Топ-5 вантажівок для аграрного сектору

Бізнес
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Ринок вантажних авто торік склав близько 4700 одиниць. Драйверами продажів стали ритейл та гірничовидобувний комплекс.

Активно оновлювали техніку комунальні підприємства та міжнародні перевізники. Аграрії купляли як нові автівки, так і вживані.

Scanіa G1. Scanіa G серії

Scanіa індивідуально підходить до потреб кожного клієн­та та пропонує продукти і послуги, оптимально адаптовані під кожну транспортну задачу. Є й готові базові комплектації тягачів Scanіa Sіlverlіne Regіonal та Scanіa Sіlverlіne XT, які, серед іншого, пристосовані для аграрних перевезень.

Обидва тягачі обладнані двигунами потужністю 440 к.с. стандарту Євро-5, коробкою з системою автоматичного перемикання передач Scanіa Optіcruіse, мають кабіну серії G зі спальним місцем, холодильником та кондиціонером.

Scanіa Sіlverlіne XT має підсилений бампер та пакет off-road для складних умов перевезень. Крім того, на тягачі розповсюджується пакетна пропозиція, що включає спеціальні умови фінансування від “Сканія Кредіт Україна”, 4-річний контракт на обслуговування, систему управління автопарком “Контроль” безкоштовно на 12 місяців, який надає дані про споживання палива, стиль управління вантажівкою, місцезнаходження вантажівки в режимі реального часу, можливість проведення дистанційної діагностики без заїзду на СТО.

Ford F Max2. Ford F-Max

Ford F-Max вже встиг завоювати титул “Вантажівка року” на автосалоні вантажних авто в Ганновері 2018 р. На українському ринку F-Max представлений з 500-сильним двигуном, високою кабіною й у топ-комплектації, де є майже все.

Mercedes Benz arocs3. MERCEDES-BENZ AROCS

Mercedes-Benz — взірець транспортних рішень. Для перевезення врожаю з полів компанія пропонує тягач Arocs 2042 4х2 стандарту Євро-5, для більшої прохідності — Arocs 2042 у модифікації 4х4. Обладнаний спеціальними аграрними шинами з низьким тиском на ґрунт, тягач може виїжджати безпосередньо на поле. Таке рішення надає компаніям можливість оптимізувати логістичні процеси та позбутись необхідності придбання бункерів для перевантаження, а також уніфікувати парк. У комбінації з напівпричепом Arocs цілком може замінити бункер-перевантажувач й одразу від комбайна відправитися на елеватор. Для локальних перевезень Mercedes-Benz пропонує третє покоління Actros 1841 стандарту Євро-5. А для міжнародних перевезень оптимальним рішенням буде нове, п’яте покоління Actros 1845 LS стандарту Євро-6, що отримало міжнародну нагороду Truck of the year 2020, — наразі найбільш інноваційна, з найкомфортнішою кабіною та розширеною комплектацією.

Volvo FH4. Volvo FH

Вантажівку Volvo FH можна назвати “універсальним рішенням”: простора кабіна з низькою підлогою, посилена рама та підвіска готові до будь-яких навантажень, система запобігання фронтальних зіткнень, ефективний двигун у поєднанні з найкращою у класі автоматизованих КПП l-Shіft забезпечують найвищу економію палива.

Renault5. Renault серії С

Тягач Renault серії С — готове рішення для аграрного ринку. Комплектація тягача адаптована для умов України. Міжосьова відстань дозволяє розмістити повноцінний паливний дизельний бак на 550 л, бак для AdBlue, запасне колесо та гідравлічне обладнання для самоскидного напівпричепа. Додаткові переваги — індикатор навантаження на осі та система онлайн-спостереження за вантажівкою на маршруті.