Перейти к основному содержанию

Фінал XI Конкурсу Кейсів з КСВ. Визначено бізнес, який змінює країну

чт, 12/24/2020 - 18:09
Новини компаній

CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ» назвав компанії-переможців XI Конкурсу кейсів з корпоративної соціальної відповідальності, найстарішої премії з КСВ в Україні.

CSR Ukraine, експертна організація Центр «Розвиток КСВ» провела конференцію «Бізнес, що змінює країну” та назвала компанії-переможців XI Конкурсу Кейсів з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), найстарішої премії з КСВ в Україні. Генеральний партнер Конкурсу - компанія EY. Український культурний фонд (УКФ) виступив партнером номінації «Бізнес, що підтримує культуру». Медіапартнер події - журнал БІЗНЕС. 

В цьому році компаніям випала нагода продемонструвати свою солідарність і допомогти країні. Тому фінальна нагорода конкурсу у номінації «Бізнес, що змінює країну» стала колективною, як визнання того, що без підтримки кожної компанії протистояння країни у боротьбі з COVID-19 був би дуже складним. Цю нагороду отримали компанії: МХП, Лінія магазинів EVA, Нова Пошта, ПриватБанк, Coca-Cola Beverages Ukraine, Intellias, Infopulse Ukraine, KLO, METRO Cash & Carry Ukraine, EPAM Ukraine, Група Нафтогаз, Ашан та Ukrsibbank BNP Paribas Group.

«В цьому році ми стикнулись з неймовірними викликами, до яких не були готові. Та попри це саме бізнес став першим, хто почав діяти та надавати підтримку у нелегкі для країни часи. І ми раді відзначити, що цього року бізнесом, який змінив країну, стали компанії, що допомагали й продовжують допомагати країні у боротьбі з Covid-19», - підкреслила Марина Саприкіна, керівниця Центру «Розвиток КСВ».

Конкурс Кейсів з КСВ проводиться вже 11 рік поспіль та орієнтований на Цілі сталого розвитку та внесок бізнесу у розвиток країни. Цього року під час онлайн-трансляції Конкурсу було представлено 40 кейсів українських та міжнародних компаній в Україні. Всі кейси оцінювались європейськими експертами з КСВ з Нідерландів, Болгарії, Туреччини та Латвії.

«11 років - це тривалий термін для ініціативи, яка сформувалась на основі КСВ. І ми раді протягом стількох років бути причетними до її проведення. За роки проведення конкурсу сформувалась справжня група компаній, які неодноразово беруть участь в ініціативі та транслюють свої кейси. І ми гортаємо сторінки становлення КСВ в Україні разом з ними», - зазначила Наталя Теленкова, керівниця комітету з питань корпоративної відповідальності компанії EY в Україні, багаторічного партнера премії.

Відзнаку за корпоративний внесок у розвиток Цілей сталого розвитку 2030 отримали кейси компаній та інституцій: 

  • Кращий корпоративний внесок у Ціль сталого розвитку №1 “Подолання бідності” - Pavlenko Legal Group за проєкт; 
  • Кращий корпоративний внесок у Ціль сталого розвитку №3 “Міцне здоров’я та благополуччя” - Ukrsibbank BNP Paribas Group та Лінія магазинів EVA;
  • Кращий корпоративний внесок у Ціль сталого розвитку №4 “Якісна освіта” - ПриватБанк; 
  • Кращий корпоративний внесок у Ціль сталого розвитку №5 “Гендерна рівність” - StarLightMedia; 
  • Кращий корпоративний внесок у Ціль сталого розвитку №8 “Гідна праця та економічне зростання” - ДТЕК; 
  • Кращий внесок у Ціль сталого розвитку №9 “Промисловість, інновації та інфраструктура” - Інститут журналістики КУ імені Бориса Грінченка; 
  • Кращий внесок у Ціль сталого розвитку №10 “Скорочення нерівності” - SoftServe та 1+1 media; 
  • Кращий корпоративний внесок у Ціль сталого розвитку №11 “Сталий розвиток міст та спільнот” - KredoBank; 
  • Кращий корпоративний внесок у Ціль сталого розвитку №12 “Відповідальне споживання та виробництво” - Nestle; 
  • Кращий корпоративний внесок у Ціль сталого розвитку №13 “Пом’якшення наслідків зміни клімату” - Carlsberg Ukraine
  • Кращий корпоративний внесок у Ціль сталого розвитку №17 “Партнерство заради стійкого розвитку” - METRO Cash & Carry Ukraine.

