Ігор Сирота: Люди — це наш пріоритет

Бізнес
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Генеральний директор “Укргідроенерго” — про дотримання принципів КСВ та заходи, впроваджені на підприємстві на час карантину та 

Найбільша гідрогенеруюча компанія країни “Укргідроенерго” виробляє екологічно чисту енергію, регулює мережу та балансує Об’єднану енергосистему України. Водночас компанія приділяє значну увагу аспектам корпоративної соціальної відповідальності. Про дотримання принципів КСВ та про заходи, впроваджені на підприємстві на час карантину, розповів генеральний директор компанії Ігор Сирота

— Соціальна відповідальність компанії нині — це, насамперед, безперебійна робота стратегічного підприємства. Які заходи впроваджені в “Укргідроенерго” на період карантину?

— Ми одразу створили оперативний штаб з організації та впровадження заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу. Наразі всі наради та зустрічі компанії проводяться в режимі онлайн. Співробітники, не задіяні у виробничому процесі та охоронних заходах, переведені на дистанційний режим роботи.

Гідроенергетиків, які обслуговують об’єкти критичної інфраструктури і не можуть працювати віддалено — а таких у нас більшість, — регулярно інформуємо про способи зменшення ризику захворювання. Ми доставляємо працівників на роботу власним транспортом, який систематично дезінфікується, а також організували температурний скринінг на вході та виході з території. Відповідальних за скринінг забезпечили безконтактними термометрами та провели інструктаж.

— Ще один аспект КСВ — безпека персоналу та забезпечення певного соціально-економічного рівня життя співробітників. Як вирішуєте ці питання?

— Для “Укргідроенерго” безпека праці на виробництві — один з основних показників, який безпосередньо впливає на міжнародний імідж компанії. З упевненістю можу сказати: ми забезпечуємо для працівників такі умови, що виключають або зводять до мінімуму можливість впливу шкідливих та небезпечних факторів. Забезпечуємо їх засобами захисту, організовуємо навчання та перевірку знань, всі роботи на підприємстві виконуються за нарядами-допусками, а робочі місця регулярно оглядаються.

Маємо потужний соціальний блок, який включає програми медичного страхування, навчання та розвитку, відпочинку та оздоровлення. Надаємо матеріальну допомогу до народження дитини, на лікування, забезпечуємо виплати особам з інвалідністю, непрацюючим пенсіонерам та ветеранам.

— Чи будуть скореговані стратегічні плани “Укргідроенерго” на найближчий рік у зв’язку із соціально-економічною кризою? Які її наслідки стануть найбільшими викликами для компанії?

— Так, звичайно, життя змушує переглядати заплановане, і вже зараз зрозуміло, що матимемо зсуви графіків. У 2020 р. ми розраховуємо завершити реконструкцію 8 гідроагрегатів. На Дністровській ГАЕС плануємо добудувати і ввести в експлуатацію вже четвертий гідроагрегат. Також продовжуємо працювати над проектами будівництва Канівської ГАЕС та Каховської ГЕС-2.

Цьогорічне маловоддя через відсутність опадів також позначиться на роботі гідроенергетичної галузі. Вже зараз очевидно, що порівняно з минулим роком зменшення виробітку електроенергії може сягнути 30%. А це, своєю чергою, вплине на фінансові показники компанії.

Водночас ми продовжуємо впевнено працювати в усіх сегментах ринку: “на добу наперед”, внутрішньодобовий, балансуючий та ринок двосторонніх договорів.

— Як в нинішніх умовах відбувається дотримання управлінських рішень щодо впливу діяльності компанії на соціальне життя?

— Абсолютно всі виплати — соціальні та заробітна плата — нараховуються співробітникам під час карантину у повному обсязі. Так само ми гарантуємо виплати на виконання укладених “Укргідроенерго” договорів. Витрати, що спрямовуються на інформаційну безпеку, безпеку експлуатації та виробництва, також не будуть зменшені, адже люди — це наш пріоритет.