Вже два роки поспіль на мінімальних завантаженнях в Україні працює лише один виробник легкових авто – "Єврокар",  та й то не завдяки, а всупереч умовам, що склалися на ринку. При цьому обсяг внутрішнього ринку автівок щороку зростає, але свою транспортну потребу українці задовольняють вживаними авто.

БІЗНЕС поговорив із керівником заводу "Єврокар" Ігорем Царенком про результати 2019 року та плани на поточний, а також про те, яких стимулів потребує український автопром.

Ледь не першим повідомленням в новому році стала новина про те, що ЗАЗ випустив тестову партію автомобілів Lada та веде переговори про відновлення виробництва з потенційними партнерами, одним із яких є Groupe Renault.

БІЗНЕС поцікавився у голови правління "ЗАЗ" Миколи Євдокименка, коли можливий запуск заводу та що відлякує потенційних інвесторів.

Головний біль української столиці – гостра нестача місць у дитячих садках та школах. Місцева влада знає про проблему. Нещодавно мерія звітувала, що за  останні кілька років вони збудували і реконструювали 8 шкіл та 27 дитсадків. Але цього замало – дитяче населення столиці зростає швидше, ніж поява нових приміщень для базової освіти, тому доводиться максимально "утрамбовувати" наявні навчальні заклади, як рукавичку.

Про обсяг дефіциту дитсадків та шкіл, вартість їх будівництва та роль у цьому процесі девелопера БІЗНЕС говорив із Вікторією Берещак, експертом ринку нерухомості.

Підбиваючи підсумки року, що минув, ми традиційно оцінюємо зроблене та будуємо плани на майбутнє. Починаємо з себе, своєї сім’ї, справи свого життя, країни, а тоді переходимо до світу, що оточує. Покликання ділового медіа — знаходити нові можливості в економічних процесах сьогодення та майбутнього і ділитися ними з бізнес-спільнотою.