Renault фокусується на якісній інфраструктурі для електромобілів

Журнал БІЗНЕС представляє Топ-3 забудовників з найвигіднішими умовами розтермінування

Які фінансові інструменти штовхають попит на ринку нерухомості

Кирило Куницький, СЕО міжнародної навчально-консалтингової компанії “Бізнес-Конструктор”

Як побудувати успішний бізнес в сегменті бебі-індустрії

Grid List

Чи скоро поїдемо на електромобілях до Європи

Чи допомогла заборона експорту лісу-кругляка економіці.

П’ятий рік поспіль в Україні діє мораторій на вивезення лісу-кругляка за кордон. Цей крок, спрямований на збереження українських лісів від неконтрольованої вирубки, неодноразово критикували різні чиновники Євросоюзу. Але більшість експертів вважають, що він призвів до значного прискорення розвитку лісової, деревообробної та частково меблевої промисловості. Проте чимало керівників підприємств та асоціацій галузі заявляють, що жодних позитивних змін на ринку Україну мораторій не спричинив. То хто ж правий і чи дійсно розвиваються відповідні ринки?

Спершу зазначимо, що ЄС більше зацікавлений у сировині для власної деревообробної промисловості, ніж в українських товарах зі значною доданою вартістю, тому наполягає на скасуванні мораторію. Нещодавно чиновники ЄС заявили, що після зняття мораторію Україні виділять кредит у €600 млн. Стільки ж ЄС обіцяв нам і 2017-2018 рр.

Зовнішній ресурс, звісно, потрібен Україні, але українські урядовці вважали суму недостатньою. Отже, мораторій діє й досі і, здається, що й нова влада його не скасує.

Поки цивілізований світ виробляє зі сміття енергію та товари, Україна тоне у власних відходах. Чи є в нас шанс запобігти неминучій катастрофі?

Україна намагається розвивати відновлювану енергетику й робить на цьому шляху помітні кроки. До цього процесу активно долучаються банки та міжнародні організації

Олександр Ніколенко, керівник онлайн-банку для підприємців ТАС24 Бізнес

Напередодні старту змін на ринку електричної енергії до спільноти БІЗНЕС 100 приєднався один з найпотужніших гравців у сегменті відновлюваної енергетики — KNESS Group. Щонайменше, ми вважаємо це символічним. Адже саме приватний бізнес має зрушити з місця цю важку неповоротку систему, існуванню якої ми присвятили липневий номер.

Своїм баченням того, куди рухається і, головне, куди слід прямувати українському енергосектору, з читачами БІЗНЕСа поділився генеральний директор KNESS Group Сергій Шакалов.

Саід Шуфані, засновник виробничої групи компаній

Початок вересня запам‘ятається не тільки теплими й сонячними днями, але й вельми гарячим періодом у діяльності активних громадських осередків. Зокрема, в цей період інтерактивна платформа "Однодумці" звітувала про успішне завершення проекту "Твоя ініціатива", а також оголосила про запуск аналітично-ресурсного центру по обробці та реалізації громадських проектів "Ініціатива в дії".

Хочете всерйоз і надовго вийти на американський ринок? То маєте бути присутніми в short list найбільшого маркетплейсу Америки — Amazon. Як зробити це правильно, чого слід уникати та коли чекати дивідендів, БІЗНЕСу розповів Андрій Матяш, керуючий партнер консалтингової компанії “4B”

Галузь управління людськими ресурсами, або HRM (human resource management), набирає все більшої ваги в українському бізнесі. Адже цей бізнес активно втрачає кадри. А дехто вже катастрофічно

Вперше в історії Землі у відкритий Космос відправлять понад 100 000 малюнків-мрій українських дітей, які будуть зашифровані в сигнал.

Столичний ресторан "Царське Село" запрошує всіх бажаючих на святкування Дня Народження закладу, яке відбудеться 20 вересня.

На превеликий жаль, мало хто приділяє достатньої уваги вибору якісного взуття. Проте неякісні вироби не виконують покладених на них функцій — вони не забезпечують якісної амортизації, задник починає просідати, а устілка швидко стоптується.

