Перейти к основному содержанию

Віолетта Девіцька: “Активне зростання, амбітні цілі, безпека персоналу, навчання, відкритість, постійна комунікація — наші пріоритети”

чт, 12/03/2020 - 13:40

Лідер HR-спільноти компанії MAY-Ukraine Віолетта Девіцька — про те, як створює найкращу в світі команду, про важливість навчання у кризу та стратегічну єдність.

— Як пандемія змінила роботу HR-підрозділу компанії MAY-Ukraine?

— Для нашої компанії криза стала викликом і одночасно можливістю сконцентруватися на зростанні, досягненні амбітних цілей. Звичайно, ми перевели співробітників, крім персоналу виробництва, на віддалену роботу. Задачею 1 для нас було та залишається забезпечення безперервності всіх бізнес-процесів. Водночас критично важливим для компанії є також здоров’я співробітників. Окрім базових заходів із забезпечення їх засобами індивідуального захисту ми ввели періодичне тестування на вірус COVID-19 працівників виробництва. Всі нові співробітники перед виходом на роботу також здають тест.

Багато компаній під час пандемії скоротили бюджет на навчання. MAY-Ukraine, навпаки, посилила акцент на навчанні, яке є не тільки можливістю для розвитку співробітників, але й запорукою професійного та усвідомленого виконання бізнес-завдань. Для цього компанія залучає зовнішніх тренерів і розвиває формат e-learning на власній онлайн-платформі “Академія МАЙ”. Пройти навчальні модулі можуть не лише співробітники офісу, але й виробничники.

Одне із завдань — дати співробітникам розуміння напрямку руху компанії, пояснити причини прийнятих рішень. З  цією метою ми ввели комунікацію в форматі онлайн Town Hall із CEO компанії.

Отже, активне зростання, амбітні цілі, безпека персоналу, навчання, відкритість, підтримка постійної комунікації та взаємодії на всіх рівнях компанії (всередині команд, між командами, на рівні CEO компанії) — це наші пріоритети.

— Відділам з управління персоналом довелось чи не найважче: організувати дистанційну роботу, продумати компенсаційні пакети, вирішити питання оптимізації штату тощо. Що виявилось найбільш складним? Чи була компанія готова до цих викликів?

— Якщо розглядати кожну ситуацію з точки зору нових викликів і можливостей, то варто говорити про результат, якого вдалося досягти у збереженні та розвитку команди і у фокусуванні на збільшенні частки ринку. Якщо ж йдеться про дотримання зобов’язань з боку компанії, то ми змогли виконати свої обіцянки перед співробітниками. У пов­ному обсязі збережена заробітна плата, а також виплати преміальної частини за досягнення поставлених задач у відповідності до Ключових показників результативності.

Думаю, жодна компанія не зможе сказати, що була заздалегідь готова до викликів нової реальності. Тут варто говорити про можливість компанії швидко адаптуватися, перебудовуватися, концентрувати свої зусилля на розвитку, діяти швидко, злагоджено, чітко розуміти, куди необхідно рухатися, і доносити цілі до своїх колег.

— Перед HR вже постали чергові виклики — шукати персонал, який би володів абсолютно новими компетенціями для роботи у “нових умовах”, адже бізнесу необхідно трансформуватись з небаченою донині швидкістю. Які hard skills і soft skills є перевагою на сучасному ринку праці?

— На мою думку, наразі на ринку немає персоналу, який би володів абсолютно новими компетенціями, ситуація змінилася дуже швидко і суттєво, а на формування кардинально інших знань, навичок та досвіду потрібен час.

MAY-Ukraine прагне створити найкращу в світі команду. Для кожного підрозділу у нас розроблена детальна модель компетенцій відповідно до корпоративних бізнес- та HR-стратегій. Щодо компетенцій, які шукаємо у кожного кандидата ми, то це — стратегічна єдність, прихильність цілям, саморозвиток та сприяння розвитку колег, системне мислення і вирішення проблем, управління змінами, цифрові компетенції й цифрова сприйнятливість, Agile і дизайн-мислення, аналіз даних. Ще варто додати адаптивність. До речі, в MAY-Ukraine весь цей час не призупинявся набір нових співробітників, ба більше, у зв’язку з новими планами розвитку відкриваються нові вакансії, зокрема, ми підсилюємо команду відділів продажу, маркетингу, e-commerce.

Наша місія — створювати неперевершену цінність за допомогою кращої у світі команди натхненних і талановитих людей, яку ми ретельно формуємо кожен день.

Читайте також

Вертеп скінчився

вт, 12/15/2020 - 15:50
Хто має вимагати від партій змін?

Особливості національних виборів місцевого масштабу

вт, 12/15/2020 - 14:10
Інтереси підприємців майже не враховані

Час онлювати HR-стратегії: сильний бренд як головний критерій пошуку роботи

пн, 12/14/2020 - 11:04
Наталія Алюшина, голова Національного агентства України з питань державної служби Кожен із нас у роботі керується своїми особистими цінностями, принципами та стереотипами. Це впливає на те, яких співробітників ми наймаємо або ж яку роботу шукаємо, як комунікуємо та як приймаємо рішення. Наш життєвий досвід робить нас заручниками минулого, хоча водночас є основою нашого майбутнього. 

Епоха бездіяльності: Чи розділиться світ на “корисних людей” та “непотрібні маси”?

пн, 12/14/2020 - 09:08
Через пандемію та безпрецедентний розвиток AI тектонічні зсуви на ринку праці відбудуться значно швидше, ніж всі очікували.

Зберегти людей і бізнес: унікальний досвід роботи з персоналом у коронакризу

пн, 12/14/2020 - 08:56
Володимир Чеповий, шеф-редактор журналу БІЗНЕС Готуючи минулий спецвипуск про новітні HR-технології у листопаді 2019 р., ми виставляли акценти великої небезпеки масового виїзду наших фахівців різних професій за кордон. Тоді ми показували ефективні кейси компаній, що у важкій битві за “людський капітал” навчились втримувати персонал цікавими мотиваційними програмами, рейтингували їхні досягнення та друкували фото колективів, де у захисних масках, звичайно, нікого не було. Як швидко змінюється світ…

Помістити в матрицю

ср, 12/09/2020 - 11:35
Світ спостерігає за революцією в технологіях управління людськими ресурсами. HR стає полігоном випробування новітніх IT-розробок