Енергії зростання: Що відбувається з людиною в бізнесі

Блог
Налаштування
  • Дуже маленький Маленький Стандартний Збільшений Великий
  • Стандартний Helvetica Segoe Georgia Times

Ольга Махнюк, HR-директор компанії Lactalis в Україні

На третьому десятку постійної роботи в різних організаціях та на різних підприємствах в ролі експерта з управління персоналом мені стало зрозумілим декілька найважливіших, на мій погляд, речей.

Нульове. Звідки бізнес бере енергію для свого існування

Будь-яка структура потребує життєвої енергії задля підтримки свого існування, і бізнес структури не виключення.  Єдине джерело отримання енергії в нашій реальності – це проведення живої любові з непізнаного до матерії та навпаки. Так, я дуже високо починаю, але інакше знову буде вирізана з життя розтрощена проекція. Отже, живі істоти, які забезпечують взаємообмін живими станами, підтримують будь-яку систему.  І, вірно, в бізнесі такими живими істотами, в першу чергу виступають люди.  Ті, хто цей бізнес придумав, ті, кого вони надихнули приєднатися, ті, хто втілюють всю цю ідею в реальну матерію продукту, та ті, хто віддають свою любов через грошові потоки за ті самі продукти. Так воно все і тримається на взаємообміні.

Перше. Якість продуктів бізнесу

Тут дуже коротко.  Якість продуктів бізнесу безпосередньо відповідає якості тої любові, яка через взаємодію людей переливається назовні та повертається всередину бізнесу. 

Друге. Чому поруч одне із одним існують продукти різної якості

Саме тому, що люди, як живі істоти, приділяють різний рівень свідомої уваги до того, що саме вони приймають в себе та що саме продукують у всесвіт.  До чого я веду?  Справа в тому, що рівень свідомої уваги починає підвищуватись шаленими темпами та розштовхувати навіть самих «глибоко сплячих» людей.  Продавати своє натхнення та щастя від певної діяльності починають в обмін на набагато значущі речі, ніж просто гроші – класний, якісний, продукт; середовище, яке підтримує розвиток та допомагає дорослішати; потребу в унікальності та сприйняття людини в цілому, а не просто функції, яку хтось виконує. 

Третє. Чому це звучить як утопія та мало коли відповідає реальності

Просто тому, що те, яким чином бізнес розгортався до сьогодні та й продовжує інерційно рухатись  перестає працювати, і ніхто в світі не знає рецепту, як його робити інакше.  Методики та правила управляння та структурованого  підходу терплять фіаско та розвалюються на очах.  Чомусь досі живими залишаються оті безсистемні, незрозумілим чином працюючі «явища», які за оцінками експертів мали вже канути в Лету.  Тому, що через все дихає живе життя, і тільки воно, абсолютно непередбаченим чином та за незрозумілим та нестабільними правилами продовжує  існування.  Якщо уважніше придивитись до будь-якого бізнесу, можна досить легко знайти ту унікальну особистість, на якій він тримається та чию родову структуру він відтворює.

Четверте. Бізнес як реалізована родова структура засновника

Розгорнути діяльність організації має можливість тільки людина, яка видихає собою в життя всі людські роди, які змішалися в ній.  Родова сила відтворює структуру бізнесу.  Всі решта, хто долучається до певного бізнесу, мають змогу розгорнути себе, якщо поважають ту силу роду, що видихнула цей бізнес.  Запит на живу любов в прояві настільки вже чутний, що дуже скоро видихати ефективний бізнес та живий продукт зможуть тільки «здорові» людські роди, які відчувають зв’язок із людством та готові проводити якість любові до всього живого у всесвіті.

П’яте. Зміни попереду – стани, взаємодія, життя з непізнаного

Єдність крокує, як нестримна хвиля, через все живе на зміну відірваності та роздільності.  Людська унікальність починає свій прояв у проживанні співіснування, взаємодії, співжиття та цілісності. «Я» втікає в «ми», та не губить свою унікальність, — навпаки, розкриває її в сяячому прояві любові и святкуванні життя.  Коли я впізнаю себе в кожному, з ким взаємодію, мої можливості безмежні та результати непередбачені.  Та любов, що рухає мою діяльність в будь-якому прояві, немає жодних обмежень та не може бути закута в будь-які уявлення, вимоги або прописані процедури.  Живе життя змітає все зайве та залишає лише радість, любов та довіру.  Час дорослішати та переходити до діяльності, яка проводить цілісні стани єдності та народжує щиру подяку.  Нові стани проростають невпинно. Приєднуйтесь...

