Світлана Мозгова: Зараз найкращий час для перевірки надійності партнерств

Бізнес
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Світлана Мозгова, директор департаменту по роботі з персоналом, корпоративного партнерства та комунікацій агропромхолдингу “Астарта”

— На чому зараз зосереджена соціальна діяльність компанії?

— Наші люди об’єднані довірою, креативним мисленням та ціннісними орієнтирами. І ці чинники дозволяють нашій компанії бути “антикрихкою” та в умовах карантину стало продовжувати роботу. Це стосується як бізнес-діяльності, так і продовження всіх соціальних проектів, які втілює “Астарта” в межах КСВ. Успішно продовжують роботу всі освітні проекти, просто зараз вони трансформувалися в онлайн-формат. Зокрема, “IT-освіта в селах”, “Моє майбутнє в агро” відбуваються в дистанційному режимі.

— Які перспективи у ваших соціальних проектів?

— Щорічно із дорадчими радами громад ми затверджуємо соціальні програми. Звісно, що цього року значна увага сконцентрована на підтримці медицини, проте ми не відмовляємось від попередніх ініціатив, трансформуємо їх. У скрутні часи бізнес бере на себе більше відповідальності, кількість соціальних проектів збільшується.

— До яких заходів вдались, аби убезпечити власний персонал від медичних та соціальних викликів?

— “Астарта” — компанія, яка злагоджено працює 27 років, тому має напрацьовані ефективні інструменти планування та організації роботи з розумінням, що кризи трапляються з певною періодичністю. Компанія загартована викликами, тому командна робота побудована на швидкій мобілізації та максимальній взаємодії. Протидію коронавірусу ми розпочали до оголошення карантину: ще з кінця лютого це були широка інформаційна кампанія, посилення заходів дезінфекції приміщень та встановлення дезінфекторів в офісах. Згодом максимальну частину адміністративної команди перевели у режим віддаленої роботи. Щоденно працює оперативний штаб топ-менеджменту.

— Які з питань в регіонах виявились найскладнішими для вирішення?

— Вважаємо, що найбільш складним було — і залишається — забезпечити спокій серед людей. Всі ми різні, і для багатьох проблемним є вже не сам коронавірус, а його наслідки. Ми регулярно інформуємо громадськість про хід закупівель і поставок. Це допомагає знизити тривожність і психологічне напруження як у наших колективах, так і в громадах. “Астарта” направила 25,3 млн грн на забезпечення регіональних лікарень обладнанням, тестами, санітарними засобами, захисними костюмами, масками та іншими необхідними речами. Зараз ми доставляємо в регіони 35 апаратів ШВЛ.

— Чи відчула компанія на собі вплив кризи в питанні збереження ланцюгів постачальників/контрагентів?

— Вважаємо, що успішна бізнес-діяльність неможлива без стратегічного далекоглядного планування. Саме завдяки плануванню не відбулося зриву посівної, оскільки компанія була повністю забезпечена всім необхідним для виходу в поле. Ми вдячні нашим партнерам, які вчасно здійснили поставки та відповідально ставляться до роботи. Водночас є ситуації, коли партнери через низку кризових чинників не можуть виконати умови договору згідно з графіком. Ми йдемо їм назустріч, не застосовуючи штрафних санкцій. Адже зараз ми всі перебуваємо практично в однаковій кризовій ситуації. І це найкращий час для перевірки надійності партнерств.

— Чи будуть переглянуті політики КСВ компанії з урахуванням набутого досвіду?

— Ще до початку кризових подій “Астарта” взяла курс на впровадження стратегії сталого розвитку шляхом об’єднання принципів Глобального договору ООН, досягнення цілей сталого розвитку та ESG-критеріїв. І цей шлях є незмінним.

Щодо соціальних проектів, то ми вкотре переконалися: курс на діджиталізацію обрано правильно. Тому після завершення карантину будемо лише посилювати акценти на ІТ-інструментах. Розуміємо, що для малого та середнього бізнесу нині також багато викликів, люди залишились без засобів існування. Тому вже цього року плануємо із партнерами реалізацію проекту з підтримки жіночого підприємництва в селах. А головне, продовжимо втілювати місію нашої компанії — будувати сильну Україну.