Нотатки про те, як бізнес може зробити світ кращим

Не маючи державної підтримки, преференцій та пільг, які мають підприємства-експортери в інших країнах, компанія UFC гідно представляє український рибний продукт на світових ринках.

 

У 2016 р. в Україні стартувала реформа “Нова українська школа” (НУШ). Власне, саме це змусило підприємців Віталія Кузьміна та Андрія Чибуровського ризикнути і викупити житомирський “Електровимірювач”, а згодом налагодити на підприємстві виробництво шкільного приладдя. Так з’явилася компанія ElizLabs.

 

Донедавна експортний напрямок компанії UKRAVIT, що виготовляє засоби для захисту рослин та мікродобрива, зосереджувався на регіоні СНД.

Кроки компанії “Мукко” щодо роботи на зовнішніх ринках дуже обережні та поступові. Через бажання насамперед наситити внутрішній попит, який росте з року в рік

Звужуючи географію експорту основної продукції, компанія KTD Group розширює портфель і готується вийти на ринок малої авіації

Grid List

Олег Лущик, голова правління компанії Universal Fish Company (UFC)

Україні загрожує виключення зі світового клубу автовиробників. БІЗНЕС розбирався, чому так сталося і що робити, аби витягти наш автопром з кювету.

 

Виставка EXPO 2020 — це 173 дні інновацій, науки, технологій та партнерства заради майбутнього планети. У боротьбі за увагу 25 млн відвідувачів кожна країна прагне зробити свій павільйон максимально цікавим, інформативним та винятковим.

2019 р. через укріплення гривні експортери втратили мільярди. Цьогоріч курс продовжить коливатися. НБУ закликає бізнес хеджувати валютні ризики

Смартфон — замість відділення, роботи — замість менеджерів, біометрія — замість “безконтакту”.  Що чекатиме на банківський ринок завтра

Видавництво Vivat, яке входить до складу групи компаній «Фактор», розпочало свою діяльність у 2013 р. і за цей час досягло лідерських позицій. Видавництво входить до трійки лідерів ринку за кількістю виданих назв. Щоправда, видавництво виникло не на порожньому місці. Під цим брендом об’єднались два досить великих харківських гравці: видавництва «Пелікан» та «Аргумент Принт». Перше – було одним із чільних гравців на ринку дитячої книжки, а друге – спеціалізувалося на кулінарних книжках, розвивальних серіях для дітей та довідниках. Сьогодні Vivat охоплює значно ширшу нішу і аудиторію читачів. Як молодому видавництву вдалося досягти успіху і на які книжкові сегменти компанія робить ставку в майбутньому, БІЗНЕС розпитав у  генеральної директорки Vivat, Юлії Орлової.

БІЗНЕС планував зустрітись із Віталієм Седлером під час панельної дискусії ”Will Technology Save the World?” в Українському домі у Давосі. Проте через щільний графік, обговорити результати панельної дискусії, вдалось уже в Києві. Віталій Седлер – СЕО та співзасновник української IT-компанії Intellias. Компанія з 18-річною історією розробляє програмне забезпечення, спеціалізуючись на автомобільній галузі, навігаційних системах та фінансових технологіях.

Реалізація добрих намірів щодо експортного потенціалу України та залучення інвестицій часто розбивається о неузгодженість законодавства та спротив або байдужість чиновників. Прикладомцього є історія компанії «Термінал UPSS»., яка володіє портовим комплексом з перевалювання наливних харчових вантажів. Ще у 2001 році компанія залучила німецьку «Peter Cremer GmbH» до проекту будівництва морського вантажного терміналу на території Дніпро-Бузького морського порту в 10 км на південь від Миколаєва. Сума інвестицій мала скласти понад 180 млн дол., але німці виявились непідготовленими до української бюрократії та протидії приватних інтересів. Як розвивались події та який стан справ зараз, розповідає Дмитро Фалько, виконавчий директор «Термінал UPSS».

Майбутнє HR - це нові технології і повна трансформація функцій. Якщо HR не буде модернізувати підходи до розуміння і планування майбутніх потреб бізнесу до персоналу, то дуже швидко стане непотрібним.

У виробництві та експорті зброї посилюється тренд участі приватного бізнесу

У найближчі 10 років ані школи, ані виші не зникнуть. Ба більше, онлайн-навчання їх не замінить. Проте роль освітніх інституцій суттєво зміниться

Jaguar та Canon зняли перший відеоролик про авто Jaguar F-PACE на нову камеру EOS C500 Mark II з роздільною здатністю 5,9К.

У національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» підбили підсумки продажів на 14 лютого.

Маленький кросовер в 2018 році приніс шведській марці перший в історії титул "Автомобіль року". Чи не став він гірше після 2-3 рокiв на конвеєрi? Чи є привід обмiняти чуть більше 1 млн.грн на цей авто?


 

Це авто по всьому свiтi стало відомим завдяки багатьом сервісам, якi надаються за допомогою цього авто. Наприклад, сервiс «пiдписки” – т.з. довгострокової оренди авто.

XC40, будучи первістком "малої" модульної платформи CMA (Compact Modular Architecture), став першим серійним електромобілем Volvo!Міцно збитий на вигляд XC40 і їде аналогічно: напористо, при цьому легко, без напруги. 150-сильний дизель легко тяне авто та надає йому добру динамiку.

Спереду сидіти в XC40 добре, вантажем бути теж непогано. І на зразок відвертої тісноти в Volvo немає - хоч би мінімальний запас повітря передбачений по усіх напрямах, адже по колісній базі (2702 мм) "швед" в лідерах сегменту.

Логіка управління типово телефонна: вертикальний домашній екран; єдина кнопка повернення; "перегортанням" вгору-вниз, вліво-управо переходиш в меню різних калібрувань. Міняються мало не усі параметри - від чутливості численних асистентів безпеки до. відчуттів на педалі гальма (без особливого ефекту, втім). Хоча куди приємніше інше: в гонитві за модними цифровими трендами шведи не забули про олдскульных принципи ергономіки, які насправді і формують зручність автомобіля.

Авто їде жваво, навiть дуже жваво.Повний привід в таких випадках - додаткова упевненість, шкода впливати на трансмісію виходить тільки побічно, вибором режиму Off - road. Зручно для новачків, не сперечаємося, хоча людям досвідченим напевно захочеться більше контролю над електронікою і багатодисковою муфтою передачі тяги на задні колеса.Вийшов досить рідкісний для компактних кросоверів баланс практичності, комфорту і драйву. XC40 - що новий гаджет: спочатку лякаєшся мільйону доступних налаштувань, а коли адаптуєш під себе, то немов народився з ним.

Фото Newspress

Український Бізнес Хаб в Арабському світі (Ukrainian Business Hub in GCC – UBH in GCC) провів зустріч з українськими виробниками, які бажають освоювати нові перспективні ринки, або хочуть дізнатися, як це робити грамотно і мінімізувати витрати.

Я, Світлана Власова — комерційний директор журналу БІЗНЕС. Мій досвід роботи з медіа та ринком реклами налічує вже понад 16 років. Робота нашої команди доводить, що ми є надійним помічником компаній у просуванні їхніх брендів. Ідеться у даному випадку не лише й не стільки про пряму рекламу. Хоча треба визнати, що це теж ефективний інструмент взаємодії з ринком. Ідеться про довіру і партнерство. Окремо хочу наголосити, що 70% прибутку від будь-якої комерційної взаємодії з нашими корпоративними партнерами в обов’язковому порядку направляються на розвиток малого підприєм­ництва в Україні. І це є ваша соціальна інвестиція у підтримку малого бізнесу.

БІЗНЕС багато років виступає організатором системних проектів, в рамках яких оцінку на сторінках видання отримують фінансові установи, найбільші платники податків, компанії, що реалізують найкращі програми КСО, тощо. І деякі з наших проектів мають вже більш ніж десятилітню історію. Багато хто з українських компаній підтримував і продовжує підтримувати ці заходи.

Ба більше, спецпроекти журналу БІЗНЕС не обмежуються лише друкованим виданням. Вони супроводжуються івентами, на яких збираються найкращі представники своїх галузей, власники та топ-менеджери фінансових установ та підприємств реального сектора економіки. Отже, ви маєте велику нагоду посилити впізнаваність своєї компанії, знайти нових клієнтів, партнерів чи навіть інвесторів. Ми готові сприяти цьому процесу. Ми допоможемо бізнесу знайти своє місце на економічній мапі України. За понад 25 років свого існування БІЗНЕС довів, що є надійним корпоративним партнером.

Для бізнесменів наразі очевидно, що у свій бренд, у свою репутацію, в розвиток своєї справи треба інвестувати. І робити це треба сьогодні, не відкладаючи на завтра. Отже, виникає питання, кому ви довірите свої медіа-інвестиції?

