Власник бренду VODA UA інвестує у "водний" бізнес України ще $1,5 млн

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Засновник проекту VODA UA Дмитро Нікіфоров, який володіє 100% корпоративних прав у групі компаній, що володіють Мізуньським заводом мінеральних вод (Івано-Франківська область), планує інвестувати у "водний" бізнес ще близько $1,5 млн.

Про це він повідомив у інтерв`ю журналу БІЗНЕС.

Бізнесмен повідомив, що нині в Україні працюють близько 160 офіційних виробників столової води, проте в країні відсутня нормальна сегментація ринку столової бутильованої води. Тому прямих конкурентів собі Нікіфоров не бачить і планує й надалі розвивати цей бізнес.

Так, найближчим часом бізнесмен має намір інвестувати в цей напрямок ще близько $1,5 млн на додаток до понад $3 млн, інвестованих ним за останні два з половиною роки. До кінця року він планує покрити 1,5% ринку, а в трирічній перспективі закріпити показник у 7% в обсязі продажів.

Коментуючи купівлю Мізуньського родовища мінеральних і столових вод, підприємець зазначив, що основним каменем спотикання під час вибору заводу та родовища була умова відсутності фізичної та хімічної корекції води.

Проаналізувавши безліч варіантів, він зробив вибір на користь води в Івано-Франківському регіоні, оскільки вона є еталонною українською водою. "Це офіційний висновок Інституту екології людини. Отже саме ця вода відповідає найбільшій кількості параметрів за якістю порівняно з іншими вітчизняними аналогами. Наша компанія не піддає воду фізичній та хімічній корекції, мінералізації, фільтрації тощо, адже має у своєму розпорядженні бездоганний природний ресурс — живу карпатську джерельну воду, яка виходить на поверхню самотоком", - пояснює Нікіфоров.

Крім того, він переконаний, що у перспективі Україна може посісти місце "водної житниці" не лише Європи, а й світу, зважаючи на скорочення запасів води. "Азія, Китай — дуже перспективні ринки збуту. Адже води стає все менше, а світового населення — все більше. І пити хочуть усі, щодня. Тому років за 15 це питання може стати глобальним... В тих же ОАЕ та Саудівській Аравії природний водоносний шар теж давно вичерпано", — каже Нікіфоров.

На його думку, у найближчі 10 років Україна голосно заявить про себе в регіональному та світовому масштабах як виробник і постачальник води на зовнішні ринки: від бутильованої до танкерів і цистерн.

Нагадаємо, нещодавно київський бізнесмен Дмитро Нікіфоров сконцентрував 100% корпоративних прав в групі компаній, що володіють Мізуньським заводом мінеральних вод (Івано-Франківська область), а також іншими активами, пов’язаними з видобутком, розливом і продажем лікувальної та столової мінеральних вод.

Довідка: Група компаній включає наступні юрособи: ТОВ "МІЗУНЬ", ТОВ "АСТРЕЯ", ТОВ "МІНЕРАЛЬНІ ВОДИ КАРПАТ", що виробляють воду під ТМ VODA UA, "Горянка", "Карпатська Високогірна", "Горянка лікувальна".

Мізуньське родовище столових і лікувальних вод є найбільшим в Україні з підтвердженим дебетом 1 млн літрів на добу.

Завод випускає 19 SKU природної столової води під трьома власними ТМ, а також мінеральну лікувальну воду. Сумарні потужності дозволяють розливати 150 тис. літрів в робочу зміну.

Повну версію інтерв`ю з Дмитром Нікіфоровим читайте у червневому номері журналу "БІЗНЕС".

 

Читайте також: Органіка в пляшці