkom". Як одна з опцій — освоєння суміжних ринків. Наприклад, поглядаємо в бік молочної галузі — виробництва замінників молочних жирів. Новий стан молочного ринку визначить наші оцінки його перспектив на 3-10 років. І, відповідно, ми зможемо оцінити власні бізнес-можливості на цьому ринку", — розповів Євенко.

Він також повідомив, що за підсумками першого півріччя 2019 року обсяг продажів в категоріях "вагові маргарини" і "спеціалізовані жири", призначених для кондитерської та інших підгалузей харчової промисловості, зріс майже в три рази  на 178%. А в споживчому сегменті деякі позиції продукції заводу стабільно подвоюють обсяги продажів в роздрібній торгівлі.

Нагадаємо, у травні 2019 року Юрій Євенко повідомляв, що загальний обсяг коштів, які будуть інвестовані у підвищення техніко-технологічного рівня "Київського маргаринового заводу" у поточному році збільшено на 30% порівняно з 2018 рокм.  

За результатом інвестиційної діяльності у першому кварталі цього року загальна сума інвестицій у модернізацію технологій підприємства і придбання нового обладнання склала більш ніж 4 млн грн.

Довідка: ТМ "Олком" відомий український бренд майонезів, маргаринів, гірчиці і масла. Ця продукція виробляється ПрАТ "Київський маргариновий завод", що входить до складу групи компаній "Olkom" разом з ТОВ "Київський маргариновий завод" (торговий дім Групи) і ПП "Рута-К".