Я, Юрій Гусєв — перший заступник головного редактора журналу БІЗНЕС. Маю 15 років досвіду журналістської роботи, пройшовши шлях від кореспондента новин в інформаційній агенції та спеціального кореспондента щоденної газети до редактора ділового тижневика. Матеріалами БІЗНЕСа я, так чи інакше, опікуюся вже понад 10 років, а отже, багато в чому ми з його читачами давні знайомі. За цей час багато що змінилося. Світ засобів масової інформації зазнав разючої трансформації з точки зору як наповнення, так і каналів поширення інформації. Колись, на початку 1990-х років, читачі БІЗНЕСа шукали на його сторінках новини ділового світу та практичні поради щодо того, як зареєструвати власний бізнес чи правильно подати звіт до податкової. Зараз же оперативна інформація завжди під рукою, варто лишень зайти в мережу. Тепер бізнес у країні потребує геть іншого контенту у друкованій пресі. Він потребує якісної експертизи, ґрунтовної аналітики, обміну кращими практиками. Бізнес шукає нові підходи у своїй діяльності, стратегії та філософію сталого розвитку. Але навіть більше за це бізнес шукає надійних партнерів, інвестиції та шляхи виходу на нові ринки.

Ми звертаємось до керівників та власників українських компаній. Одна з основних свобод — це свобода слова. Свобода висловлювати своє бачення подальшого розвитку країни. Адже саме бізнес, активна ділова частина суспільства, може змінити країну на краще. Зараз не час мовчати. Час діяти, писати статті, навіть книжки. Не треба цього боятися. Час активно висловлювати свою думку та взаємодіяти. “Білий” бізнес має ділитися своїм досвідом, успіхами та невдачами, має відстоювати свої інтереси. І ми вам у цьому допоможемо. Наступного року ми випустимо для вас 12 потужних номерів БІЗНЕСа, в яких поділимось результатами своїх розслідувань, досліджень ринків, своєю аналітикою та точками зору експертів. Але головне — у цих випусках ми хочемо розказати ваші історії. Історії, що надихатимуть тих, хто досі вагається, чи треба розпочинати власну справу і чи треба це робити в Україні. Адже БІЗНЕС — це ваш журнал, ваша платформа для комунікації та пошуку однодумців. Тож давайте напов­нювати його сторінки разом!

Я, Володимир Полевий — головний редактор журналу БІЗНЕС. Маю за плечима 16-річний досвід роботи у спецслужбі, працював у РНБО та НАБУ. Будучи кандидатом юридичних наук, я вмію захищати бізнес і будувати комунікації.

Наша реальність — це незахищені власність та корпоративні права, це неефективні правоохоронні органи, продажні суди та нескінченне “рішалово” на всіх рівнях владної вертикалі. В таких умовах у багатьох підприємців опускаються руки, виникає бажання згорнути власну справу й залишити країну. Багато хто впевнений, що вести в Україні бізнес “по-білому” практично неможливо. “Білий” бізнес сплачує більше податків, він відкритий, прозорий, а тому… ще уразливіший. Моя мета — забезпечити базову потребу “білого” бізнесу — БЕЗПЕКУ.

Уже зараз “Бізнес-захист” для наших партнерів — це оперативний виїзд на місце події та її фіксація; аналітика та журналістські розслідування; медійна та адвокатська підтримка. Досвід показує, що правильно побудована комунікація, висвітлення подій, згуртованість бізнес-спільноти, ефективна взаємодія з партнерами та колегами по цеху часто дозволяють припинити незаконні дії ще на самому початку. Рейдерство, корупція та свавілля чиновників можливі там, де немає світла. Злодії люблять темряву. Наша задача — вмикати світло в темних кімнатах, допомагаючи бізнесу знаходити вихід зі складної ситуації. Через журналістську роботу, через взаємодію з підприємцями, через обмін досвідом та інформацією, через спільну з бізнесом позицію ми можемо досягти вагомих результатів. Учасники проекту БІЗНЕС 100 вже мали можливість переконатися, що ми здатні діяти рішуче, оперативно та ефективно. Ми маємо намір діяти так і надалі, ба більше, плануємо нарощувати свої можливості.

Бізнес має відчувати себе безпечно й вільно розвиватися не лише у Києві, а й у будь-якому куточку нашої великої країни. Вірю, що тоді багато хто з тих підприємців, які виношують плани виїхати з України, відмовляться від цього кроку і творитимуть своє майбутнє на Батьківщині.

У мене немає чарівної палички. Попереду лише море роботи, але ми зможемо захистити “білий” бізнес.

Я, Олексій Чуєв — співзасновник компанії Reputation Capital, координатор національної програми “Залучимо інвестиції в Україну разом”, організатор першого візиту в Україну “The Wall Street Journal”, Лондонської фондової біржі та президента Anual Investment Meeting в Дубаї, співзасновник БІЗНЕС 100.