Спеціальною нагородою від Центру «Розвиток КСВ» за залучення інших до Цілі сталого розвитку №3 було відзначено кейс компанії Asters «DobroRun». Кейс компанії Київстар «Смартфон для батьків» отримав спеціальну нагороду Центру «Розвиток КСВ» за інвестиції в цифрову освіту та сприяння Цілям сталого розвитку №4,8,9.

Цього року окрему відзнаку отримав бізнес, який ініціював та підтримував культурні проєкти. Для цього за сприяння Українського культурного фонду була утворена номінація «Бізнес, що підтримує культуру», переможцями якої стали кейси компаній KredoBank та SoftServe.

«У своїй діяльності УКФ не обмежується заходами спрямованими на сьогодні. Ми маємо цілісне, стратегічне бачення розвитку. Ми розуміємо, що всій культурній сфері треба «дорослішати» - впроваджувати бізнес-моделі в управління, виробляти конкурентний продукт, вибудовувати партнерства нової якості. І цього можна досягти тільки у співпраці з бізнесом, який сьогодні підтримає культуру, а завтра стане її партнером на шляху до успіху», - прокоментувала заснування віщеозначеної номінації Юлія Федів, виконавча директорка УКФ, член Дирекції фонду.

Нагороди Конкурсу цього року також відповідають принципам сталого розвитку та виготовлені з інноваційного zero-waste матеріалу від компанії S.Lab, що вирощується з технічних конопель та міцелію. 

Усі кейси компаній-учасниць знаходяться у вільному доступі на платформі Impactorium

Запис трансляції події: https://www.youtube.com/watch?v=UjS9oKNY8bA

___________________________________________________________________________________

CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ» – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проєкти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія). www.csr-ukraine.org 

EY міжнародний лідер з аудиту, оподаткування, права, супроводу угод і консультування. Наші знання та якість послуг, які ми надаємо, сприяють зміцненню довіри та впевненості на ринках різних країн у всьому світі. Ми формуємо команду видатних лідерів, під чиїм управлінням наш колектив виконує взяті на себе зобов’язання. Таким чином, ми робимо суттєвий внесок у поліпшення ділового середовища в інтересах співробітників, клієнтів і суспільства в цілому.

 

Читайте також

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн

пт, 01/15/2021 - 15:38
Українці стали значно частіше купувати товари в інтернеті на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%.

MAY-Ukraine здійснила справжній прорив у сфері HoReCa

пт, 01/15/2021 - 12:45
Компанія відкрила новий канал збуту продукції

Голова Комісії з регулювання азартних ігор і лотерей Іван Рудий виступить на Ukrainian Gaming Week 2021

вт, 01/12/2021 - 18:26
Комісія з регулювання азартних ігор і лотерей – це ключовий орган на гемблінг-ринку України. Він забезпечує контроль над діяльністю з організації та проведення азартних ігор. Державна структура була створена Кабінетом міністрів для того, щоб забезпечувати прозору взаємодію між бізнесом та контролювальними органами.

Перший український онлайн-супермаркет Cooker з екологічною доставкою за 30 хвилин

пн, 01/04/2021 - 10:13
В грудні цього року в Києві розпочав роботу онлайн-супермаркет Cooker. Це перша в Україні мережа формату dark store, яка пропонує продукти напряму від виробників та доставку за рекордний проміжок часу - 30 хвилин від моменту замовлення на сайті.

Відбулась найбільша в Україні конференція про IT-освіту

вт, 12/29/2020 - 12:11
Конференція залучила 43-х спікерів та рекордну кількість учасників — 1189.

"МТБ БАНК" почав впроваджувати кредитування під договори довірчої власності

пн, 12/28/2020 - 20:11
Нововведення руйнує стіну недовіри між банками і позичальниками.