Приват24 перестав проводити платежі ФОПов
пт, 02/05/2021 - 17:59

Клієнти скаржаться, що платежі проходять з запізненням
“Приват24” для бізнесу працює з переказами, але платежі походять з запізненням. Це підтверджують клієнти банків-фізособи підприємці (ФОП).
“Спочатку не працювали ключі до рахунків та технічні служби вже вирішили цю проблему. Зараз затримуються платежі, які здійснювали бізнес-клієнти. Проблеми з оплатою почалися близько години тому, але техніки вже працюють над цією проблемою і скоро її вирішать. Переконуємо вас, до кінця сьогоднішнього дня всі платежі точно будуть проведені”, - коментують ситуацію в контакт-центрі Приватбанку.
У голосовому меню, при дзвінку на номер 3700, повідомляється про те, що оплата ФОПів відбуватиметься із запізненням у 30 хвилин. Однак клієнти банку підтверджують фактичну затримку перерахування коштів вже протягом півтори години.
“Проблема з ключами була вирішена ще о 12-й годині. Проблема з платежами ФОПів теж вирішується. Може зібратися черга, але перерахування буде поступово відновлюватись, і всі перерахунки відбудуться. Тому клієнти можуть не переживати, а головне - не платити повторно”, - прокоментував ситуацію прес-секретар Приватбанку Олег Серга.
У фінустанові також наголошують, що працює самостійний додаток “Приват24” для бізнесу та системи Інтернет-банкінгу. У меню немає оголошень про проблеми з платежами, клієнтів не попереджають про можливий збій.
Ажіотажу додає той факт, що якраз зараз проводяться активні податкові платежі. До 9 лютого 2021 року ФОПи, що знаходяться на спрощеній системі оподаткування, повинні перечислити до бюджету єдиний податок.