У зв'язку з початком військових дій, протягом 2014-го року продажі української фармацевтичної компанії Biopharma впали в 2,5 рази
Про це повідомив президент Biopharma Костянтин Єфименко під час форуму "Бізнес Концентрат. 4.0", який відбувся у Києві", який відбувся у Києві, інформує БІЗНЕС.
"Biopharma, як і весь фармацевтичний ринок, втратила 22% точок продажу - це безумовно вплинуло на об'єми продажів. По-друге, після 2014 року у нас продажі в валютному еквіваленті впали, оскільки національна валюта девальвувала, що неможливо в Європі. В Європі навіть аеропорти припинили б працювати, якби були такі катаклізми, які сталися в нашій країні. Проте ми разом успішно пройшли цей етап", - заявив Єфименко.
Водночас він зауважив, що фармацевтика – один з ринків, який продовжує рости, попри усілякі катаклізми. "Наприклад, за 5 місяців український ринок виріс на 15% в гривні, на 12% до доларах, але водночас ми бачимо тенденцію скорочення споживання, наприклад за період січень-квітень - 2% в упаковках. За підсумками 2018-го річний обіг Biopharma близько 45 млн доларів, а в цьому році 45 млн доларів ми зробимо до 15 серпня. Тому, в принципі, ми впевнено йдемо в майбутнє", - сказав президент компанії.
Крім того, він повідомив, що сьогодні близько 77% світового ринку препаратів з плазми контролюють американці. "Вони захистили свій ринок і сказали: "хлопці, у нас ринок тільки для тих, у кого є мільярд". Але прямо вони так сказати не можуть і тому підняли стандарти. І довели їх до такого рівня, що в низку країн самі зайти не можуть", - розповів Єфименко.
При цьому Biopharma, за його даними, контролює близько 4% ринку препаратів з плазми в Індії, приблизно 3% ринку В`єтнаму і вже виходить на ринки Бангладеш і Пакистану.
Довідка: Biopharma — українська біофармацевтична компанія, що спеціалізується на розробці та виробництві інноваційних високотехнологічних препаратів з плазми донорської крові людини, рекомбінантних ліків, пробіотиків на основі спороутворюючих бактерій і традиційних лікарських засобів.