Компанія UFC експортуватиме продукцію у більш ніж 20 країн

Бізнес
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Не маючи державної підтримки, преференцій та пільг, які мають підприємства-експортери в інших країнах, компанія UFC гідно представляє український рибний продукт на світових ринках.

Компанія Universal Fish Company (UFC) почала експортувати свою продукцію 2014 р. Першим відкрила ринок Молдови. Згодом впродовж чотирьох років до неї додались Німеччина, Естонія, США, Австралія, ОАЕ, Грузія, Азербайджан, Ізраїль. Наразі на полицях супермаркетів цих країн представлено широкий асортимент продукції власного бренда компанії Norven.

Торік на найбільшій світовій виставці риби та морепродуктів Seafood Expo Global у Брюсселі UFC вперше представила унікальні продукти, розроблені разом з японськими технологами для азіатського ринку, насамперед — ринку Японії. Це продукти, які використовуються для приготування суші.

UFC1 0957fВиставка була для UFC надзвичайно успішною. Компанія знайшла багато зацікавлених клієнтів з різних країн. У найкоротші терміни були укладені контракти та відвантажені перші замовлення.

Поточного року UFC експортуватиме продукцію у більш ніж 20 країн. Особливою гордістю компанії є поставки на ринок Японії, оскільки ця країна вважається світовим лідером з перероблення і споживання риби та морепродуктів. Загальновідомий факт, що японські морепродукти є не лише найдорожчими, а й найякіснішими у світі, отже, присутність на японському ринку з будь-яким продуктом є підтвердженням великих досягнень для будь-якої компанії світу. А особливо — з морепродуктами.

Партнери з Японії протягом тривалого часу спостерігали за роботою UFC, а 2016 р. компанії надійшла конкретна пропозиція щодо реалізації спільного проекту. Після двох років наполегливої роботи UFC отримала доступ на японський ринок. Це досить серйозний виклик, який підтверджує, що компанія рухається у правильному напрямку.

У грудні 2019 р. UFC інспектували ще одні японські клієнти. Усі перевірки, які проходили до того, неможливо порівняти з ретельністю перевірки цих провідних спеціалістів, оскільки вони інспектують понад 600 ресторанів в Японії та прекрасно розуміються на рибному бізнесі. Японські фахівці знову підтвердили, що виробництво UFC відповідає найвищим стандартам.

Зазвичай після напруженої роботи з інспектування компанії перевіряючі відвідують фірмовий магазин-ресторан Don Mare на Оболоні в Києві, своєрідний світовий маяк рибної індустрії в Україні, адже тут є риба з усього світу.

І такі відвідини Don Mare стали окремим тестом для UFC, адже у ресторані представлені й типові продукти, що продаються на японському ринку, зокрема суші. Японські інспектори зауважили, що продукти, представлені у Don Mare, відповідають найвищим вимогам та стандартам японської кухні.

У компанії визнають, що, незважаючи на великі перспективи, експорт в нашій країні постійно супроводжують чималі труднощі. Деякі пов’язані з нашими внутрішніми “особливостями”, деякі — із геополітичними обставинами. А інколи йдеться про протекціоністські заходи з боку іноземних держав, які захищають свого виробника.