Carlsberg перезапускає бренд з фокусом на сучасність та екологічність

Новини компаній
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Це оновлена пляшка, екологічна фарба для етикетки, розумна кришка та інші нововведення

Відома пивоварна компанія Carlsberg перезапускає бренд з фокусом на сучасність та екологічність, повідомляє CarlsbergUkraine. "NyDawn" – це нова пляшка, екологічна фарба для етикетки, оборотна тара, розумна кришка та інші нововведення. Основна ціль перезапуску – вдосконалення якості напою і зменшення негативного впливу на довкілля.

Зміни бренду відбулись у двох напрямках: споживчого досвіду та екології. Відтепер бренд використовує для етикетки більш екологічну зелену фарбу, що краще переробляється. Пляшка Carlsberg має додаткове напилення скла, яке вберігає від сколів та дає змогу використовувати її повторно упродовж довшого часу та зменшити вуглецевий слід.

Завдяки розумній кришці ZerO2 Cap, яка поглинає кисень, свіжість та смак пива зберігається ще довше, без втрат для неперевершеної якості напою. Пляшка має зручну та преміальну форму, а також новий вдосконалений дизайн етикетки з тисненням.

"Прагнення до постійного вдосконалення — це невід’ємна частина філософії Carlsberg, сенс якої полягає в тому, щоб зробити бренд привабливим для клієнтів і споживачів. Carlsberg ніколи не зупиняється на досягнутому та завжди намагається зробити свій продукт ще кращим, щоб впевнено сказати: "Carlsberg, мабуть, найкраще пиво у світі", – йдеться в повідомленні компанії.

Carlsberg в оновлених пляшках ємністю 0,45 л вже з’явився на полицях магазинів.


CarlsbergUkraine є частиною CarlsbergGroup та одним з найбільших виробників пива в Україні. До складу CarlsbergUkraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. При цьому Львівська пивоварня – перша промислова пивоварня країни. У компанії працює більше 1500 чоловік.