Перейти к основному содержанию

Забудовник зобов’язаний мати хорошу, перевірену часом репутацію

пн, 12/07/2020 - 14:45

Ігор Кушнір, голова правління — президент ПрАТ “ХК “Київміськбуд”

Репутація — один з трьох китів, на яких стоїть бізнес. І це не тільки про те, що говорять та де пишуть про компанію, які про неї лунають відгуки. Репутація відповідає як мінімум за половину ринкової вартості бізнесу. Останні дослідження стверджують: покупець готовий заплатити за продукт більше, якщо компанія-продавець має хорошу репутацію.

Удвічі важлива репутація на ринку нерухомості. Інвестуючи в житло, що будується, людина не може доторкнутись до покупки. Іноді навіть не може її побачити, якщо йдеться про інвестування на етапі котловану. Тому забудовник зобов’язаний мати хорошу, перевірену часом репутацію. Від неї безпосередньо залежить кількість продажів і прибуток компанії.

За останній рік питання репутаційної складової бізнесу в інтернеті стало більш ніж актуальним. З весняним карантином люди в прямому сенсі перейшли в онлайн — інших можливостей отримати консультацію просто не було. Втім, Київміськбуд був присутній онлайн задовго до локдауну. І саме це, на мою думку, допомогло нам утриматися в найбільш кризові моменти.

1. Онлайн-консультації. 

Вибір квартири — питання не одного дня. Рішення приймається місяцями, люди по кілька разів звертаються до відділів продажів за детальною інформацією. Компанія надає можливість дізнатися всі подробиці не виходячи з дому — менеджер відділу продажів по відеозв’язку консультує з усіх питань. Продажі в режимі онлайн дозволили Київміськбуду не розгубити потенційних клієнтів під час карантину. І це принесло свої плоди — з реалізацією відкладеного попиту ми мали дуже високий рівень угод. Зараз компанія повністю вийшла на докарантинний рівень продажів.

2. Мобільні застосунки. 

“Квартира в смартфоні” — одна з інноваційних розробок на ринку нерухомості, якої більше немає ні у кого в Україні! Розробники створили для Київміськбуду спеціальний мобільний додаток LiveIn, де зібрані абсолютно всі наші пропозиції. Користувач може в кілька кліків підібрати планування відповідно до своїх критеріїв, зберегти вподобані варіанти, сформувати особистий рейтинг квартир, отримати повідомлення про акційні пропозиції та зв’язатися з менеджером для консультації.

3. Присутність в соцмережах. 

Компанія має бути відкритою для своїх інвесторів. Інформація дозволяє їм почувати себе впевнено та не хвилюватися. Тому в Київміськбуді налагоджена чітка система оповіщення клієнтів: про нововведення, акції, знижки, нові комплекси та хід робіт на тих, що споруджуються. Присутність компанії в соцмережах дає можливість залишатися на зв’язку з інвесторами, вчасно відповідаючи на їхні питання. Це дозволяє підтримувати рівень лояльності покупців.

Репутація компанії вибудовується роками. І головним її показником є “сарафанне радіо”. Дослідження ринку свідчать про те, що 78% покупців довіряють рекомендаціям своїх друзів і родичів. Водночас рекламі компанії довіряють всього 14%.

Київміськбуд як ніхто інший може похвалитися популярністю на ринку — квартири у нас купують поколіннями, рекомендуючи й оточуючим! За 65 років компанія заробила репутацію надійного забудовника, який завжди виконує взяті на себе зобов’язання. Це і дозволяє Київміськбуду залишатися лідером на ринку нерухомості!

Автор: Ігор Кушнір

Читайте також

Вертеп скінчився

вт, 12/15/2020 - 15:50
Хто має вимагати від партій змін?

Особливості національних виборів місцевого масштабу

вт, 12/15/2020 - 14:10
Інтереси підприємців майже не враховані

Час онлювати HR-стратегії: сильний бренд як головний критерій пошуку роботи

пн, 12/14/2020 - 11:04
Наталія Алюшина, голова Національного агентства України з питань державної служби Кожен із нас у роботі керується своїми особистими цінностями, принципами та стереотипами. Це впливає на те, яких співробітників ми наймаємо або ж яку роботу шукаємо, як комунікуємо та як приймаємо рішення. Наш життєвий досвід робить нас заручниками минулого, хоча водночас є основою нашого майбутнього. 

Епоха бездіяльності: Чи розділиться світ на “корисних людей” та “непотрібні маси”?

пн, 12/14/2020 - 09:08
Через пандемію та безпрецедентний розвиток AI тектонічні зсуви на ринку праці відбудуться значно швидше, ніж всі очікували.

Зберегти людей і бізнес: унікальний досвід роботи з персоналом у коронакризу

пн, 12/14/2020 - 08:56
Володимир Чеповий, шеф-редактор журналу БІЗНЕС Готуючи минулий спецвипуск про новітні HR-технології у листопаді 2019 р., ми виставляли акценти великої небезпеки масового виїзду наших фахівців різних професій за кордон. Тоді ми показували ефективні кейси компаній, що у важкій битві за “людський капітал” навчились втримувати персонал цікавими мотиваційними програмами, рейтингували їхні досягнення та друкували фото колективів, де у захисних масках, звичайно, нікого не було. Як швидко змінюється світ…

Помістити в матрицю

ср, 12/09/2020 - 11:35
Світ спостерігає за революцією в технологіях управління людськими ресурсами. HR стає полігоном випробування новітніх IT-розробок