Підбиваючи підсумки року, що минув, ми традиційно оцінюємо зроблене та будуємо плани на майбутнє. Починаємо з себе, своєї сім’ї, справи свого життя, країни, а тоді переходимо до світу, що оточує. Покликання ділового медіа — знаходити нові можливості в економічних процесах сьогодення та майбутнього і ділитися ними з бізнес-спільнотою.

Немає сумніву, що технології і надалі формуватимуть майбутнє креативної індустрії. Ми вже спостерігаємо кардинальні зрушення завдяки таким технологіям, як 3D, штучний інтелект, розширена та віртуальна реальність. Оскільки пейзаж продовжує змінюватись, рекламодавці, які не дотримуються відповідних вимог, ризикують залишитись далеко позаду.

Тож якою буде креативна індустрія за 10 років — БІЗНЕСу розповів голова правління Асоціації креативних індустрій (CIAU), офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів креативності в Україні Костянтин Кузнєцов.

Зростання глобального ринку інтернет-реклами сповільнюється. В Україні динаміка схожа, але її причини — інші