Bosch планує звести до нуля викиди CO2 та інвестувати €4 млрд в "автопілот"

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Група компаній Bosch (Штутгарт, Німеччина), один з провідних виробників автомобільного та промислового обладнання в світі, планує до 2020 року скоротити до нуля рівень викидів вуглекислого газу.

 Про це йдеться у фінансовому звіті компанії за 2018 рік, опублікованому на її офіційному сайті, інформує БІЗНЕС.

Мета Bosch - нуль викидів CO2

Bosch активізує свої зусилля щодо скорочення викидів CO2. Мета групи компаній, в структуру якої входять 460 дочірних регіональних компаній по всьому світу,  – з 2020 року скоротити до нуля рівень викидів вуглекислого газу.

Для досягнення нульового рівня CO2 компанія планує підвищувати енергоефективність, збільшувати частку поновлюваних джерел енергії в своєму енергопостачанні, купувати більше екологічно чистих джерел енергії та буде нейтралізувати неминучі викиди вуглецю. Це дозволить до 2020 року уникнути викидів 3,3 млн тон CO2 в атмосферу щорічно.

 

Лідерство на електромобільності: €5 млрд виручки до 2025 року  

Компанія прагне стати лідером на зростаючому масовому ринку електромобілів. Мета Bosch – до 2025 року отримати €5 млрд від продажу в цьому сегменті, що в десять разів перевищує показник 2018 року.

Зазначається, що понад мільйон електромобілів по всьому світу вже оснащені компонентами силових агрегатів Bosch. До кінця 2022 року року їхня кількість має зрости до 14 млн.

"Ми також хочемо стимулювати процес прориву технології паливних елементів", – каже голова правління RobertBoschGmbH Фолькмар Деннер. З цією метою Bosch нещодавно оголосила про партнерство зі шведським виробником щодо виробництва паливних елементів, що складають дві третини вартості самої системи. Запуск серійного виробництва планують не пізніше 2022 року.

 

Штучний інтелект для двигунів внутрішнього згоряння

За прогнозами компанії, в 2030 році приблизно 75% нових легкових автомобілів і малотоннажних вантажівок все ще будуть оснащені двигунами внутрішнього згоряння. Тому Bosch продовжує інвестувати проекти вдосконалення бензинових і дизельних двигунів. Для подальшої розробки двигунів внутрішнього згоряння компанія також використовує штучний інтелект.

Наприклад, Bosch використовує штучний інтелект для прогностичного контролю очищення вихлопних газів на основі моделей поведінки водіїв, оскільки це може в подальшому знизити шкідливі викиди від транспорту. У 2018 році обсяг продажів підрозділів, які займаються очищенням вихлопних газів і датчиками вихлопних газів, склав €2,3 млрд. До 2025 року цей показник повинен досягти €3 млрд.

 

4 млрд на "автопілот"

Сьогодні понад 5 тисяч інженерів Bosch працюють над технологією автономного водіння, що майже вдвічі більше, ніж два роки тому.

 До 2022 року Bosch має намір інвестувати близько €4 млрд в системи автоматизації. Очікується, що в цьому році виручка в цьому сегменті зросте майже на 15% або на 2 млрд євро. Продажі радарних датчиків повинні вирости на 20%, а продажі відео датчиків – на 30%. За словами Деннера, "автономне водіння – це не просто перспективний напрямок в майбутньому, це наша можливість для розвитку".

У рамках переходу до концепції безаварійного руху транспорту, Bosch розвиває два напрямки. Перший – це системи допомоги водіям, які дозволять частково автоматизувати водіння у приватних автомобілях (2 та 3 рівні автоматизації). Другий – проект безпілотного автотранспорту, реалізація якого розпочнеться з початку наступного десятиліття (рівні 4 та 5 автоматизації). "Безпілотне водіння змінить звичне пересування людей. Це відкриє двері для проривних бізнес-моделей, таких як робо-таксі та роботизований громадський транспорт", – розповів представник компанії.

У цілому протягом наступних десяти років аналітики очікують, що обсяг ринку автоматизованого водіння та програмного забезпечення для нього досягне близько $60 млрд. До 2025 року більшість з 2,5 млн маршрутних автобусів у всьому світі, що працюють на замовлення, будуть пересуватися без водія. При цьому до 2035 року продажі, пов'язані зі співорендою автомобілів, сягнуть майже $160 млрд.

Фінансові результати та очікування

Для групи компаній Bosch 2018-й фінансовий рік став успішним. Виручка від продажів досягла рекордних показників і досягла €78,5 млрд (в 2017 році – €78,1 млрд). Прибуток до сплати відсотків і податків (EBIT) від операційної діяльності за рік зріс до €5,5 млрд (тоді як у попередній період був на рівні €4,9млрд). Незважаючи на великі стартові інвестиції в перспективні напрямки (електрифікація і автоматизація мобільності), маржа прибутку від операційної діяльності до сплати податків і відсотків зросла, з 6,8% у 2017 році до 7% у 2018 році.

Також зазначається, витрати компанії на дослідження і розробки у минулому році склали €5,9 млрд, що становить 7,6% виручки від продажів. Однак, цей показник за рік дещо зменшився – у 2017-му на R&D приходилося більше €7 млрд, що складало 9% виручки.

"Не дивлячись на економічні виклики, в 2019 році ми продовжимо вкладати значні інвестиції в розвиток нових технологій і бізнес-напрямків, щоб забезпечити рентабельність компанії в майбутньому. Водночас наші зусилля зі скорочення викидів вуглецю і боротьби зі зміною клімату не будуть залежати від міркувань фінансового характеру в короткостроковій перспективі. Вони з самого початку орієнтовані на тривалу перспективу", - сказав фінансовий директор і заступник голови правління Bosch Штефан Азенкершбаумер. 

Окрім того, у поточному році Bosch очікує уповільнення економічного розвитку. За прогнозами компанії, світова економіка зросте лише на 2,3%. Серед чинників, що збільшують навантаження на світову економіку, – розбіжності з питань торгівлі, високий рівень боргу в європейських країнах і скорочення автомобільного виробництва. Проте, незважаючи на складні умови, компанія очікує, що рівень продажів в поточному році дещо перевищить показники 2018 року.