А тепер я спробую «перекласти» попередній текст мовою управління в бізнесі.

Нульове. Для чого створюють бізнес засновники

Щоб заробити гроші, отримати прибуток, забезпечити свою родину, залишити слід після себе. Покращити рівень, умови, якість життя людей. Вплинути на соціум, зробити цей світ кращим,  змінити якість людства та вплинути на еволюцію. Всі ці відповіді різних рівнів бринять у повітрі та демонструють рівень сили засновника. Але всі вони — проекція певного его і не більше.

Перше. Яких працівників шукають керівники в бізнесі сьогодні

«Щоб очі горіли та серце палало…». Я не пам’ятаю жодного випадку за всі роки моєї професійної діяльності, щоб пропозицію про роботу робили тому, в кого є тільки відповідна освіта, досвід та навички.  Цього недостатньо для будь-якої роботи, навіть, роботи прибиральниці. 

Але в мене є достатня кількість прикладів, коли позитивної мотивації на особистий розвиток та зацікавленості продуктом компанії, навіть без певної освіти та досвіду, було достатньо для того, щоб отримати роботу.

Друге. Намір vs мотив

Мотивація — це поверхня частина причин людських вчинків, свідомих та несвідомих.  Мотив — це завжди розподіл, завжди темна та світла сторона, завжди виправдування та пояснення. На рівні мотивації люди можуть тільки керувати своїми стосунками та взаємовідносинами.  Керує той, хто усвідомлює більший обсяг реальності.

Ефективна взаємодія  виникає там, де кожна дія влучна та максимально результативна.  Вона можлива лише у полі активованих та усвідомлених намірів.  Намір — як свідома готовність діяти чесно та безкомпромісно відносно себе, свого оточення, людства, планети, всесвіту та того, чого я взагалі не розумію.  Просто чесний прояв та повна відповідальність за наслідки такого прояву.

Третє. Якість бізнесу — якість команди — якість продукту

Людина знаходиться в центрі абсолютно кожної події, кожного результату та якості нашого життя сьогодні.  Саме тому, кожний бізнес зацікавлений у залучені до себе якомога «якісніших» людських ресурсів за оптимальні кошти.  Поки що, нажаль, переважна більшість бізнесів розглядає людей як  цілісний ресурс, а не кожного працюючого як цілісну людину.

Я пропоную погляд на продукти будь-якої компанії із аспекту її кадрової політики.  Хто така людина в цьому бізнесі на будь-якій посаді?  Про це найкраще знають працівники будь-якої конкретної компанії.

В разі, коли компанія не готова платити шалені гроші високоякісним фахівцям, вона повинна вміти професійно їх створювати.

Коли грошей достатньо або забагато, фахівці повинні відповідати заданій структурі. 

І таким чином ми з вами споживаємо зміни та розвиток, жорстке підпорядкування та залежність, або повну невизначеність.

Четверте. Команда як живий організм

Правила та процедури або свобода та креативність?  Створення чітко працюючих взаємопов’язаних процесів, де людина лише гвинтик у великому механізмі, все більше і більше втрачає актуальність.  Коли ми ставимо крапку, завершуючи опис процедури, сьогодні необхідно одразу починати її переписувати — вона вже застаріла. Ідея відсутності прописаних процедур та правил не є новою — експерименти вже відбуваються.  Замість здібності читати, розуміти та відповідно діяти потрібен зовсім інший набір — відчувати, усвідомлювати та діяти безкомпромісно.

Чи можете ви собі уявити ті інструкції, що має щосекунди отримувати наше серце, шлунок, суглоби?  Але ж кожен з нас живий і функціонує.  Здається мені, що і наша діяльність має шанс на такий рівень свідомої взаємодії.

П’яте. Унікальність — Стани — Прояви

Те, що на сьогодні формує наше щосекундне проживання, неможливо зафіксувати та використовувати як досвід.  Досвід вмирає відразу після усвідомлення.  Кожна людина унікальна. Унікальна тим, яким чином вона отримує новий досвід та яким чином його усвідомлює.

Бізнес вже налаштовується та буде далі робити це ще в більшій мірі — розбудовувати свою діяльність навколо унікальності кожної людини.

Підходи та методи навчання змінюються — ми маємо підвищити швидкість.  Навчання як обмін якостями та відкритість до нових станів — це запорука якості життя в кожний наступний момент.

Здатність відчувати обсяги більшого та меншого та бути вдячним за те, що з тобою відбувається, — це майбутне, яке вже відбулося та проростає в сьогодення. Приєднуйтесь...