Перейти к основному содержанию

Анна Мойсєєва - “Використовуючи наш сервіс, клієнт стає частиною надійної сім’ї CCloan”

пн, 03/29/2021 - 13:50

Директор з  маркетингу компанії CCloan

— Завдяки чому компанії вдалося збільшити обсяги кредитування та кількість клієнтів у 2020 р.?

— 2020-й став особливим в історії CCloan, оскільки змінилася загальна стратегія розвитку компанії. Раніше усі зусилля спрямовувалися на утримання постійних клієнтів і своєї частки ринку. А торік ми зосередилися на залученні нових клієнтів і збільшенні обсягу кредитування. У порівнянні з 2019 р. обсяг виданих позик збільшився у два рази. Це сталося завдяки оптимізації маркетинг-процесів та вибору ефективних каналів комунікації. Наприкінці року ми перетнули позначку в 1 млн зареєстрованих клієнтів. Ці досягнення були б неможливі без команди професіоналів.

— Зараз клієнти дуже обережно ставляться до кредитних пропозицій. Як просувати мікрокредитування у таких умовах? 

— Обережне ставлення пов’язано з наступними факторами: по-перше, наявність на ринку компаній, які ведуть незаконну діяльність, по-друге, низька поінформованість клієнтів про фінансові послуги. Проте завдяки спільним діям НБУ і учасників ринку нечесних компаній стає все менше. Що стосується підвищення фінансової грамотності, ми також не стоїмо осторонь. Наприклад, вже рік ведемо освітній блог на порталі minfin.com.ua, де розповідаємо про правила кредитування та ділимось фінансовими порадами.

Також нещодавно долучились до проєкту #ЗнайСвоїПрава під егідою Національного банку. Мета інформаційної кампанії — детально розповісти громадянам, які вони мають права та обов’язки як споживачі фінансових послуг. 

— Ринок МФО дуже висококонкурентний. У чому ваш секрет утримання клієнтів?

— Потрібно якісно працювати, і це дасть бажаний результат — щасливого та задоволеного клієнта. Ми багато вкладаємо у створення якісного зручного продукту та тримаємо руку на пульсі fintech-ринку, саме тому можемо запропонувати своїм користувачам найбільш вигідні умови кредитування. В пріоритеті — створення позитивного клієнтського досвіду, тому минулого року ми запустили відділ контролю якості, який оперативно реагує на всі запити. Загалом це збільшило наш NPS на 47% порівняно з даними 2019 р. 

— Наскільки важливою є якісна комунікація з клієнтами?

— Важливо любити свого клієнта і докладати максимум зусиль, щоб ваш продукт полегшив його життя. Важливі увага і персональний підхід, привітання зі святами, надання індивідуальних знижок. Клієнти будуть прихильні до компанії, якщо відчуватимуть особливе ставлення до себе. Надважливо в комунікації використовувати спільні цінності. Наша мета — бути ближче до своїх клієнтів, тому візуальним образом бренду CCloan стала сім’я. З одного боку, в наших персонажах клієнт може впізнати себе, а з іншого — ми показуємо, що використовуючи наш сервіс, клієнт стає частиною надійної сім’ї CCloan.

— Нещодавно CCloan представили нову рекламну кампанію. Як народилася ідея залучити Олю Полякову для просування бренду?

— У новій рекламній кампанії ми вирішили показати приквел появи нашої сім’ї і те, як змінилося життя героїв після знайомства з феєю-чарівницею CCloan Олею Поляковою. Щоб втілити ідею перетворення із Попелюшки в королеву та з простого хлопця в короля, потрібна була зірка, якій під силу будь-які дива. Тому саме Оля Полякова стала амбасадором бренду, уособлюючи ідею, що всі мрії можуть стати реальними після “дотику” до CCloan.

— Які плани компанії на 2021 р.?

— У планах — співробітництво з кількома страховими компаніями. Ця cross-sell послуга може бути корисною нашим клієнтам.

Загальна стратегія компанії залишається незмінною: завоювання більшої частки ринку шляхом залучення нових клієнтів. Водночас ми продовжуємо покращувати обслуговування постійних користувачів. У перспективі — створення інтерактивної програми лояльності та впровадження IT-рішень для віддаленої ідентифікації. Одне скажу точно: яким би висококонкурентним не ставав ринок, ми залишаємося надійним фінансовим партнером для своїх клієнтів та продовжуємо покращувати сервіс CCloan для їхнього комфорту.
 

Читайте також

Договір за новими умовами

ср, 04/07/2021 - 18:20
Як інвестиції у сталий розвиток стають елементом фінансової стратегії та роботи з ризиками

Життя переможе

вт, 04/06/2021 - 15:50
Сегмент страхування життя не уникнув трансформацій через пандемію, але багато у чому знайшов для себе користь

Антикризове убезпечення

вт, 04/06/2021 - 15:16
Цифра, медицина, транспорт та подорожі — чим жив страховий ринок у 2020 р. та які прогнози на 2021-й

Янко Ніколов - “Сьогодні ми активно працюємо над цифровими рішеннями для добровільного медичного страхування ”

пн, 04/05/2021 - 15:25
Голова правління страхової компанії Євроінс Україна

Мінфін поза чергою

пн, 04/05/2021 - 13:40
Банки позичили державі більше, ніж бізнесу. Держоблігації виявилися поза конкуренцією

Життя — на паузу, гроші — в банк

пн, 04/05/2021 - 11:16
Незважаючи на кризу, в 2020 р. населення та бізнес принесли до банків рекордну суму вкладів