"Укрцемент" закликає УЗ прискорити допуск приватної тяги до магістралей залізниці

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

В пік будівельного сезону через дефіцит локомотивів цементники недопоставили близько 11% продукції.

Асоціація виробників цементу "Укрцемент" пропонує прискорити процес допуску приватної тяги до магістральної інфраструктури для вивільнення тягового рухомого складу "Укрзалізниці" (УЗ) з метою ритмічного забезпечення вантажних перевезень достатньою кількістю тяги.

Про це вона наголосила під час круглого столу, присвяченому новому договору УЗ про надання послуг з організації перевезення вантажів, який почне діяти з 1 липня.

На думку цементників як виробників базового будівельного матеріалу, прискорення допуску приватної тяги допоможе нормалізувати терміни доставки, які у пік будівельного сезону 2019 року були перевищені у 2-5 разів.

Відповідно, через дефіцит локомотивів компаніями цементної галузі було недопоставлено чи невчасно поставлено близько 11% продукції, що частково спричинило перебої з цементом для всього будівельного сектору.

Крім того, залучення приватних локомотивів сприятиме збільшенню надходжень до УЗ та пожвавить економіку України.

Також цементники пропонують Укрзалізниці надати їм можливість придбання або довготривалої оренди списаних та неробочих хопер-цементовозів, які знаходяться у власності УЗ, щоб відремонтувати їх за свої кошти та повернути в експлуатацію. Це дасть можливість відновити рухомий склад державного монополіста, що безнадійно простоює і не приносить прибутку.

Ще один меседж виробників цементу — не допустити скорочення номенклатури вантажів позакласної групи у процесі зближення тарифних класів. На думку цементників, таке скорочення збільшить залізничні витрати вантажовідправників дешевих і, як правило, сировинних, але стратегічно важливих для економіки країни вантажів, у тому числі відходів, як замінників природних копалин.

Зокрема, для  цементних підприємств витрати збільшаться аж на 26%. Таке здорожчання матиме вплив на тарифи доставки основної категорії вантажів (цементу, піску, щебеню тощо) для виконання амбіційної програми уряду з дорожнього будівництва.