Перейти к основному содержанию

L’Oréal Україна провела День Соціальної відповідальності E-Citizen Day 2020

чт, 12/10/2020 - 10:36
Новини компаній

В його рамках компанія спільно з благодійними організаціями запустила збір коштів для онкохворих дітей та першого спортзалу в Україні для літніх людей, а також провела навчальні вебінари для жінок.

L’Oréal Україна провела День Соціальної відповідальності E-Citizen Day 2020. Ініціатива проводилась протягом листопада в онлайн форматі.

Цей волонтерський захід компанія проводить щорічно, починаючи з 2010 року. Спіробітники компанії долучаються до суспільно-благодійної діяльності. Акцію підтримують соціальні, екологічні та громадські організації.

Так, L’Oréal Україна спільно з благодійним фондом «Таблеточки» запустила краудфандигову кампанію, направлену на збір коштів співробітниками для закупівлі ліків для онкохворих дітей.

Завдяки спільним зусиллям зі співробітниками, сума пожертви фонду від компанії становить 250 тис. грн. Ініціатива здійснюється за підтримки брендів компанії - La Roche-Posay та L'Oréal Paris.

Онлайн навчання

Компанія організувала вебінари:

  • для дівчат із STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics — наука, технології, інженерія та математика)
  • для школярок та студенток від співробітників та співробітниць L’Oréal Україна з різних функцій (корпоративних комунікацій, юридичного відділу, наукового відділу, логістики та діджитал) 
  • вебінар по технікам макіяжу для жінок, постраждалих від домашнього насильства від націонільного тренера дивізіону Luxe.

Онлайн хакатон

У часи пандемії громадські організації потребують ще більшої допомоги зі сторони бізнесу. Із залученням бренд-менеджерів та діджитал-спеціалістів компанія провела онлайн-хакатон щодо просування кампанії #gymforbabusya благодійного фонду «Давай Допоможемо» по збору коштів з метою побудови першого спортзалу в Україні для літніх людей, а також запропонові конкретні дії та рекомендації для успішного продовження кампанії фонду.

__________________________________________________________

L’Oréalце 36 взаємодоповнюючих міжнародних брендів. Обсяг продажів групи у 2019 році сягнув 29,87 млрд євро, а в її штаті по всьому світові працює 88 тис осіб. Зобов'язання L'Oréal в охоплюють амбітні цілі в галузі сталого розвитку до 2030 року та мають на меті залучити усю її екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства.

Читайте також

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн

пт, 01/15/2021 - 15:38
Українці стали значно частіше купувати товари в інтернеті на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%.

MAY-Ukraine здійснила справжній прорив у сфері HoReCa

пт, 01/15/2021 - 12:45
Компанія відкрила новий канал збуту продукції

Голова Комісії з регулювання азартних ігор і лотерей Іван Рудий виступить на Ukrainian Gaming Week 2021

вт, 01/12/2021 - 18:26
Комісія з регулювання азартних ігор і лотерей – це ключовий орган на гемблінг-ринку України. Він забезпечує контроль над діяльністю з організації та проведення азартних ігор. Державна структура була створена Кабінетом міністрів для того, щоб забезпечувати прозору взаємодію між бізнесом та контролювальними органами.

Перший український онлайн-супермаркет Cooker з екологічною доставкою за 30 хвилин

пн, 01/04/2021 - 10:13
В грудні цього року в Києві розпочав роботу онлайн-супермаркет Cooker. Це перша в Україні мережа формату dark store, яка пропонує продукти напряму від виробників та доставку за рекордний проміжок часу - 30 хвилин від моменту замовлення на сайті.

Відбулась найбільша в Україні конференція про IT-освіту

вт, 12/29/2020 - 12:11
Конференція залучила 43-х спікерів та рекордну кількість учасників — 1189.

"МТБ БАНК" почав впроваджувати кредитування під договори довірчої власності

пн, 12/28/2020 - 20:11
Нововведення руйнує стіну недовіри між банками і позичальниками.