business head ads

Walmart може "влетіти" на мільярд через е-commerce

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Американська торговельна мережа Walmart може втратити $1 млрд за рік через інвестиції в онлайн-продажі. Щоб компенсувати втрати, компанія хоче продати три бренди, які не приносять прибутку.

Про це повідомляє БІЗНЕС з посиланням на американський сайт Vox.

Зазначається, що онлайн-підрозділ Walmart завершить поточний фінансовий рік збитками в $1 млрд при виторзі $21-22 млрд. Аналітики вважають, що це суттєво вдарить по компанії, сукупний прибуток якої в 2018 році склав $ 6,7 млрд.

Однією з причин збитків називають серйозну модернізацію онлайн-магазину Jet.com, яку Walmart провів з метою сильніше інтегрувати інтернет-платформу в свій бізнес.

Щоб поліпшити фінансове становище, керівництво Walmart подумує про продаж своїх модних брендів (Bonobos, ModCloth, Eloquii), які не приносять прибутку. Зокрема, інтернет-магазин жіночого одягу та аксесуарів ModCloth корпорація готова продати навіть дешевше покупної вартості.

Також джерела повідомляють, що американський гігант утримається від подальших придбань принаймні до кінця наступного року.

Експерти вважають, що Walmart зараз більш конкурентоспроможний, ніж був до покупки Jet.com. Незважаючи на це, торговельна мережа все ще значно відстає від Amazon. За оцінкою дослідницької компанії eMarketer, частка Amazon в секторі онлайн-продажів у США зараз становить 38% проти 32% в 2016 році, тоді як частка Walmart становить 4,7% проти 2,6% три роки тому.

Нагадаємо, згідно зі звітом BrandZ Top 75, найбільший в світі інтернет-рітейлер Amazon визнали найдорожчим роздрібним брендом світу, вартість якого становить $315,5 млрд.

Також до першої десятки потрапили такі компанії, як Alibaba, McDonald’s, The Home Depot, Nike, Louis Vuitton, Starbucks, Chanel, Walmart та Hermès.