Перейти к основному содержанию

Яцек Адріан Матусяк - “Головний слоган 2020 року — це безпека та мінімізація ризиків”

чт, 04/01/2021 - 09:01

Голова правління страхової компанії “ПЗУ Україна”

— Пандемія змінює світ. Не виняток і фінансовий сектор. Які навички та технології розвинули компанії Групи ПЗУ в Україні? Як змінилися канали продажу продуктів, алгоритми врегулювання страхових випадків?

— Ринок страхування до карантину та сьогодні — це дійсно два різні світи. Порівнюючи, наприк­лад, з банківським сектором, який вже тривалий час запроваджував інновації з використанням діджитал-інструментів і, як результат, спрощував внутрішні процедури й робив кроки назустріч молодій аудиторії, страховий ринок з часом все більше відставав. Але події, вик­ликані пандемією COVID-19, стали погожим вітром для трансформацій ринку страхування. Зміни відбулися як загальні, так і внутрішні, у кожній окремій компанії. Дієвим кроком назустріч очікуваним оновленням стало впровадження можливості електронного підпису документів та перехід на електронні системи документообігу. 

Існує думка, що сервіс компанії має йти на крок позаду від каналу продажів. У випадку страховика це означає, що процес врегулювання також має максимально зміститися у бік діджиталізації. “ПЗУ Україна” тримає курс на оптимізацію, поступове впровадження системи комплексної автоматизації процесів та врегулювання. Всі ці процеси були б неможливі без партнерів, які пропонують ринку діджитал-розробки. Завдяки впровадженню нової системи врегулювання ризиків, наприклад, середній час на розгляд однієї справи скорочено на 14%. Автоматизовано низку процесів, це дозволило прискорити терміни прийняття рішень щодо страхових випадків, зберігаючи всю історію збитків клієнта в одній системі. Крім того, аби відповідати запитам та високим стандартам, заданим Національним Банком України (новим регулятором ринку), всередині компанії автоматизовано багато процесів із забезпечення вимог фінансового моніторингу.

Головний слоган 2020 р. — це безпека та мінімізація ризиків. Туристичне страхування, продукт, за яким “ПЗУ Україна” лідирує на ринку з 2018 р., стало першим продуктом, адаптованим під нову реальність пандемії. Всім клієнтам компанії, що не мали змогу повернутися до України через закриття кордонів, було надано можливість дистанційно подовжити дію договору через онлайн-магазин. Також для всіх діючих клієнтів компанії 24/7 була відкрита інформаційна лінія стосовно COVID-19.

— Не менш важливо зараз підтримувати співробітників. Як вдається зберігати боєздатний колектив?

— Локдаун змінив звичні формати та витіснив традиційні офлайнові підходи до організації робочого процесу. Задля мінімізації ризиків з початку карантину всіх співробітників компаній Групи було переведено на дистанційну роботу, і такий формат зберігався практично рік. Нині ж на період адаптації в компанії діє “гнучкий офіс” — співробітник має можливість працювати без прив’язки до офісу. 

— Які благодійні ініціативи підтримує Група “ПЗУ Україна”?  

— 2020 р. став стресовим для бізнесу, але набагато складніше у турбулентні часи благодійним організаціям та фондам, що підтримують слабо захищені соціальні групи. Багато менших і локальних благодійних організацій відмітили зменшення фінансування. Благодійна підтримка Групи “ПЗУ Україна” за минулий рік склала понад 434 тис.грн. Серед організацій, з якими ми спів­працюємо, Центр комплексної реабілітації осіб з інвалідністю та дитячий будинок міста Чортків (Тернопільська обл.), Львівський благодійний фонд, що опікується важкохворими дітьми, які потребують постійної допомоги (паліативна допомога вдома), та інші. Найтепліша відповідь, яку ми отримуємо після передачі допомоги, це щирі, наповнені радістю погляди дітей та їхніх батьків.

Читайте також

Договір за новими умовами

ср, 04/07/2021 - 18:20
Як інвестиції у сталий розвиток стають елементом фінансової стратегії та роботи з ризиками

Життя переможе

вт, 04/06/2021 - 15:50
Сегмент страхування життя не уникнув трансформацій через пандемію, але багато у чому знайшов для себе користь

Антикризове убезпечення

вт, 04/06/2021 - 15:16
Цифра, медицина, транспорт та подорожі — чим жив страховий ринок у 2020 р. та які прогнози на 2021-й

Янко Ніколов - “Сьогодні ми активно працюємо над цифровими рішеннями для добровільного медичного страхування ”

пн, 04/05/2021 - 15:25
Голова правління страхової компанії Євроінс Україна

Мінфін поза чергою

пн, 04/05/2021 - 13:40
Банки позичили державі більше, ніж бізнесу. Держоблігації виявилися поза конкуренцією

Життя — на паузу, гроші — в банк

пн, 04/05/2021 - 11:16
Незважаючи на кризу, в 2020 р. населення та бізнес принесли до банків рекордну суму вкладів