L'Oréal відзначила десяту річницю і понад мільйон годин волонтерської праці

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

У червні 2019 року L'Oréal Group відзначила ювілейний десятий День корпоративної соціальної відповідальності (Citizen Day) — глобальний одноденний волонтерський захід у сфері соціальної взаємодії, в якому взяли участь співробітники у більш ніж 60 країнах, де працює компанія.

Протягом останніх 10 років співробітники L'Oréal щорічно присвячують один зі своїх робочих днів тому, щоб застосувати отримані професійні навички і енергію для вирішення завдань, що стоять перед сотнями організацій соціальної та екологічної сфери. Ці акції солідарності включають проведення семінарів з питань досягнення фінансового благополуччя для малозабезпечених людей, допомоги безробітним в складанні резюме, ремонту будинків для літніх і малозабезпечених осіб або збір сміття на природі.

"Citizen Day став особливою датою в календарі Групи. Я щасливий і пишаюсь тим, що ініціатива, з якою ми виступили 10 років тому, демонструє зростаюче з кожним роком прагнення L'Oréal та її співробітників допомагати місцевим громадам і асоціаціям конкретними справами", —  сказав президент і генеральний директор L’Oréal Жан-Поль Агон (Jean-Paul Agon).

Утримуючи протягом 10 років першість у проведенні волонтерських акцій за участю співробітників компанії, Група постійно прагне використовувати нові підходи.

Щорічний день волонтерської праці, заснований в 2010 році, дозволив співробітникам з майже 65 країн світу присвятити волонтерській роботі з сотнями некомерційних організацій і їх бенефіціарами понад один мільйон годин. Щорічно близько 30 тисяч волонтерів беруть участь в ініціативах солідарності, організованих з нагоди Дня корпоративної соціальної відповідальності.

З тих пір L'Oréal продовжує впроваджувати нові форми участі своїх співробітників у соціальній діяльності та розробила програму волонтерської допомоги Групи L'Oréal (Citizen programme), яка дає співробітникам можливість по-різному вносити свій вклад в різні сфери: перерахування частини заробітної плати, спонсорство волонтерської діяльності співробітників і запущена в цьому році у Франції програма спонсорства, заснована на застосуванні власних навичок. Останнє нововведення дозволяє співробітникам використовувати свій набір навичок в рамках службового доручення тривалістю від двох до шести днів і вирішувати конкретні завдання неприбуткової організації.

"Корисний внесок у вирішення важливих для суспільства питань і підтримка малозабезпечених людей стали предметом особливої гордості для співробітників наших дочірніх компаній по всьому світу", — відзначає директор L'Oréal з питань корпоративної соціальної відповідальності і сталого розвитку Александра Пальт (Alexandra Palt).

 "L'Oréal вважає своїм обов’язком надати працівникам максимальні можливості для конкретних дій і безцінного особистого внеску, які будуть корисними з огляду на вирішення чинних соціальних та екологічних проблем", — додав він.

Довідка: Уже понад 100 років група L'Oréal присвячує свою діяльність красі. Її міжнародний портфель нараховує 36 різноманітних і доповнюючих один одного брендів. У 2018 році обсяг продажів Групи склав 26,9 млрд євро.

У компанії працюють 86 тисяч працівників по всьому світу. L'Oréal представлена у всіх каналах дистрибуції: ринок товарів масового попиту, універмаги, аптеки, салони краси, точки безмитної роздрібної торгівлі, фірмові магазини та електронна комерція. Наукові дослідження та інновації, а також спеціальна дослідницька група, що складається з 3993 осіб, лежать в основі стратегії L'Oréal, спрямованої на задоволення потреб в області краси в усьому світі.