business head ads

Гендиректор БФК Gulliver Ірина Круппа: Ми міркуємо поняттям "щастя людей" як критерієм успіху бізнес-центру

Бізнес
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Gulliver – успішний приклад багатофункціонального комплексу, де ставка робиться на синергію бізнес-центру і торгово-розважального складника. Про те, що робить Gulliver центром тяжіння для орендарів і привабливим місцем відпочинку, а також про розвиток коворкінгів в Україні, БІЗНЕСу розповіла генеральний директор БФК Ірина Круппа.

Розкажіть, як вдається збалансувати два сегменти – торгово-розважальний і бізнес-сегмент?

– Сьогодні світ прагне функціональності та економії часу. А багатофункціональність нерухомості відповідає вимогам сучасності – раціональне використання часу та додаткові можливості. БФК Gulliver дає саме таку цінність нашим орендаторам та споживачам. Наявність великої кількості інфраструктури робить Gulliver не просто бізнес-центром із торгово-розважальною складовою, а простором для життя та ефективного проведення часу, де все продумано до дрібниць. Синергетичного ефекту комплекс досяг завдяки грамотно розробленому проєкту ще на його стартовому етапі. В Gulliver кожен сегмент багатофункціонального комплексу позитивно впливає один на одного. Велике значення має інфраструктура (сфера обслуговування, харчування, фітнес та інше), яка сприяє приверненню додаткових людських потоків.

Попит на сферу послуг в Gulliver, де сконцентровані бізнес та торгово-розважальна частини, значно перевищує показники затребуваності цих послуг в окремо розміщених проєктах.

Наразі в МФК Gulliver вже працює кілька коворкінгів – Сreative Quarter та Creative States. Тобто, приміщення під цей формат ви здаєте в суборенду. Розкажіть, чи плануєте відкрити коворкінг під власним управлінням?

– Дійсно, коворкінги стали потужним, світовим трендом, що стрімко розвивається по всьому світу. В Україні попит на такі простори також неминуче зростає. У нас, наприклад, близько 12 тис. кв м займають три простори. Ми розуміємо, що в майбутньому, як українські, так і іноземні компанії, будуть все частіше надавати перевагу комюніті просторам. Але, вважаємо, що кожен повинен займатися своїм бізнесом.

Читайте також:

"Гнучкий" тренд. Чому феномен коворкінгів набирає обертів?

Директор з продажів компанії IWG Юлія Литвиненко: Коворкінги – це нова українська реальність

Плануєте надалі збільшувати площі під коворкінги найближчі 2-3 роки?

– Ми розглядаємо розміщення в нашому БЦ нестандарних коворкінгів. Так, наприклад, за задумом засновників Creative Quarter та Creative States – це не просто новий великий коворкінг. Модель роботи проєкту фактично є реалізацією принципів економіки спільного споживання (sharing economy) в сфері нерухомості та послуг операційного управління. Creative Quarter працює в трьох сегментах: простір (фізична площадка), комюніті (проведення різноманітних заходів) та послуги. Вони створюють цінність не лише у вигляді креативних офісних просторів, а й беруть на себе операційні процеси компаній, намагаються робити для них продажі. Це дозволяє підприємцям фокусуватися на основних цілях проекту та його ключових компетенціях.

Чи відчувають традиційні офіси пожвавлення конкуренції з боку коворкінгів?

– Ні, кожному своє. Але ми розуміємо, що через кілька років, як би оптимістично це не звучало, більшість офісних працівників будуть трудитися віддалено. Ця тенденція уже помітна й сьогодні – коворкінги, як форма організації праці, стає популярною. За прогнозами спеціалістів міжнародної консалтингової компанії в сегменті комерційної нерухомості CBRE, уже до 2020 року тільки 7 співробітників із 10 будуть працювати в офісі. Є ще й така тенденція – коворкінги із модних майданчиків для "тусовок" перетворюються у зручні місця для роботи фрілансерів чи для старту бізнесу.

Успіх послуги підтверджує й попит, який поступово зростає. Саме тому, більшість організаторів колективних офісних просторів бачать розвиток власного бізнесу у створенні мереж коворкінгів.

Спектр послуг, що компанія надає орендарям традиційних офісів, зріс? Які нові сервіси та умови оренди пропонуєте?

– На жаль, у Києві, як і раніше, досить обмежена нова пропозиція якісних офісних приміщень, тому попит на такі площі досить високий. Також з’являються додаткові вимоги не лише до офісного простору, а й до самого бізнес-центру в цілому. Це – місткий паркінг, велопарковка, хімчистка, поштове  відділення, фітнес-зала, салони краси, ресторани та дитяча зона, де можна залишити дитину на певний час. І глобально це поширюється на всі будівлі довкола бізнес-центрів. Так виникають центри тяжіння, які змінюють життя бізнес-спільноти в цілому.

У Gulliver ми створюємо не просто офіси, це, в першу чергу, простори для життя, які мають комплексне поняття. Окрім висоти, ширини та довжини, ми думаємо про наповнення цього простору, про високий рівень сервісу. Думаємо про те, які компанії стануть нашими орендаторами, чи надовго вони затримаються, чи буде їм комфортно і чи будуть щасливі їхні співробітники. Так, ми вже розмірковуємо поняттям "щастя людей", як критерієм успіху бізнес-центру.

Наталія Шевченко