Настання осені традиційно заповнило facebook-стрічки світлинами школярів на  святкових лінійках. І в цьому році на учнів чекає багато нововведень, про які  батькам слід знати вже зараз. Зокрема, такі модернізації стали можливими  завдяки імплементації євроінтеграційних законів та плідній співпраці  українського уряду та іноземних партнерів.

Я, Юрій Гусєв — перший заступник головного редактора журналу БІЗНЕС. Маю 15 років досвіду журналістської роботи, пройшовши шлях від кореспондента новин в інформаційній агенції та спеціального кореспондента щоденної газети до редактора ділового тижневика. Матеріалами БІЗНЕСа я, так чи інакше, опікуюся вже понад 10 років, а отже, багато в чому ми з його читачами давні знайомі. За цей час багато що змінилося. Світ засобів масової інформації зазнав разючої трансформації з точки зору як наповнення, так і каналів поширення інформації. Колись, на початку 1990-х років, читачі БІЗНЕСа шукали на його сторінках новини ділового світу та практичні поради щодо того, як зареєструвати власний бізнес чи правильно подати звіт до податкової. Зараз же оперативна інформація завжди під рукою, варто лишень зайти в мережу. Тепер бізнес у країні потребує геть іншого контенту у друкованій пресі. Він потребує якісної експертизи, ґрунтовної аналітики, обміну кращими практиками. Бізнес шукає нові підходи у своїй діяльності, стратегії та філософію сталого розвитку. Але навіть більше за це бізнес шукає надійних партнерів, інвестиції та шляхи виходу на нові ринки.

Ми звертаємось до керівників та власників українських компаній. Одна з основних свобод — це свобода слова. Свобода висловлювати своє бачення подальшого розвитку країни. Адже саме бізнес, активна ділова частина суспільства, може змінити країну на краще. Зараз не час мовчати. Час діяти, писати статті, навіть книжки. Не треба цього боятися. Час активно висловлювати свою думку та взаємодіяти. “Білий” бізнес має ділитися своїм досвідом, успіхами та невдачами, має відстоювати свої інтереси. І ми вам у цьому допоможемо. Наступного року ми випустимо для вас 12 потужних номерів БІЗНЕСа, в яких поділимось результатами своїх розслідувань, досліджень ринків, своєю аналітикою та точками зору експертів. Але головне — у цих випусках ми хочемо розказати ваші історії. Історії, що надихатимуть тих, хто досі вагається, чи треба розпочинати власну справу і чи треба це робити в Україні. Адже БІЗНЕС — це ваш журнал, ваша платформа для комунікації та пошуку однодумців. Тож давайте напов­нювати його сторінки разом!

Я, Олексій Чуєв — співзасновник компанії Reputation Capital, координатор національної програми “Залучимо інвестиції в Україну разом”, організатор першого візиту в Україну “The Wall Street Journal”, Лондонської фондової біржі та президента Anual Investment Meeting в Дубаї, співзасновник БІЗНЕС 100.

Я почав працювати у ділових медіа з 1999 р. 2005 р. заснував свою першу компанію — агентство з організації івентів SpeekUp. Цей проект показав мені, що я можу змінювати ставлення міжнародних компаній та інвесторів до України, приводити в Україну нові проекти, просувати нові цінності та робити бізнесменів ближчими один до одного. Маючи за плечима 10-річний досвід роботи у репутаційному консалтингу, організації великої кількості зустрічей та переговорів, наступні роки я хочу присвятити проекту БІЗНЕС 100. Саме за допомогою цього проекту я розраховую добитися підвищення взаємної довіри та поваги між представниками бізнес-спільноти. Нам необхідно забезпечити партнерство великого, середнього та малого бізнесу заради майбутнього України. Наступні два роки будуть присвячені внутрішньому вектору — шляхом реалізації спільних проектів та соціальних ініціатив ми маємо досягти довіри між тими бізнесменами, які бачать своє майбутнє в Україні. Другий вектор зовнішній — це експорт репутації ділової спільноти України за межі країни, просування у світі бренда “Made in Ukraine”.

Багато вже зроблено. На платформі журналу БІЗНЕС створені такі проекти, як “Бізнес-амбасадори” та “100 багатообіцяючих компаній з експортним потенціалом”, що були представлені на Міжнародному інвестиційному форумі в Дубаї, у Давосі, в Брюсселі, на щорічному форумі ЄБРР та інших міжнародних інвестиційних заходах.

