Перейти к основному содержанию

L’Oréal Україна провела День Соціальної відповідальності E-Citizen Day 2020

чт, 12/10/2020 - 10:36
Новини компаній

В його рамках компанія спільно з благодійними організаціями запустила збір коштів для онкохворих дітей та першого спортзалу в Україні для літніх людей, а також провела навчальні вебінари для жінок.

L’Oréal Україна провела День Соціальної відповідальності E-Citizen Day 2020. Ініціатива проводилась протягом листопада в онлайн форматі.

Цей волонтерський захід компанія проводить щорічно, починаючи з 2010 року. Спіробітники компанії долучаються до суспільно-благодійної діяльності. Акцію підтримують соціальні, екологічні та громадські організації.

Так, L’Oréal Україна спільно з благодійним фондом «Таблеточки» запустила краудфандигову кампанію, направлену на збір коштів співробітниками для закупівлі ліків для онкохворих дітей.

Завдяки спільним зусиллям зі співробітниками, сума пожертви фонду від компанії становить 250 тис. грн. Ініціатива здійснюється за підтримки брендів компанії - La Roche-Posay та L'Oréal Paris.

Онлайн навчання

Компанія організувала вебінари:

  • для дівчат із STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics — наука, технології, інженерія та математика)
  • для школярок та студенток від співробітників та співробітниць L’Oréal Україна з різних функцій (корпоративних комунікацій, юридичного відділу, наукового відділу, логістики та діджитал) 
  • вебінар по технікам макіяжу для жінок, постраждалих від домашнього насильства від націонільного тренера дивізіону Luxe.

Онлайн хакатон

У часи пандемії громадські організації потребують ще більшої допомоги зі сторони бізнесу. Із залученням бренд-менеджерів та діджитал-спеціалістів компанія провела онлайн-хакатон щодо просування кампанії #gymforbabusya благодійного фонду «Давай Допоможемо» по збору коштів з метою побудови першого спортзалу в Україні для літніх людей, а також запропонові конкретні дії та рекомендації для успішного продовження кампанії фонду.

__________________________________________________________

L’Oréalце 36 взаємодоповнюючих міжнародних брендів. Обсяг продажів групи у 2019 році сягнув 29,87 млрд євро, а в її штаті по всьому світові працює 88 тис осіб. Зобов'язання L'Oréal в охоплюють амбітні цілі в галузі сталого розвитку до 2030 року та мають на меті залучити усю її екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства.

Читайте також

Стартувала найпрестижніша національна премія для вчителів Global Teacher Prize Ukraine 2021

пт, 03/26/2021 - 12:13
Переможець отримає 250 тисяч гривень, поїздку на Global Education and Skills Forum, а також професійний розвиток

Збірна України з паратриатлону вперше отримала спонсорську підтримку

пт, 03/19/2021 - 10:30
Вже 24 серпня українська збірна з паратриатлону відправиться в Токіо, щоб взяти участь у боротьбі за призові місця та здобути для країни медалі за підтримки «Віннер Груп Україна».

Прозорість, безпека споживачів та green sciences

чт, 03/18/2021 - 13:09
L'ORÉAL презентувала своє бачення майбутньої краси

L'Oréal Paris впроваджує міжнародну освітню програму Stand Up

пн, 03/15/2021 - 15:29
Ця программа допоможе протидіяти домаганням у громадських місцях

Починається реєстрація на освітньо-грантову програму для жінок-фермерок TalentA-2021 

ср, 03/10/2021 - 13:15
Організатори внесли зміни до процесів, що дозволить вивести проєкт TalentA на ще якісніший рівень

І вдень і вночі: українці тепер можуть відправляти та отримувати посилки цілодобово

ср, 03/10/2021 - 11:43
Відправляти та отримувати посилки в Україні у будь-який час доби тепер можна завдяки Meest. Один з основних напрямків оператора на 2021 рік — розвиток мережі партнерських мінівідділень.