L'oréal виділить 150 млн євро на підтримку соціально незахищених жінок і природи

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Компанія почала програму соціальної та екологічної солідарності «L'Oréal в інтересах майбутнього» для подолання наслідків пандемії COVID-19.

L'Oréal надасть 50 млн євро для створення цільового благодійного фонду підтримки організацій, які допомагають найбільш незахищеним в соціальному сенсі жінкам.

Жінки непропорційно більшою мірою страждають від наслідків кризи, зумовленої Covid-19, в частині втрати роботи і доходів, пояснює своїкроки компанія. Більшість неповних сімей знаходиться саме під їхньою опікою, тому все частіше такі жінки вимушені звертатися за допомогою до благодійних фондів для задоволення елементарних потреб таких сімей.

Водночас, в усьому світі відзначається зростання домашнього та сексуального насильства (яке тільки у Франції зросло на 30%), в тому числі, через введений режим самоізоляції.

"Криза, що виникла внаслідок пандемії коронавірусу Covid-19, не лише нікого не милує, але й ще більше посилює нерівність, особливо руйнівно впливаючи на людей, які і так знаходяться у скрутному соціальному та економічному становищі, або є жертвами насильства, особливо, жінок. Для нас вкрай важливо зробити щось, щоб підтримати найбільш незахищених з них",  зазаначає Олександра Пальт, віце-президент L'Oréal з питань корпоративної соціальної відповідальності.

Допомога дозволить вище згаданим громадським організаціям здійснити заходи, спрямовані на боротьбу з бідністю, інтеграцію жінок в професійне і соціальне середовище, надати екстрену допомогу жінкам з-поміж біженців і тих, хто втратив працездатність, захистити від насильства і підтримати постраждалих від нього.

Також L'Oréal інвестує 100 млн євро в заходи, пов'язані із захистом навколишнього середовища, для відновлення постраждалих від впливу людини природних екосистем і заходи, що перешкоджають зміні клімату (імпакт інвестиції).

"Для нас важливо підтвердити свою прихильність розв’язання задач захисту навколишнього середовища і біорозмаїття, а також прагнення пом'якшити наслідки кризи для соціально незахищеного жіночого населення. Обидва ці напрями відбивають цінності та принципи, служінню яким історично присвятила себе компанія L'Oréal", — резюмує Жан-Поль Агон, президент і CEO L'Oréal.