Весь наступний рік наша команда організовуватиме заходи, в яких братимуть участь великі бізнесмени: вони зустрічатимуться з представниками малого та середнього бізнесу задля того, щоб розвивати внутрішні інвестиції та залучати зовнішніх інвесторів. Адже ми маємо зрозуміти, що зовнішні інвестори не прийдуть до країни, в якій люди не інвестують у власну економіку. Найближча така зустріч — День “білого” бізнесу 1 грудня.

Ми вирушаємо у велику подорож і запрошуємо вас приєднуватися!

Я, Володимир Полевий — головний редактор журналу БІЗНЕС. Маю за плечима 16-річний досвід роботи у спецслужбі, працював у РНБО та НАБУ. Будучи кандидатом юридичних наук, я вмію захищати бізнес і будувати комунікації.

Наша реальність — це незахищені власність та корпоративні права, це неефективні правоохоронні органи, продажні суди та нескінченне “рішалово” на всіх рівнях владної вертикалі. В таких умовах у багатьох підприємців опускаються руки, виникає бажання згорнути власну справу й залишити країну. Багато хто впевнений, що вести в Україні бізнес “по-білому” практично неможливо. “Білий” бізнес сплачує більше податків, він відкритий, прозорий, а тому… ще уразливіший. Моя мета — забезпечити базову потребу “білого” бізнесу — БЕЗПЕКУ.

Уже зараз “Бізнес-захист” для наших партнерів — це оперативний виїзд на місце події та її фіксація; аналітика та журналістські розслідування; медійна та адвокатська підтримка. Досвід показує, що правильно побудована комунікація, висвітлення подій, згуртованість бізнес-спільноти, ефективна взаємодія з партнерами та колегами по цеху часто дозволяють припинити незаконні дії ще на самому початку. Рейдерство, корупція та свавілля чиновників можливі там, де немає світла. Злодії люблять темряву. Наша задача — вмикати світло в темних кімнатах, допомагаючи бізнесу знаходити вихід зі складної ситуації. Через журналістську роботу, через взаємодію з підприємцями, через обмін досвідом та інформацією, через спільну з бізнесом позицію ми можемо досягти вагомих результатів. Учасники проекту БІЗНЕС 100 вже мали можливість переконатися, що ми здатні діяти рішуче, оперативно та ефективно. Ми маємо намір діяти так і надалі, ба більше, плануємо нарощувати свої можливості.

Бізнес має відчувати себе безпечно й вільно розвиватися не лише у Києві, а й у будь-якому куточку нашої великої країни. Вірю, що тоді багато хто з тих підприємців, які виношують плани виїхати з України, відмовляться від цього кроку і творитимуть своє майбутнє на Батьківщині.

У мене немає чарівної палички. Попереду лише море роботи, але ми зможемо захистити “білий” бізнес.

Шановні партнери, читачі, друзі!

Поки всі в приємних турботах святкування Нового Року та Різдва, редакція ділового тижневика БІЗНЕС розпочинає роботу над першим номером 2018 року.

Тема номеру - аналіз критично необхідних змін для українського підприємництва та бізнес-клімату України. Їх визначення та пріоритетність допоможе нам сформувати road map на наступний рік та запланувати низку бізнес заходів й спеціальних зустрічей для власників українських компаній. Фінальною подією стане стратегічна сесія, що відбудеться у Дубай (ОАЕ) в рамках Інвестиційного Форуму АІМ-2018 (8-11 квітня 2018).

Якщо Ви вірите у позитивні зміни та можливості бізнесу вплинути на хід історії, просимо приділити час та визначити своїм голосом й експертизою найважливіші критерії, яких  потребує сьогодні бізнес для змін та розвитку України.

Разом ми змінемо нашу країну!

Будь ласка, визначте до п‘яти найважливіших, на Ваш погляд, необхідних для змін критеріїв!

