Холдинг “Хлібні інвестиції” націлився на європейського споживача

Бізнес
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

У “родині” ХК “Хлібні інвестиції” з’явився шостий за рахунком завод — Chanta Mount з  виробництва замороженої хлібобулочної продукції. Запуску проекту передувала кропітка робота з вивчення трендів світового хлібного ринку.

А вони за останні 15 років суттєво змінились. Зокрема, якщо брати європейський ринок, то понад 50% загального хлібобулочного портфеля припадає на заморожену продукцію. В Україні ця ніша достатньо вільна. Тому “Хлібні інвестиції” зосере­дились на створенні індустріального виробництва повного циклу.

Зараз на заводі працює одна лінія потужністю 15-20 т на добу, що виготовляє артизанські хліби, зокрема чіабату, багетну групу та мілкоштучні вироби.

Влітку 2020 р. планується запуск ще однієї лінії з виробництва заморожених круасанів і виробів з листкового тіста. Її виробнича потужність складе 12 т на добу. Також у планах підприємства, у разі повного завантаження існуючої лінії, — наприкінці поточного року прид­бати третю лінію з виробництва монопродукту.

Поки підприємство “тестує” власну продукцію на українському споживачеві. Тому і рецептуру хліба розробляє, орієнтуючись саме на нього. Скажімо, чіабата в Італії та українська — дещо різні. Українці не хочуть багато “бульбашок” у хлібі. Мовляв, куди ж масло намазати. Італійці люблять крупнопористу структуру та хрустку скоринку. Починаючи експансію на європейські та східні ринки, фахівці Chanta Mount мають врахувати вподобання тамтешнього клієнта.

Для засновника холдингу “Хлібні інвестиції” Юрія Триндюка це перший експортний експеримент, завдання якого — вийти на збут 50% продукції за кордоном. До речі, досі Україна “годувала” переважно країни СНД та й то лише пряниками, сушками або тортами. У Chanta Mount вирішили зламати цей тренд.

Головним комунікаційним каналом Chanta Mount із закордонними ринками є спеціалізовані світові виставки. Одна з  них — Gulfood 2020 — відбудеться у  Дубаї в лютому.

“Підприємство фактично працює лише вісім місяців і  напрацьовує контакти. Невдовзі ми плануємо укласти перші контрак­ти на поставку продукції і вже в січні відправити першу партію в Європу. Також розраховуємо на близькосхідний ринок. Ми збираємося на виставку в Дубаї, де в нас буде власний стенд. Я впевнений, що вона буде дуже продуктивною”, — наголошує пан   Триндюк.

Бізнесмен позитивно оцінює експортні перспективи свого підприємства. Цьому сприяють, зокрема, відсутність штучних перепон, а саме квот на постачання хлібної продукції за кордон, сертифікація підприємства за FSSC 22000 та якість продукту.

А поки головними покупцями хлібних напівфабрикатів Chanta Mount в Україні є ритейл з власними пекарнями, міні-пекарні, автозаправки, сектор HoReCa та сервіси доставки їжі. Втім, підприємство має намір диверсифікувати стратегію збуту своєї продукції. Зокрема, Chanta Mount планує встановлювати у торговельних мережах свої печі, випікати продукцію і продавати її під власним брендом. Також хлібні напівфабрикати Chanta Mount реалізовуватимуться через мережу власних фірмових магазинів та фасуватимуться на заводах — “побратимах” холдингу.

trinduk 777bbЮрій Триндюк, СЕО холдингової компанії “Хлібні інвестиції”

— Я побачив на світовому ринку тенденцію до зростання виробництва заморожених хлібів, збільшується, відповідно, і падіння виробництва свіжих. Заморожений хліб можна перевозити на великі відстані та допікати, отримуючи свіжий хліб протягом дня. Тоді як виробники традиційного хліба намагаються додавати різноманітні добавки, щоб якнайдовше зберігати свіжість хліба. Я  впевнений, що заморожений хліб — це більш цікава ніша для розвитку.