Перейти к основному содержанию

Епіцентр: колектив як родина

пт, 12/04/2020 - 15:29

Завдяки своїй унікальній екосистемі група компаній “Епіцентр” створила успішну управлінську команду, яка об’єднує справжніх професіоналів навколо корпоративних цінностей

В Групі компаній “Епіцентр” працює 34 тис. співробітників. Керівний склад компанії — 325 керівників вищої управлінської ланки. Від дня заснування філософією компанії було — виховувати керівників всередині системи. 98% топ-менеджерів торговельних центрів пройшли шлях від продавця до управлінця найвищого рівня та працюють в компанії вже понад 10 років.

Де працюють  топ-менеджери ГК “Епіцентр”Географічна розгалуженість бізнесу дозволила створити унікальну корпоративну культуру “родини Епіцентр”. Кожен топ-менеджер у своїй роботі має можливість застосовувати як інноваційні, так і традиційні управлінські інструменти, та самостійно приймати рішення задля досягнення високих результатів. Усі керівники “Епіцентру”, як члени однієї родини, мають свій особистий “характер” (стиль управління), але поєднання їхнього досвіду та професійних навичок створює міцні взаємозв’язки та підтримує постійний розвиток Групи компаній.

Від самого початку компанія відмовилася від класичного управлінського стилю та обрала свій унікальний шлях розвитку менеджерської системи. Директори торговельних центрів набувають управлінський досвід, здійснюючи систематичні релокації: керуючи різною чисельністю персоналу та пізнаючи регіональні особливості торговельного процесу в різних торговельних центрах по всій Україні. Результатом такої практики є висококваліфіковані управлінські кадри, які мають унікальний досвід роботи. За роки існування “Епіцентру” розбудова управлінської вертикалі завдяки кадровому резерву довела свою ефективність та результативність, майже повністю забезпечивши потреби Групи компаній у топ-менеджерах та керівниках усіх рівнів. Таких результатів вдалося досягти за допомогою налагодженого моніторингу роботи персоналу та системи безперервного навчання.

Кожен працівник має індивідуальний план розвитку, який ґрунтується на результатах систематичних атестацій, починаючи з першого дня роботи. Таким чином співробітник може швидко зростати. 

Щороку в компанії проходить понад 67 тис. тренінгів, які забезпечують повний цикл навчання та розвитку персоналу. Професійне зростання до рівня топ-менеджера в середньому складає п’ять-сім років у торгівлі та три-п’ять років — у центральному офісі. Компанія заохочує працівників до постійного розвитку й удосконалення, надаючи для цього всі необхідні можливості та ресурси. 

Портрет топ-менеджера ГК “Епіцентр”

Корпоративна культура “Епіцентру” ґрунтується на сильних родинних та національних традиціях, які плекають засновники компанії. “Вірити у свою країну та працювати заради її розвитку”, — слоган, який втілює філософію “Епіцентру”.


Володимир БоднарукВолодимир Боднарук,
директор ТЦ “Епіцентр” у м. Стрий

Володимир Боднарук розпочав свій шлях у компанії 2004 р., з посади продавця відділу “Електротехніка” в ТЦ “Епіцентр” на Кільцевій дорозі у Києві. Вже за рік він обійняв посаду старшого продавця, а за місяць став завідуючим секції відділу “Електротехніка” ТЦ на вул.Братиславській (м.Київ). Пропрацювавши керівником відділів ще в декількох ТЦ та акумулювавши достатньо досвіду, Володимир став спочатку в.о.комерційного директора ТЦ у Львові, а згодом у ТЦ м.Чернівці, який він на деякий час очолив. Наприкінці 2017 р. пан Боднарук очолив торговельний центр в Ужгороді. Зараз Володимир Боднарук займає посаду директора ТЦ “Епіцентр” у м.Стрий.

Валерій КлепасВалерій Клепас,
директор ТЦ “Епіцентр” у м. Біла Церква

Свою кар’єру в мережі “Епіцентр” Валерій Клепас розпочав 2004 р. у Києві вантажником відділу “Будівельні матеріали”. Брав участь у будівництві та відкритті ТЦ “Епіцентр” на Кільцевій дорозі. Там він пройшов шлях від продавця до завідувача секції “Покрівля”, а згодом обійняв посаду заступника начальника відділу “Будівельні матеріа­ли“. 2007 р. брав участь у будівництві ТЦ у м.Хмельницький та згодом був переведений на посаду начальника відділу, а за три роки вже став комерційним директором. За рік відбулося відкриття гіпермаркету в м.Кам’янець-Подільський, директором якого був призначений Валерій. 2016 р. він бере активну участь у будівниц­тві ТЦ “Епіцентр” у м.Біла Церква та з моменту його відкриття обіймає посаду директора, на якій успішно працює й донині.

Читайте також

Вертеп скінчився

вт, 12/15/2020 - 15:50
Хто має вимагати від партій змін?

Особливості національних виборів місцевого масштабу

вт, 12/15/2020 - 14:10
Інтереси підприємців майже не враховані

Час онлювати HR-стратегії: сильний бренд як головний критерій пошуку роботи

пн, 12/14/2020 - 11:04
Наталія Алюшина, голова Національного агентства України з питань державної служби Кожен із нас у роботі керується своїми особистими цінностями, принципами та стереотипами. Це впливає на те, яких співробітників ми наймаємо або ж яку роботу шукаємо, як комунікуємо та як приймаємо рішення. Наш життєвий досвід робить нас заручниками минулого, хоча водночас є основою нашого майбутнього. 

Епоха бездіяльності: Чи розділиться світ на “корисних людей” та “непотрібні маси”?

пн, 12/14/2020 - 09:08
Через пандемію та безпрецедентний розвиток AI тектонічні зсуви на ринку праці відбудуться значно швидше, ніж всі очікували.

Зберегти людей і бізнес: унікальний досвід роботи з персоналом у коронакризу

пн, 12/14/2020 - 08:56
Володимир Чеповий, шеф-редактор журналу БІЗНЕС Готуючи минулий спецвипуск про новітні HR-технології у листопаді 2019 р., ми виставляли акценти великої небезпеки масового виїзду наших фахівців різних професій за кордон. Тоді ми показували ефективні кейси компаній, що у важкій битві за “людський капітал” навчились втримувати персонал цікавими мотиваційними програмами, рейтингували їхні досягнення та друкували фото колективів, де у захисних масках, звичайно, нікого не було. Як швидко змінюється світ…

Помістити в матрицю

ср, 12/09/2020 - 11:35
Світ спостерігає за революцією в технологіях управління людськими ресурсами. HR стає полігоном випробування новітніх IT-розробок