Перейти к основному содержанию

Солодкі перспективи Fruit Art

ср, 05/27/2020 - 21:01

Переорієнтувавшись на онлайн-продажі та онлайн-комунікацію зі своїми споживачами, Fruit Art рятує бізнес

Компанія Fruit Art вже більше року займається виготовленням та продажем домашньої консервації — ексклюзивного авторського варення. Це невелике виробництво, яке мало би сильно постраждати від карантину. Однак, як каже Ольга Навроцька, власниця та засновниця Fruit Art, “навіть у нинішній ситуації малий бізнес вистоїть, бо ураган вириває з коренями дерева, тоді як траву тільки приминає”.
Щоправда, карантинна реальність внесла свої корективи у будні та роботу Fruit Art. Зокрема, насамперед підприємці організували перевезення персоналу на власному транспорті до місць роботи. А в перший місяць ізоляції, коли, за твердженням власників підприємства, замовлення зменшились на 10%, а подекуди навіть на цілих 30%, персонал довелося переорієнтувати на неповний робочий день. А свої топ-менеджерські сили зосередити на переорієнтації бізнесу та пошуку виходу з ситуації. Задля мотивації персоналу було запропоновано різні внутрішні освітні програми розвитку, а надихаючі коуч-сесії проводили самі керівники компанії.
Оскільки підприємство залежить від постачальників ягід та фруктів, з яких і виготовляється домашня консервація, у першу чергу, за словами пані Навроцької, довелося переглянути рівень складських запасів та вдатися до географічної диверсифікації постачальників, переглянути з ними умови співпраці в бік відтермінування платежів за поставки сировини, а часом навіть пошукати альтернативних постачальників.
Зазнали трансформації і канали збуту продукції Fruit Art.
“Якщо раніше продажі відбувались через мережі магазинів, на виставках, різних заходах, де ми були присутні зі своєю продукцією, то в карантин ми розуміли, що все зачинено, споживач нікуди не виходить з дому, а єдине вікно, через яке можна з ним комунікувати, — це онлайн”, — згадує власниця.
Тож команда Fruit Art активізувала стимулювання споживчої активності на власному сайті, у соціальних мережах, почала давати інтернет-рекламу свого підприємства та своєї продукції. Але головне — зосередилася на “теплій” цільовій аудиторії, проводила повторні комунікації саме з постійними клієнтами, влаштовувала різні конкурси, лотереї, розіграші задля залучення більшої кількості споживачів, маючи на меті викликати ще більший інтерес до варення Fruit Art.
Усі ці заходи разом дали можливість оптимізувати бюджет компанії в царині формування попиту. Щоправда, як твердить Ольга Навроцька, дохід підприємства зменшився десь на 20-30%. Та навіть попри це, за попередніми прогнозами підприємців, дохід 2020 р., у порівнянні з 2019 р., не зазнає суттєвих змін.
Крім того, аби забезпечити фінансову гнучкість, компанія відтермінувала на певний період придбання якихось капітальних засобів, відмовилась від витрачання коштів на навіть необхідні підприємству речі.
“Витрачати гроші — виключно на поточні потреби. Зараз тільки правильне та заощадливе витрачання коштів”, — підкреслює пані Навроцька.
А загалом, за її словами, у компанії є невеличкий резерв, який дорівнює двомісячному розміру витрат. І поки що, у період кризи, підприємці наполегливо працюють над формуванням позитивного приросту продажів через онлайн-канали, що має забезпечити не менш позитивний приріст прибутковості поточного року.
* * *
Бажаєте долучитись до опитування та розказати власну історію успіху команді наших журналістів? Тоді заповніть анкету і матимете змогу не лише поділитись власним досвідом, а й пройти онлайн-пітчінг перед інвесторами венчурного корпоративного інвестиційного фонду FinStreem, а також отримати експертну оцінку ваших рішень від тьюторів та випускників програм МВА Единбурзької бізнес-школи.
Нагадаємо, що найкращі кейси потраплять в “Антологію трансформацій”, яка вийде друком 30 червня.

Читайте також

Виростити «єдинорогів»: Партнерство бізнесу та освіти розвиває культуру стартапів

пн, 11/09/2020 - 12:39
Партнери освітньо-стипендійної програми CIG R&D LAB — керівники «Львівської політехніки», компаній Tech StartUp School та Chernovetskyi Investment Group — про те, чим їх вразили проєкти-переможці, в чому синергія вишів та бізнесу та перспективи співпраці.

Artefact почав діджитальне сканування об'єктів Чорнобилю, щоб зберегти їх для історії

вт, 08/25/2020 - 13:36
Рішення було прийнято, коли весняна пожежа знищила частину пам'яток Зони.

Солодкі перспективи Fruit Art

ср, 05/27/2020 - 21:01
Переорієнтувавшись на онлайн-продажі та онлайн-комунікацію зі своїми споживачами, Fruit Art рятує бізнес

Культура та лідерство як фактори успіху в завоюванні сердець вибагливих талантів

пн, 12/02/2019 - 12:53
Володимир Миропольський, HR-лідер в Україні та Польщі, Corteva Agriscience

“Культура робить людей особистостями, що, в свою чергу, робить країну сильною”

чт, 02/28/2019 - 13:42
Інна Костиря, доктор політичних наук, професор, МВА, директор Інституту журналістики та міжнародних відносин, проректор КНУКіМ

Культура щастя в бізнесі

вт, 03/20/2018 - 10:50
Ваче Давтян, засновник “Промкабель-Електрика“, мережі магазинів “Пан Електро”