Президент Української асоціації платників податків — про те, навіщо Україні грузинське розслідування по-литовськи, як нині Україна бореться з незаконно лобіюючими підприємцями та чим не задоволені іноземні інвестори.

Галузь пасажирських перевезень пережила найгірші місяці і починає довгоочікуваний рух вгору. БІЗНЕС аналізує, що відбувається з трьома важливішими секторами галузі.

Олександр Слободян, президент ПрАТ “Оболонь”, — про минуле і сьогодення найвідомішого в країні пивзаводу.

У що виллється українським аграріям хімічна незалежність, якщо влада введе квоти на імпортні добрива. Та навпаки.

Новий закон “Про безпеку та гігієну кормів” повинен покращити їхню якість, але поки що його виконання викликає купу проблем у виробників, імпортерів та споживачів.

Grid List

Ніхто не знає, які методи боротьби з пандемією та її економічним впливом є більш дієвими. Ця невизначеність нагадує військовий термін “туман війни”.

Вільна торгівля Адама Сміта, якого продовжують цитувати ліберальні економісти, вже не відповідає сучасним економічним і політичним стосункам.

БІЗНЕС розбирався, чому так і не запрацювала програма доступних кредитів для бізнесу

Світлана Рекрут, директор-розпорядник Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

БІЗНЕС розпитав практикуючого юриста, власника і керівника ТОВ “Правова група “Домінанта” Артема Шамрая про юридичний бік кредитних відносин, які ускладнені дефолтом або невиконанням зобов’язань

Відомий ресторатор — про те, чому він не звільнив 600 чоловік, які існують рецепти виходу з карантину та чому ресторани виживають навіть у кризу

Співзасновник та СЕО компанії KIDDISVIT — про те, як захопився іграшками, про небезпечні підробки та дитячі тренди

Компанія працюватиме у напрямку сталого розвитку та інклюзивності.

Супутникове фото Чорного моря поблизу Одеси, Чорноморська та Коблево, 2019 рік (фото: uc.od.ua)

Стратегії

З кожним роком водойми України та навіть Чорне море "зеленіють" все більше через масове використання фосфатних мийних засобів та мінеральних добрив.

Як фінансові установи шукають вихід з кризи, намагаючись при цьому не втратити репутацію бренда

Олег Диващук, редактор автомобільної рубрики журналу БІЗНЕС

Jaguar та Canon зняли перший відеоролик про авто Jaguar F-PACE на нову камеру EOS C500 Mark II з роздільною здатністю 5,9К.

У національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» підбили підсумки продажів на 14 лютого.

Маленький кросовер в 2018 році приніс шведській марці перший в історії титул "Автомобіль року" 

Согласно данным, за с начала года предприятие увеличило закупки газа на  14,5%, также импорт с рынка ЕС на  29,3%

За информацией Интерфакс-Украина, НАК "Нафтогаз Украины" в январе-октябре 2017 года купил 19 млрд куб. м природного газа, что на 14,5% ( на 2,4 млрд куб. м) больше, чем за аналогичный период прошлого года. 

 Согласно пресс-релизу НАК, в частности, импорт газа компанией с европейского рынка за десять месяцев текущего года вырос на 29,3% (на 1,7 млрд куб. м) — до 7,5 млрд куб. м, а покупка у ПАО "Укргазвыдобування" — на 6,5% (на 0,7 млрд куб. м), до 11,5 млрд куб. м.

В октябре 2017 года "Нафтогаз" купил 1,5 млрд куб. м газа, в т.ч. 1,1 млрд куб. м — у УГВ, а 0,4 млрд куб. м — по импорту.

В январе-октябре-2017 "Нафтогаз" приобретал газ у 13 европейских компаний, ни одна из которых не поставила более 30% объема импортированного газа. Почти весь этот газ был получен НАК со словацкого направления (7,4 млрд куб. м), тогда как поставки с венгерского направления составили всего 0,1 млрд куб. м.

Поставки импортированного газа в Украину со стороны Российской Федерации как в 2016-м, так и в 2017 году не осуществлялись, все объемы газа поступали с европейского направления.

По данным НАК, в целом импорт газа в Украину в январе-октябре 2017 года вырос к аналогичному период прошлого года в 1,5 раза — с 7,8 млрд куб. м до 11,8 млрд куб. м, в том числе со словацкого направления — с 6,5 млрд куб. м до 8,5 млрд куб. м, с венгерского — с 0,6 млрд куб. м до 2,3 млрд куб. м и с польского — с 0,7 млрд куб. м до 1 млрд куб. м.