Компанія KPMG оприлюднила підсумки дослідження «Погляд бізнес-лідерок в Україні. Спецвипуск 2021: COVID-19»
чт, 04/08/2021 - 12:00

На думку більшості учасниць опитування, криза може створити нові можливості для жінок
Опитування пропонує погляд на те, як змінилося мислення керівниць внаслідок світової пандемії. У звіті представлені результати опитування українських керівниць щодо підприємницької діяльності, економічного та кар’єрного зростання.
Світова пандемія змусила переосмислити формати взаємодії та усталені підходи, трансформувати бізнес-моделі, перерозподілити наявні ресурси, загострила усі вразливі місця в соціальних, політичних та економічних системах.
«Визначальна риса поточної ситуації — непропорційний вплив кризи на жінок та пильна увага до питання різноманітності та інклюзивності, — зазначає керуючий партнер KPMG в Україні Андрій Цимбал. — Чому це питання важливе? Гендерний паритет має фундаментальне значення для стабільності, успіху, економічного зростання компаній та корелює з рівнем процвітання економіки і суспільства. Жінки — це половина усіх наявних у світі талантів. Їхні розвиток і залучення мають величезне значення для зростання, конкурентоспроможності не лише компаній, а цілих країн».
На думку більшості учасниць опитування, криза може створити нові можливості для жінок завдяки активній цифровій трансформації та зміни очікувань зацікавлених сторін. Переважна кількість респонденток прагнуть забезпечити довгостроковий успіх бізнесу своєї компанії, мають досить обнадійливі прогнози щодо зростання їхніх компаній в умовах нової реальності та намагаються поєднати стратегію зростання з ширшими суспільними цілями.
В опитуванні взяли участь 107 керівниць, що працюють у різних галузях економіки, у тому числі у таких секторах, як банківський, IT, роздрібна торгівля, маркетинг, інвестиції, фінанси, медіа та технології.
Детальніше з результатами дослідження можна ознайомитись тут «Погляд бізнес-лідерок в Україні. Спецвипуск 2021: COVID-19»