Тренди цифровізації та “віддаленки”, які створила криза, можуть надалі закріпитись

Туристичну галузь в Україні обслуговують близько мільйона людей. Чи очікувати їм цьогоріч на заробіток, розбирався БІЗНЕС

Створити Coursera в домашніх умовах і перетворити її на успішний проект? Легко!

Як “підкорегував” посівну-2020 COVID-19? Суттєво. Принаймні, оновити парк сiльгосптехнiки встигли не всі

У ТРЦ «Французький бульвар» — другі в цьому році обшуки. Власники говорять про рейдерську атаку 

Тетяна Сахарук, СЕО Мережі Глобального договору ООН в Україні

Grid List

Коронакриза оминула аграрний ринок, але глобальні виклики нікуди не зникли

Коронавірусна криза кардинально змінює споживчі вподобання киян. Наприклад, простежується наростаючий попит на житлову “вторинку”. Чітко тенденція, швидше за все, окреслиться у другому півріччі

Уряд КНР звітує про  повернення економіки у нормальний режим роботи. Але відновленню китайської економіки заважає той самий фактор, який сприяв її зростанню, — тісний взаємозв’язок із глобальною економікою

БІЗНЕС розпитав практикуючого юриста, власника і керівника ТОВ “Правова група “Домінанта” Артема Шамрая про юридичний бік кредитних відносин, які ускладнені дефолтом або невиконанням зобов’язань

Відомий ресторатор — про те, чому він не звільнив 600 чоловік, які існують рецепти виходу з карантину та чому ресторани виживають навіть у кризу

Співзасновник та СЕО компанії KIDDISVIT — про те, як захопився іграшками, про небезпечні підробки та дитячі тренди

Як фінансові установи шукають вихід з кризи, намагаючись при цьому не втратити репутацію бренда

Лікарі й урядовці шукають оптимального балансу карантинних заходів, за яких стає можливим відновлення економічної діяльності. БІЗНЕС взявся описати різні моделі виходу з карантину

Щоб в умовах кризи не втратити клієнтів, бізнес повинен бути добре організованим і системним. Тільки за цих умов реально рвонути в кризу і домінувати після неї

Журнал БІЗНЕС та інтернет-книгарня Yakaboo підготували добірку книжок про трансформації компаній-гігантів та особистий досвід керівників, що змогли пережити кризу і розгледіли нові можливості.

Jaguar та Canon зняли перший відеоролик про авто Jaguar F-PACE на нову камеру EOS C500 Mark II з роздільною здатністю 5,9К.

У національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» підбили підсумки продажів на 14 лютого.

Маленький кросовер в 2018 році приніс шведській марці перший в історії титул "Автомобіль року" 

Я, Юрій Гусєв — перший заступник головного редактора журналу БІЗНЕС. Маю 15 років досвіду журналістської роботи, пройшовши шлях від кореспондента новин в інформаційній агенції та спеціального кореспондента щоденної газети до редактора ділового тижневика. Матеріалами БІЗНЕСа я, так чи інакше, опікуюся вже понад 10 років, а отже, багато в чому ми з його читачами давні знайомі. За цей час багато що змінилося. Світ засобів масової інформації зазнав разючої трансформації з точки зору як наповнення, так і каналів поширення інформації. Колись, на початку 1990-х років, читачі БІЗНЕСа шукали на його сторінках новини ділового світу та практичні поради щодо того, як зареєструвати власний бізнес чи правильно подати звіт до податкової. Зараз же оперативна інформація завжди під рукою, варто лишень зайти в мережу. Тепер бізнес у країні потребує геть іншого контенту у друкованій пресі. Він потребує якісної експертизи, ґрунтовної аналітики, обміну кращими практиками. Бізнес шукає нові підходи у своїй діяльності, стратегії та філософію сталого розвитку. Але навіть більше за це бізнес шукає надійних партнерів, інвестиції та шляхи виходу на нові ринки.

Ми звертаємось до керівників та власників українських компаній. Одна з основних свобод — це свобода слова. Свобода висловлювати своє бачення подальшого розвитку країни. Адже саме бізнес, активна ділова частина суспільства, може змінити країну на краще. Зараз не час мовчати. Час діяти, писати статті, навіть книжки. Не треба цього боятися. Час активно висловлювати свою думку та взаємодіяти. “Білий” бізнес має ділитися своїм досвідом, успіхами та невдачами, має відстоювати свої інтереси. І ми вам у цьому допоможемо. Наступного року ми випустимо для вас 12 потужних номерів БІЗНЕСа, в яких поділимось результатами своїх розслідувань, досліджень ринків, своєю аналітикою та точками зору експертів. Але головне — у цих випусках ми хочемо розказати ваші історії. Історії, що надихатимуть тих, хто досі вагається, чи треба розпочинати власну справу і чи треба це робити в Україні. Адже БІЗНЕС — це ваш журнал, ваша платформа для комунікації та пошуку однодумців. Тож давайте напов­нювати його сторінки разом!