Олександр Слободян, президент ПрАТ “Оболонь”, — про минуле і сьогодення найвідомішого в країні пивзаводу.

У що виллється українським аграріям хімічна незалежність, якщо влада введе квоти на імпортні добрива. Та навпаки.

Новий закон “Про безпеку та гігієну кормів” повинен покращити їхню якість, але поки що його виконання викликає купу проблем у виробників, імпортерів та споживачів.

Тренди цифровізації та “віддаленки”, які створила криза, можуть надалі закріпитись

Туристичну галузь в Україні обслуговують близько мільйона людей. Чи очікувати їм цьогоріч на заробіток, розбирався БІЗНЕС

Grid List

Вільна торгівля Адама Сміта, якого продовжують цитувати ліберальні економісти, вже не відповідає сучасним економічним і політичним стосункам.

БІЗНЕС розбирався, чому так і не запрацювала програма доступних кредитів для бізнесу

Світлана Рекрут, директор-розпорядник Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

БІЗНЕС розпитав практикуючого юриста, власника і керівника ТОВ “Правова група “Домінанта” Артема Шамрая про юридичний бік кредитних відносин, які ускладнені дефолтом або невиконанням зобов’язань

Відомий ресторатор — про те, чому він не звільнив 600 чоловік, які існують рецепти виходу з карантину та чому ресторани виживають навіть у кризу

Співзасновник та СЕО компанії KIDDISVIT — про те, як захопився іграшками, про небезпечні підробки та дитячі тренди

Супутникове фото Чорного моря поблизу Одеси, Чорноморська та Коблево, 2019 рік (фото: uc.od.ua)

Стратегії

З кожним роком водойми України та навіть Чорне море "зеленіють" все більше через масове використання фосфатних мийних засобів та мінеральних добрив.

Як фінансові установи шукають вихід з кризи, намагаючись при цьому не втратити репутацію бренда

Лікарі й урядовці шукають оптимального балансу карантинних заходів, за яких стає можливим відновлення економічної діяльності. БІЗНЕС взявся описати різні моделі виходу з карантину

Олег Диващук, редактор автомобільної рубрики журналу БІЗНЕС

Jaguar та Canon зняли перший відеоролик про авто Jaguar F-PACE на нову камеру EOS C500 Mark II з роздільною здатністю 5,9К.

У національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» підбили підсумки продажів на 14 лютого.

Маленький кросовер в 2018 році приніс шведській марці перший в історії титул "Автомобіль року" 

Я, Олексій Чуєв — співзасновник компанії Reputation Capital, координатор національної програми “Залучимо інвестиції в Україну разом”, організатор першого візиту в Україну “The Wall Street Journal”, Лондонської фондової біржі та президента Anual Investment Meeting в Дубаї, співзасновник БІЗНЕС 100.

Я почав працювати у ділових медіа з 1999 р. 2005 р. заснував свою першу компанію — агентство з організації івентів SpeekUp. Цей проект показав мені, що я можу змінювати ставлення міжнародних компаній та інвесторів до України, приводити в Україну нові проекти, просувати нові цінності та робити бізнесменів ближчими один до одного. Маючи за плечима 10-річний досвід роботи у репутаційному консалтингу, організації великої кількості зустрічей та переговорів, наступні роки я хочу присвятити проекту БІЗНЕС 100. Саме за допомогою цього проекту я розраховую добитися підвищення взаємної довіри та поваги між представниками бізнес-спільноти. Нам необхідно забезпечити партнерство великого, середнього та малого бізнесу заради майбутнього України. Наступні два роки будуть присвячені внутрішньому вектору — шляхом реалізації спільних проектів та соціальних ініціатив ми маємо досягти довіри між тими бізнесменами, які бачать своє майбутнє в Україні. Другий вектор зовнішній — це експорт репутації ділової спільноти України за межі країни, просування у світі бренда “Made in Ukraine”.

Багато вже зроблено. На платформі журналу БІЗНЕС створені такі проекти, як “Бізнес-амбасадори” та “100 багатообіцяючих компаній з експортним потенціалом”, що були представлені на Міжнародному інвестиційному форумі в Дубаї, у Давосі, в Брюсселі, на щорічному форумі ЄБРР та інших міжнародних інвестиційних заходах.

Весь наступний рік наша команда організовуватиме заходи, в яких братимуть участь великі бізнесмени: вони зустрічатимуться з представниками малого та середнього бізнесу задля того, щоб розвивати внутрішні інвестиції та залучати зовнішніх інвесторів. Адже ми маємо зрозуміти, що зовнішні інвестори не прийдуть до країни, в якій люди не інвестують у власну економіку. Найближча така зустріч — День “білого” бізнесу 1 грудня.

Ми вирушаємо у велику подорож і запрошуємо вас приєднуватися!