Авто з Америки змiнюють авторинок

Блог
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Олег Диващук, редактор автомобiльної рубрики журналу БІЗНЕС.

Поговоримо про битi бестселери, якi стають дрiмкарами нашого небагатого населення.

Офiцiйнi дилери та iмпортери відомих автобрендів скаржаться на те, що б/у авто, імпортовані зі Штатiв, вбивають їх бізнес. I тому вони ж готують привабливi пропозицiї на сервіс для власників цих авто, яких за 2019 рiк придбано більш ніж 300 тис. шт.

Добре це чи погано? Добре, бо це потрібні людям машини. Погано, бо це, зазвичай, "битки".

Везуть машини, якi й так добре купують, – від VW Jetta до Toyota RAV4. Але є нюанси і стані авто з аукцiона, дотриманні технології відновлення, можливості чи неможливостi отримання кредиту чи послуги так званого трейд-iну.

Проте й тут продавцi працюють за своїми не завжди клiєнтоорiєнтованими "шаблонами". Пересiчний продавець американських авто не завжди знає, що таке Lincoln MKZ та чим вiн вiдрiзняється від "родича" Ford Fusion чи, бiльше того, Ford Mondeo, якiй постачається офіційно.

I електрокари, зокрема Teslа, доїзжають таким шляхом швидше, нiж офiцiйним. Чи потрібно змiнювати таку ситуацію на авторинку? Чи Ви задоволені власником авто зі США? Давайте подискутуємо!