"Нам пощастило": Лєра Бородіна та Олексій Купрієнко про інформатаку на G.Bar (ВІДЕО)

Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

У жовтневому номері журналу "Бізнес" вийшла стаття про інформаційну атаку на всеукраїнську мережу б'юті-барів G.Bar, співзасновницею яких є Лєра Бородіна.

За кілька днів у ЗМІ з'явилися новини про зараження гепатитом C в G.Bar і про майбутні перевірки Держпродспоживслужби. Одночасно в мережі почалася бот-атака на ресурси G.Bar у вигляді негативних коментарів та оцінок. Згодом в Держпродспоживслужбі заявили, що інформація про перевірки G.Bar — це фейк, в установи не надходило жодного звернення зі скаргами від громадян.

Власниця мережі Лєра Бородіна звернулася до професіоналів на другу добу атаки. Вибір припав на компанію Underdog The UnLawyers (Олексій Купрієнко). Фахівці компанії, яка спеціалізується на протидії корпоративним війнам та іншим формам бізнес-булінгу, пояснили, як працює механізм атаки і визначили план подальших дій.

Лєра Бородіна та Олексій Купрієнко разом з журналістом "Бізнесу" (Оля Пташка) вирішили проаналізувати інструменти, які були використані для відбиття атаки і дозволили врятувати репутацію G.Bar.