Перейти к основному содержанию

Руслана Міхневич: Наша мета — це 100% задоволених клієнтів

ср, 05/13/2020 - 23:12

Фіндиректор НАСК “Оранта” —  про роботу в умовах пандемії, досягнення компанії й електронні сервіси для клієнтів.

Національна акціонерна страхова компанія “Оранта” входить до Топ-10 страхових компаній України, займаючи лідируючі позиції у багатьох сегментах ринку. В цьогорічному “Фінансовому Оскарі” компанія стала переможцем у номінації “Вибір бізнесу”. Ми поговорили з фінансовим директором НАСК “Оранта” Русланою Міхневич про роботу в умовах пандемії, досягнення компанії й електронні сервіси для клієнтів

— Ви вже перелаштувалися на роботу в умовах карантину, враховуючи, що в “Оранти” понад 500 відділень по всій країні?

— Наша компанія від самого початку запровадила максимальні заходи захисту для співробітників і клієнтів. Дійсно, ми маємо найбільшу мережу відділень, тому питання безпеки людей для нас — пріоритет номер один. Зараз максимально використовуємо дистанційні сервіси — починаючи з оформлення страхових послуг і закінчуючи врегулюванням страхових подій.

— Багато компаній розглядали онлайн-продажі як щось другорядне і зараз втрачають через це клієнтів. Коли ви зрозуміли, що за цим майбутнє?

— Ми вже давно активно розвиваємо напрямок онлайн-продажів, він для нас пріоритетний. Це дуже зручно для клієнтів, бо позбавляє необхідності відвідувати офіс компанії та економить час — страховий поліс можна придбати буквально за кілька хвилин, не виходячи з дому. Ми запустили оновлений сайт з цифровими сервісами 2018 р., а вже 2019 р. зростання тут склало майже 200%. Також запустили мобільну версію сайту, продажі через який становлять 40%. Крім того, розробили додаток для мережі, за допомогою якого всі наші агенти можуть продавати поліси онлайн.

— Наскільки зросли в компанії продажі через інтернет з початку пандемії?

— Наразі ми бачимо двократне збільшення продажів страхових продуктів онлайн.

— У вас 2 мільйони клієнтів. Які переваги вони отримали від запровадження цифрових сервісів?

— Нам вдалося зменшити строки врегулювання, покращити якість роботи контакт-центру, завдяки чому абсолютна більшість дзвінків обробляється протягом 10 секунд, а основна маса питань вирішується одразу. Заяви та документи для відкриття справ приймаємо від клієнтів онлайн. Щодня виплачуємо понад 1 млн грн відшкодувань.

— Після початку ізоляції скоротилися продажі туристичних полісів. Які зараз види страхування залишаються найбільш актуальними для фізичних осіб?

— “Оранта” залишається лідером на ринку “автоцивілки” за кількістю укладених договорів. Ми також пропонуємо конкурентні продукти страхування майна, здоров’я та відповідальності. Тут у нас великий досвід.

— У вашої компанії були великі плани розвитку на цей рік. Коронавірус їх змінив?

— Практично ні, продовжуємо працювати над збільшенням кількості та якості страхових послуг. Наше завдання — зберегти лідерські позиції на страховому ринку.

— “Оранта” має гарні фінансові показники. Цю кризу теж пройдете спокійно?

— Звичайно. Наша фінансова стійкість підтверджена міжнародним рейтинговим агентством “IBI-Рейтинг”.

— Наскільки клієнти залишаються задоволеними співпрацею з вашою страховою компанією?

— Ми регулярно проводимо відповідні дослідження. Рівень лояльності клієнтів “Оранти” зріс до 87%. Але наша мета — це 100% задоволених клієнтів, і ми до цього прагнемо.

Читайте також

Ландшафт для МСБ

пн, 11/02/2020 - 12:56
Українським МСБ опікуються міжнародні кредитори та уряд. Чи достатньо підприємцям такої підтримки?

Великий малий: відновлення економіки світ покладає на МСБ

чт, 10/29/2020 - 14:00
Попри руйнівні наслідки коронакризи малий та середній бізнес продовжує тримати економіку країн у всьому світі. Україна — не виключення

Код доступності: 5-7-9

пн, 10/26/2020 - 14:38
Запустивши програму доступного кредитування мікро- та малого бізнесу, влада зазнала критики і була змушена змінювати її формат.

Тримай кишеню ширше: де МСБ взяти кредит, якщо банки відмовили

пн, 10/26/2020 - 14:28
Рішення на будь-який смак пропонують фінансові компанії. В Україні бум небанківського кредитування бізнесу.

Корпоративні інвестиційні фонди — шлях МСБ до фінансування

пн, 10/26/2020 - 14:10
Сергій Позняк, власник заставного сервісу Cronvest Проблематика існуючої банківської системи давно відома. І обумовлена вона чіткими факторами, що утворилися всередині як окремо банківської, так і фінансової системи взагалі. Зокрема, це низький ступінь довіри до банківських установ у зв’язку з втраченими громадянами, за різними даними, від $50 млрд до $80 млрд тільки на депозитах під час “банкопаду”. Не кажучи вже про кошти компаній, що навіки згинули на розрахункових та кореспондентських рахунках компаній.

Безготівкова місія: банки підхоплюють бум e-комерс

пт, 10/23/2020 - 16:35
Торгівля переходить в онлайн, а банківникии пропонують нові варіанти безготівкових розрахунків для МСБ