Повертаючи співробітників на робочі місця, варто пам’ятати: ви маєте справу з людьми, які переживають тривалий стрес. БІЗНЕС зібрав поради, як зробити цю зустріч більш комфортною

Комітет з питань податкової та митної політики готує нові зміни до закону #129-IX, який отримав несхвальні, м’яко кажучи, відгуки представників малого бізнесу.

Під новий Закон «Про ветеринарну медицину і благополуччя тварин» українським аграріям знадобиться велика перебудова.

Президент Української асоціації платників податків — про те, навіщо Україні грузинське розслідування по-литовськи, як нині Україна бореться з незаконно лобіюючими підприємцями та чим не задоволені іноземні інвестори.

Галузь пасажирських перевезень пережила найгірші місяці і починає довгоочікуваний рух вгору. БІЗНЕС аналізує, що відбувається з трьома важливішими секторами галузі.

Grid List

Вітчизняна вугільна галузь увійшла в черговий штопор. І цей “політ” може стати останнім для українських шахтарів.

Ніхто не знає, які методи боротьби з пандемією та її економічним впливом є більш дієвими. Ця невизначеність нагадує військовий термін “туман війни”.

Вільна торгівля Адама Сміта, якого продовжують цитувати ліберальні економісти, вже не відповідає сучасним економічним і політичним стосункам.

БІЗНЕС розбирався, чому так і не запрацювала програма доступних кредитів для бізнесу

Світлана Рекрут, директор-розпорядник Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

БІЗНЕС розпитав практикуючого юриста, власника і керівника ТОВ “Правова група “Домінанта” Артема Шамрая про юридичний бік кредитних відносин, які ускладнені дефолтом або невиконанням зобов’язань

Відомий ресторатор — про те, чому він не звільнив 600 чоловік, які існують рецепти виходу з карантину та чому ресторани виживають навіть у кризу

Співзасновник та СЕО компанії KIDDISVIT — про те, як захопився іграшками, про небезпечні підробки та дитячі тренди

Компанія працюватиме у напрямку сталого розвитку та інклюзивності.

Супутникове фото Чорного моря поблизу Одеси, Чорноморська та Коблево, 2019 рік (фото: uc.od.ua)

Стратегії

З кожним роком водойми України та навіть Чорне море "зеленіють" все більше через масове використання фосфатних мийних засобів та мінеральних добрив.

Як фінансові установи шукають вихід з кризи, намагаючись при цьому не втратити репутацію бренда

Олег Диващук, редактор автомобільної рубрики журналу БІЗНЕС

Jaguar та Canon зняли перший відеоролик про авто Jaguar F-PACE на нову камеру EOS C500 Mark II з роздільною здатністю 5,9К.

У національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» підбили підсумки продажів на 14 лютого.

Маленький кросовер в 2018 році приніс шведській марці перший в історії титул "Автомобіль року" 

Я, Світлана Власова — комерційний директор журналу БІЗНЕС. Мій досвід роботи з медіа та ринком реклами налічує вже понад 16 років. Робота нашої команди доводить, що ми є надійним помічником компаній у просуванні їхніх брендів. Ідеться у даному випадку не лише й не стільки про пряму рекламу. Хоча треба визнати, що це теж ефективний інструмент взаємодії з ринком. Ідеться про довіру і партнерство. Окремо хочу наголосити, що 70% прибутку від будь-якої комерційної взаємодії з нашими корпоративними партнерами в обов’язковому порядку направляються на розвиток малого підприєм­ництва в Україні. І це є ваша соціальна інвестиція у підтримку малого бізнесу.

БІЗНЕС багато років виступає організатором системних проектів, в рамках яких оцінку на сторінках видання отримують фінансові установи, найбільші платники податків, компанії, що реалізують найкращі програми КСО, тощо. І деякі з наших проектів мають вже більш ніж десятилітню історію. Багато хто з українських компаній підтримував і продовжує підтримувати ці заходи.

Ба більше, спецпроекти журналу БІЗНЕС не обмежуються лише друкованим виданням. Вони супроводжуються івентами, на яких збираються найкращі представники своїх галузей, власники та топ-менеджери фінансових установ та підприємств реального сектора економіки. Отже, ви маєте велику нагоду посилити впізнаваність своєї компанії, знайти нових клієнтів, партнерів чи навіть інвесторів. Ми готові сприяти цьому процесу. Ми допоможемо бізнесу знайти своє місце на економічній мапі України. За понад 25 років свого існування БІЗНЕС довів, що є надійним корпоративним партнером.

Для бізнесменів наразі очевидно, що у свій бренд, у свою репутацію, в розвиток своєї справи треба інвестувати. І робити це треба сьогодні, не відкладаючи на завтра. Отже, виникає питання, кому ви довірите свої медіа-інвестиції?