Дилер майбутнього! А як бути сьогоднi автопромисловостi?

Блог
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Олег Диващук, редактор автомобiльної рубрики «Бiзнес”

Автодилер майбутнього – це добре. А чим живе галузь сьогоднi?


 

Вивчаючи матерiали Ассоцiацiї роботодавцiв автомобiльної галузi я звернув увагу, що фахiвцi вивчають, яким буде автодилер в майбутньому.  При цьому лунають такi вирази як “каршерiнг”, “пiдключене авто”.

Але для того, щоб продавати iнновацiйно, треба виробляти iнновацiйно. I тут “iнвестицiйними нянями” не обiйдешся. Для того, щоб виробляти примiром, вітчизняний електромобіль треба здiйснити цiлий ряд заходiв. Починаючи вiд стимуляцiї покупця та закiнчуючи, наприклад, участю держави в iнвестицiйному проектi iнвестицiями, землею тощо. Так роблять, примiром в Словачинi.  Так робили ще років 10 тому. Поки в Українi  для інвесторів  пільги тільки обiцяють. Чому та як це виправити? Давайте поговоримо, але краще щось зробимо для цього.