business head ads

У пошуках економічного прориву — 2

Блог
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Володимир Чеповий, співзасновник платформи БІЗНЕС 100 та журналу "БІЗНЕС".

Еволюція людської свідомості і драйверів економіки: НЕНАВІСТЬ – ЗАЗДРІСТЬ – РАДІСТЬ – ЩАСТЯ

Переживаючи великі і малі соціально-економічні кризи, революції та війни, сучасний світ завис на гачку "конкурентнозтатності", драйвером якої є ЗАЗДРІСТЬ і ніяк не зробить крок до входження у наступну фазу. Нові і нові покоління продовжують навчатися добросовісній конкуренції (білій заздрості) і лаяти недобросовісну конкуренцію (чорну заздрість). Але і те, й інше – хибні людські якості.

Тільки скандинавські країни трохи вирвались з тотального тренду "боротьби за конкурентноспроможность" і своїм прикладом в освіті, соціальній політиці та економіці наближають людство до фази РАДОСТІ і ЩАСТЯ в діяльності. Цьому є безліч доказів, один із яких — дослідження "The Worlds Most Reputable Countries 2019", де перші сходинки очолюють Швеція, Швейцарія, Норвегія, Фінляндія та Нова Зеландія.

Не дивно, що рейтинг щасливих країн за версією World Happiness Report дублює багатьох з них: Данія, Норвегія, Ісландія, Нідерланди, Швейцарія, Швеція, Нова Зеландія. Це саме тому, що феномен відчуття ЩАСТЯ є похідним від людських дій, які йдуть в унісон з покликанням і призначенням кожної особистості. А це не що інше, ніж реальна репутація людини, компанії, країни, яку навчилися достатньо точно рахувати в Reputation Institute.

То у чому ж тоді СЕНС людської діяльності і глобальної економіки, як драйвера розвитку людства? Хіба не у новій Репутаційній Економіці, яка спонукає людей не конкурувати, не наздоганяти та переганяти, не копіювати, а бути Майстром у творенні саме своєї справи за покликанням, відчуваючи радість і щастя?

Еволюція людської свідомості, сенсів і драйверів світової економіки продовжується:

7595 4000303030030339393939933

 

Запрошую до обговорення нової економічної моделі на моїй сторінці у Facebook.

Читайте також: У пошуках економічного прориву (частина 1)