Я, Світлана Власова — комерційний директор журналу БІЗНЕС. Мій досвід роботи з медіа та ринком реклами налічує вже понад 16 років. Робота нашої команди доводить, що ми є надійним помічником компаній у просуванні їхніх брендів. Ідеться у даному випадку не лише й не стільки про пряму рекламу. Хоча треба визнати, що це теж ефективний інструмент взаємодії з ринком. Ідеться про довіру і партнерство. Окремо хочу наголосити, що 70% прибутку від будь-якої комерційної взаємодії з нашими корпоративними партнерами в обов’язковому порядку направляються на розвиток малого підприєм­ництва в Україні. І це є ваша соціальна інвестиція у підтримку малого бізнесу.

БІЗНЕС багато років виступає організатором системних проектів, в рамках яких оцінку на сторінках видання отримують фінансові установи, найбільші платники податків, компанії, що реалізують найкращі програми КСО, тощо. І деякі з наших проектів мають вже більш ніж десятилітню історію. Багато хто з українських компаній підтримував і продовжує підтримувати ці заходи.

Ба більше, спецпроекти журналу БІЗНЕС не обмежуються лише друкованим виданням. Вони супроводжуються івентами, на яких збираються найкращі представники своїх галузей, власники та топ-менеджери фінансових установ та підприємств реального сектора економіки. Отже, ви маєте велику нагоду посилити впізнаваність своєї компанії, знайти нових клієнтів, партнерів чи навіть інвесторів. Ми готові сприяти цьому процесу. Ми допоможемо бізнесу знайти своє місце на економічній мапі України. За понад 25 років свого існування БІЗНЕС довів, що є надійним корпоративним партнером.

Для бізнесменів наразі очевидно, що у свій бренд, у свою репутацію, в розвиток своєї справи треба інвестувати. І робити це треба сьогодні, не відкладаючи на завтра. Отже, виникає питання, кому ви довірите свої медіа-інвестиції?

Шановні співінвестори БІЗНЕС 100, партнери проекту та передплатники журналу БІЗНЕС!

Я, Володимир Чеповий — співзасновник журналу, спів­автор ідеї БІЗНЕС 100, бізнесмен з досвідом побудови міцних медіахолдингів. Влітку 2014 р. створював та очолював Інформаційно-аналітичний центр РНБО, виконуючи обов’язки заступника Секретаря РНБО.

Дякую вам за довіру, підтримку та взаємодію!

Світ не стоїть на місці, він стрімко розвивається. Змінюються методи та стратегії ведення бізнесу, зазнає трансформації й ставлення до інформації та каналів її отримання. І ті, хто цього не бачить, ризикують опинитися на узбіччі. Наш Проект рухається і змінюється за вимогами часу, трансформуючись у колективне ділове медіа, щоб із засобу масової інформації перетворитися на засіб масової взаємодії бізнесменів країни. Наша мета складна, але досяжна — створити в Україні міцний та згуртований клас підприємців, об’єднати зусилля бізнесу таким чином, щоб через взаємодію, разом формувати гідне майбутнє України. І ми вже йдемо до нашої мети. Зараз бізнесмени об’єднуються навколо проекту БІЗНЕС 100 та цінностей цивілізованого, “білого” та прозорого ведення бізнесу, які ми пропагуємо. Це стало можливим завдяки унікальній філософії імпакт-інвестування, що дозволяє підприємцям незалежно від галузевої чи професійної приналежності ставати партнерами у спільних проектах задля досягнення великої мети.

Нагадаю, що сама модель імпакт-інвестування БІЗНЕС 100 передбачає, що 70% загального прибутку проекту буде завжди спрямовуватися на розвиток малого бізнесу України. Саме так учасники БІЗНЕС 100 роблять свій внесок у зростання заможного середнього класу, генеруючи таким чином зміни у бізнес-кліматі країни.

Вірю, що лише разом ми зможемо збагатити свій дос­від, реалізувати нові проекти, забезпечити собі захист, залучити інвестиції та відкрити для себе нові ринки. Разом ми зможемо змінити країну на краще і бути щасливими від того, що будуємо свій бізнес в Україні, а не деінде.

Щоб Проект запрацював як надійний інструмент вирішення проблем та завдань реального бізнесу, ми сформували різнопланову високоефективну команду проекту БІЗНЕС 100, яку я із задоволенням вам представляю!