Перейти к основному содержанию

Українські перевізники розробили нові правила для ринку таксі

чт, 07/11/2019 - 18:54

Асоціація відповідальних перевізників, а також Uklon, Uber, Bolt, Transflot та інші гравці ринку розробили концепцію нового законодавчого регулювання ринку таксі, а також підписали меморандум про співпрацю.

Презентація законодавчої інінціативи відбулася сьогодні, 11 липня, в Американській Торговельній Палаті, повідомляє БІЗНЕС з посиланням на пресслужбу Bolt.

Згідно зі статистикою, річний обсяг ринку перевезень в Україні становить 40 млрд грн, тоді як більша частина перевізників перебуває "в тіні", а це близько 200 тисяч водіїв.

Головна мета законопроекту – легалізувати ринок таксі, змінити застаріле законодавство і впровадити зручний і загальнодоступний механізм для водіїв, який дозволить швидко і зручно оформити дозвіл для здійснення перевезень.

"Результатом нашої спільної роботи стане нове законодавство, яке істотно спрощує роботу всіх учасників ринку пасажирських перевезень, унеможливлює роботу "в тіні" і дає можливість ефективного контролю з боку держави", – сказав регіональний менеджер Bolt в Україні Тарас Потічний.

За його словами, новий закон пропонує скасувати ліцензування для внутрішніх перевезень пасажирів на таксі та на замовлення, скасувати необхідність обов'язкової реєстрації водіїв як ФОП і потребу мати сертифікований таксометр, а також потребу подавати додаткову звітність.

Натомість пропонується ввести нові категорії перевізників – автомобільний індивідуальний перевізник і автомобільний самозайнятий перевізник. Перший зможе працювати з усіма сервісами та агрегаторами на ринку (включаючи Uklon, Uber, Bolt), другий – повністю самостійно.

Водій повинен буде отримати дозвіл ("токен") автомобільного індивідуального/самозайнятого перевізника, який діятиме протягом певного терміну (на 1 місяць чи 1 рік).

За даними Ain.ua, вартість річного дозволу дорівнюватиме рівню мінімальної заробітної плати, встановленої в бюджеті поточного року. Якщо перевізник буде користуватися електрокаром, плата складе 1/2 від "мінімалки". Вартість дозволу на місяць – 1/12 від річної + 5%.

На перші два роки, пропонується ввести пільгову ставку "токена" – 2500 грн. 

"Запропонована модель відповідає інтересам водіїв, які отримують прості і зрозумілі правила доступу і діяльності на ринку, а ми зі свого боку будемо надавати їм всіляку підтримку з тим, щоб забезпечити повне і безумовне виконання нових правил. Також вона відповідає інтересам держави, оскільки дозволить вивести "з тіні" і забезпечити додаткові надходження до бюджету. І, нарешті, така модель в інтересах пасажирів, оскільки створить чесну конкуренцію на ринку, що призведе до зростання якості послуг", – переконує Потічий.

 

Читайте також: Українські Uber і Bolt відмовляються від "євроблях"

Читайте також

Рада НБУ рекомендує перегляд умов довгострокового рефінансування

вт, 03/02/2021 - 12:24
Метою є розширення банківського кредитування економіки

Матеріали для тестів на діабет будуть централізовано доставлені в будь-яку точку України

вт, 03/02/2021 - 11:00
Провідний сервіс з пошуку і доставки лікарських засобів Liki24.com став партнером ГО «Асоціація лідерів сталого розвитку» в проекті «Врятуй собі життя — перевірся на діабет».

PayPal розширює список послуг

вт, 03/02/2021 - 09:09
Платіжна система планує ввести можливість оплати рахунків і послугу переведення в готівку чеків

Мінфін підписав перші угоди з провідними банками про участь в держпрограмі "Доступна іпотека 7%"

пн, 03/01/2021 - 17:34
Головна мета програми – це здешевлення вартості іпотечних кредитів для широкого кола громадян України

У США хочуть створити електронний долар

пн, 03/01/2021 - 16:39
Експерти шукають безпечний шлях створення і впровадження нової валюти

Ціни на нафту зростають напередодні зустрічі ОПЕК+

пн, 03/01/2021 - 15:34
У лютому як Brent, так і WTI подорожчали приблизно на 18%