Я почав працювати у ділових медіа з 1999 р. 2005 р. заснував свою першу компанію — агентство з організації івентів SpeekUp. Цей проект показав мені, що я можу змінювати ставлення міжнародних компаній та інвесторів до України, приводити в Україну нові проекти, просувати нові цінності та робити бізнесменів ближчими один до одного. Маючи за плечима 10-річний досвід роботи у репутаційному консалтингу, організації великої кількості зустрічей та переговорів, наступні роки я хочу присвятити проекту БІЗНЕС 100. Саме за допомогою цього проекту я розраховую добитися підвищення взаємної довіри та поваги між представниками бізнес-спільноти. Нам необхідно забезпечити партнерство великого, середнього та малого бізнесу заради майбутнього України. Наступні два роки будуть присвячені внутрішньому вектору — шляхом реалізації спільних проектів та соціальних ініціатив ми маємо досягти довіри між тими бізнесменами, які бачать своє майбутнє в Україні. Другий вектор зовнішній — це експорт репутації ділової спільноти України за межі країни, просування у світі бренда “Made in Ukraine”.

Багато вже зроблено. На платформі журналу БІЗНЕС створені такі проекти, як “Бізнес-амбасадори” та “100 багатообіцяючих компаній з експортним потенціалом”, що були представлені на Міжнародному інвестиційному форумі в Дубаї, у Давосі, в Брюсселі, на щорічному форумі ЄБРР та інших міжнародних інвестиційних заходах.

Весь наступний рік наша команда організовуватиме заходи, в яких братимуть участь великі бізнесмени: вони зустрічатимуться з представниками малого та середнього бізнесу задля того, щоб розвивати внутрішні інвестиції та залучати зовнішніх інвесторів. Адже ми маємо зрозуміти, що зовнішні інвестори не прийдуть до країни, в якій люди не інвестують у власну економіку. Найближча така зустріч — День “білого” бізнесу 1 грудня.

Ми вирушаємо у велику подорож і запрошуємо вас приєднуватися!

Шановні співінвестори БІЗНЕС 100, партнери проекту та передплатники журналу БІЗНЕС!

Я, Володимир Чеповий — співзасновник журналу, спів­автор ідеї БІЗНЕС 100, бізнесмен з досвідом побудови міцних медіахолдингів. Влітку 2014 р. створював та очолював Інформаційно-аналітичний центр РНБО, виконуючи обов’язки заступника Секретаря РНБО.

Дякую вам за довіру, підтримку та взаємодію!

Світ не стоїть на місці, він стрімко розвивається. Змінюються методи та стратегії ведення бізнесу, зазнає трансформації й ставлення до інформації та каналів її отримання. І ті, хто цього не бачить, ризикують опинитися на узбіччі. Наш Проект рухається і змінюється за вимогами часу, трансформуючись у колективне ділове медіа, щоб із засобу масової інформації перетворитися на засіб масової взаємодії бізнесменів країни. Наша мета складна, але досяжна — створити в Україні міцний та згуртований клас підприємців, об’єднати зусилля бізнесу таким чином, щоб через взаємодію, разом формувати гідне майбутнє України. І ми вже йдемо до нашої мети. Зараз бізнесмени об’єднуються навколо проекту БІЗНЕС 100 та цінностей цивілізованого, “білого” та прозорого ведення бізнесу, які ми пропагуємо. Це стало можливим завдяки унікальній філософії імпакт-інвестування, що дозволяє підприємцям незалежно від галузевої чи професійної приналежності ставати партнерами у спільних проектах задля досягнення великої мети.

Нагадаю, що сама модель імпакт-інвестування БІЗНЕС 100 передбачає, що 70% загального прибутку проекту буде завжди спрямовуватися на розвиток малого бізнесу України. Саме так учасники БІЗНЕС 100 роблять свій внесок у зростання заможного середнього класу, генеруючи таким чином зміни у бізнес-кліматі країни.

Вірю, що лише разом ми зможемо збагатити свій дос­від, реалізувати нові проекти, забезпечити собі захист, залучити інвестиції та відкрити для себе нові ринки. Разом ми зможемо змінити країну на краще і бути щасливими від того, що будуємо свій бізнес в Україні, а не деінде.

Щоб Проект запрацював як надійний інструмент вирішення проблем та завдань реального бізнесу, ми сформували різнопланову високоефективну команду проекту БІЗНЕС 100, яку я із задоволенням вам представляю!

Сторінка 1 із 2