Олександр Слободян, президент ПрАТ “Оболонь”, — про минуле і сьогодення найвідомішого в країні пивзаводу.

У що виллється українським аграріям хімічна незалежність, якщо влада введе квоти на імпортні добрива. Та навпаки.

Новий закон “Про безпеку та гігієну кормів” повинен покращити їхню якість, але поки що його виконання викликає купу проблем у виробників, імпортерів та споживачів.

Тренди цифровізації та “віддаленки”, які створила криза, можуть надалі закріпитись

Туристичну галузь в Україні обслуговують близько мільйона людей. Чи очікувати їм цьогоріч на заробіток, розбирався БІЗНЕС

Grid List

Вільна торгівля Адама Сміта, якого продовжують цитувати ліберальні економісти, вже не відповідає сучасним економічним і політичним стосункам.

БІЗНЕС розбирався, чому так і не запрацювала програма доступних кредитів для бізнесу

Світлана Рекрут, директор-розпорядник Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

БІЗНЕС розпитав практикуючого юриста, власника і керівника ТОВ “Правова група “Домінанта” Артема Шамрая про юридичний бік кредитних відносин, які ускладнені дефолтом або невиконанням зобов’язань

Відомий ресторатор — про те, чому він не звільнив 600 чоловік, які існують рецепти виходу з карантину та чому ресторани виживають навіть у кризу

Співзасновник та СЕО компанії KIDDISVIT — про те, як захопився іграшками, про небезпечні підробки та дитячі тренди

Компанія працюватиме у напрямку сталого розвитку та інклюзивності.

Супутникове фото Чорного моря поблизу Одеси, Чорноморська та Коблево, 2019 рік (фото: uc.od.ua)

Стратегії

З кожним роком водойми України та навіть Чорне море "зеленіють" все більше через масове використання фосфатних мийних засобів та мінеральних добрив.

Як фінансові установи шукають вихід з кризи, намагаючись при цьому не втратити репутацію бренда

Олег Диващук, редактор автомобільної рубрики журналу БІЗНЕС

Jaguar та Canon зняли перший відеоролик про авто Jaguar F-PACE на нову камеру EOS C500 Mark II з роздільною здатністю 5,9К.

У національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» підбили підсумки продажів на 14 лютого.

Маленький кросовер в 2018 році приніс шведській марці перший в історії титул "Автомобіль року" 

8 лютого відбудеться IV Конференція "Стратегії експорту: трейдинг і логистика"

За останні роки Україна значно збільшила на світовому ринку свою присутність, особливо це стосується експорту аграрної продукції. 70 млн тонн зерна і 21,6 млн тонн олійних - такий проміжний підсумок врожаю поточного року. Кому, коли і як це все продати з максимальною вигодою, ось питання на які сьогодні намагаються знайти відповідь і виробники, і трейдери.

За попередніми оцінками, очікуваний експорт з України тільки зерна без урахування олійних в сезоні 2018/19 МР може досягти 49 млн тонн. Однак, поточні можливості по його транспортуванню Укрзалізницею якраз і обмежені 50 млн тонн.

Ми бачимо, що навантаження на весь логістичний ланцюжок вже сьогодні є критичним, а за перше півріччя маркетингового року з нашої країни було експортовано лише 40% від повного обсягу. Це означає, що з січня на 45% зростуть потреби аграріїв в транспорті, а отже і більш гостро постане весь спектр логістичних проблем. Тому питання як доставити свій товар покупцеві, є сьогодні для всіх учасників аграрного ринку одним з найбільш пріоритетним.

Окрім цього, через світові торговельні війни на експортному ринку загострюється конкуренція, і в цих умовах українським експортерам необхідно спрогнозувати попит, дослідити нові ринки, спланувати майбутні врожаї, оптимізувати логістику, та це далеко не всі виклики на шляху досягнення головної цілі - одержання прибутку від продажу агропродукції. І нарешті, як обійти конкурентів на світових ринках в умовах профіциту зерна, рекордних врожаїв в країнах Південної Америки і посилення фітосанітарних норм в основних країнах імпортерах. Відповіді на ці та інші гострі питання галузі будуть озвучені представниками бізнесу, влади та експертами на нашій конференції "Стратегії експорту: трейдинг і логістика 2019".

В рамках конференції будуть розглянуті наступні питання:

  • - Стан та перспективи експорту с/г продукції в 2019 році.
  • - Торговельні війни. Зміни географії експорту. Поточний стан та прогнози на 2019 рік.
  • - Робота портів в Азовському морі.
  • - Перевезення с/г вантажів. Проблеми та перспективи. Логістика зернових вантажів: стратегії експорту в нових реаліях.
  • - Експортні ризики. Як їх мінімізувати.
  • - Зернові термінали: комплексні рішення в умовах високої конкуренції. Чи вистачить потужностей для зберігання урожаю?
  • - Розвиток річкової логістики.
  • - Нове в аграрному експортному законодавстві.
  • - Головні проблеми трейдера. Виклики та можливості 2019.
  • - Якість зернової та олійної продукції: роль фітосанітарної експертизи при експорті на міжнародні ринки. Норми та стандарти.
  • - Вплив на ринок залізничних перевезень та тарифи після запуску електронного аукціону з оренди вантажних вагонів.
  • - Ринок приватної тяги: міф чи реальність? Наслідки.
  • - "Єдине вікно" на Митниці. Результати реалізації пілотного проекту.

Окрім цього, наша конференція є чудовим майданчиком для пошуку нових партнерів, та місцем встановлення нових ділових контактів. Запрошуємо Вас 8 лютого взяти участь у конференції "Стратегії експорту: трейдинг та логістика 2019".

З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії "ПроАгро Груп":

  • тел./факс: (+38 044) 248-02-67, (+38 067) 243-38-03
  • e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • сайт події: http://www.proagro.com.ua/events/exp2019/