Участь у профільних виставках відчинила компанії Blest двері на північноамериканський континент

Бізнес
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Участь у профільних виставках відчинила компанії Blest двері на північноамериканський континент

Виходу меблевої компанії Blest на канадський ринок суттєво посприяла Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою, що почала діяти з серпня 2017 р. У межах цієї Угоди працює проект CUTIS, який і дав можливість Blest та іншим українським виробникам наочно представити свою продукцію канадцям.

2017 р. компанія долучилася до українського стенда на Canadian Furniture Show. А  вже у травні 2018 р., разом із іншими дев’ятьма меблевими виробниками, Blest представляла українську меблеву галузь на найбільшій канадській виставці.

Як зазначають у компанії, участі у виставці передував ретельний відбір українських та канадських експертів. Особливо цінною для компанії стала допомога канадського експерта Жака Нaдо. “Жак надав нам детальну інформацію щодо специфіки канадського меблевого ринку та допоміг обрати моделі, які варто було б представити. В іншому разі компанії потрібно було би проводити власне дослідження. Проект CUTIS зробив це за нас, за що ми йому вдячні”, — розповідає Вікторія Семенець, експорт-менеджер компанії Blest.

Завдячуючи порадам пана Надо, для участі у Canadian Furniture Show була відібрана модель невеликого дивана-трансформера. Як виявилось, у Канаді актуальна тема меблювання малогабаритних квартир, де диван має виконувати роль основного спального місця. До того ж продукція Blest повністю відповідала вимогам канадського попиту — висока якість, сучасний дизайн та доступна ціна. А  географія країни-виробника вабила лояльних до України покупців.

Blest фактично стала єдиною українською компанією, що почала будувати свою дилерську мережу в Канаді. Одразу після травневої виставки перший контейнер із замовленням дилера вирушив з одеського порту до Торонто.

Однак цій поставці передувала велика робота зі зміни технічної документації та рекламної продукції. Зокрема, інформація потребувала перекладу на англійську мову та заміни метричної системи вимірювання на футову. Довелося також підлаштуватися під канадські норми розмірів матраців, адже там прийняті стандарти kingsize та queensize — 180х200 см та 160х200 см відповідно.

Що стосується конкуренції, то основними суперниками Blest на канадському ринку є місцеві виробники та китайські компанії. Якщо порівнювати з канадцями, то українці конкурують завдяки нижчій вартості готової продукції (навіть з урахуванням логістичних витрат). А перевагою Blest перед виробниками з Китаю стала значно вища якість продукції та чіткість виконання своїх зобов’язань.

За результатами 2019 р. Blest змогла вдвічі наростити обсяг експорту до Канади завдяки новим дилерам та ширшому асортименту продукції. Наразі канадським споживачам досі цікаві компактні дивани, які можна використовувати для щоденного сну. “Ще рано говорити про повноцінне завоювання канадського ринку, проте Blest покладає великі сподівання на цей напрям”, — зазначає Вікторія Семенець.

Ба більше, канадські дилери допомагають вивчати й аналізувати ринок США, який Blest теж планує завойовувати.

semenec 6b9bcВікторія Семенець, експорт-менеджер компанії Blest

— Компанія вже здійснила перший продаж дивана у США. Американцю, який побачив диван Blest у своїх канадських друзів, той так сподобався, що він замовив точно такий самий і навіть пішов на додаткові витрати, аби отримати його якнайшвидше — літаком. Він не захотів чекати півтора місяця доставки морем.

Проте для експорту в Сполучені Штати Америки ми, радше, розглядаємо нашу лінійку дитячих м’яких меблів Blest Kids. Адже вже маємо успішний досвід постачання меблів для дітей у Нью-Йорк. Дитячу лінійку Blest Kids побачила відвідувачка американської виставки High Point Market у Північній Кароліні й одразу ж зробила замовлення. Виявляється, такі меблі взагалі не представлені на ринку США.