Перейти к основному содержанию

Ганна Захараш: “З 2006 року соціальні інвестиції “Київстар” склали понад 80 млн грн”

ср, 12/02/2020 - 11:21

Директорка з корпоративних комунікацій компанії “Київстар” Ганна Захараш — про благодійність з 15-річним стажем, StopSexтинг та гарячі лінії по COVID-19.

— Компанія “Київстар” соціально активна з 2006 р. Скільки за цей час було ініційовано проєктів, в яких сферах та на яку суму?

— Як лідер телекомунікаційного ринку країни, “Київстар” вважає своєю місією змінювати Україну на краще та відкривати нові можливості завдяки технологіям. Саме цей принцип закладено в серце бізнесу та в основу стратегії корпоративної соціальної відповідальності, основними напрямками якої є: навчання цифровим навичкам, розвиток підприємництва, безпека в інтернеті, корпоративне волонтерство та партнерство заради миру. З  2006 р. соціальні інвестиції “Київстар” склали понад 80 млн грн — це і пряма благодійна допомога, і фінансова підтримка соціальних проєктів. 

— Які були плани з КСВ на 2020-й рік і чи відкоригувала їх цьогорічна ситуація? 

— Одним з основних напрямків КСВ є цифрова освіта, і наші соціальні ініціативи тут стали ще актуальнішими. Зокрема, коли життя перейшло в онлайн, школа мобільної грамотності “Смартфон для батьків” допомагала людям елегантного віку інтегруватися в цифровий світ та залишатися на зв’язку з рідними.

Не менш актуальним є також питання безпеки в інтернеті, особливо вразливі перед кібершахраями діти. В  лютому “Київстар” профінансував створення інформаційно-просвітницького порталу про загрози для дітей в інтернеті StopSexтинг.

І в складні часи наші абоненти продовжують підтримувати ініціативу “Дитяча надія” та надсилати благодійні смс на допомогу маленьким пацієнтам з вадами серця та онкологічними захворюваннями. Лише за період карантину вдалося зібрати понад 2 млн грн та придбати обладнання для 14 відділень лікарень Києва, Львова, Одеси та Дніпра. Загальна сума зборів — майже 5,5 млн грн. 

— Великі компанії під час пандемії обрали певні програми дій для підтримки суспільства. Чи з’явилась така в “Київстар”? 

— “Київстар” відразу зайняв активну позицію та розробив план захисту співробітників й підтримки суспільства. У період карантину ми надали абонентам різних благ на суму майже 80 млн грн, з них близько 30 млн грн — пряма благодійна допомога на закупівлю апаратів ШВЛ, моніторів пацієнтів та засобів індивідуального захисту для медиків.

На початку нашим завданням було допомогти клієнтам адаптуватися до нових викликів: починаючи з бонусів на роумінг для тих, хто в березні вимушено затримався за кордоном, до розробки комплексних рішень для дистанційних офісів. Також для всіх абонентів компанія надала безкоштовний доступ до номерів гарячих ліній по COVID-19 та на запит МОЗ робила регулярні інформаційні смс-розсилки щодо профілактики захворювання.

Аби підтримати медичних працівників, “Київстар” нарахував їм бонуси на мобільний зв’язок. За час карантину таку допомогу отримали близько 70 тис. медиків. 

Здоров’я співробітників — наш основний пріоритет. З бе­резня майже 80% персоналу переведено на віддалену роботу. Ті, хто працює в офісах або на об’єктах інфраструктури, забезпечені корпоративним транспортом та засобами індивідуального захисту. Компанія організувала тестування у приватній лабораторії — зроблено вже понад тисячу ПЛР-тестів. Усі співробітники забезпечені медичною допомогою згідно з умовами страхування та у випадку хвороби можуть отримати матеріальну допомогу.

— У складні часи компанії вимушені оптимізувати вит­рати, чи мають залишатись соціальні питання в колі уваги? 

— Ми розуміємо, що наша основна задача полягає в тому, аби наші співробітники були у безпеці та мали стабільний дохід. Це важлива частина соціальної відповідальності будь-якого бізнесу, особливо в період кризи. Якщо люди почуватимуться комфортно у скрутний час, це дозволить підтримувати ефективну роботу компанії, аби понад 25 млн абонентів залишалися на зв’язку, а економіка країни працювала, незважаючи на всі виклики.

Читайте також

Вертеп скінчився

вт, 12/15/2020 - 15:50
Хто має вимагати від партій змін?

Особливості національних виборів місцевого масштабу

вт, 12/15/2020 - 14:10
Інтереси підприємців майже не враховані

Час онлювати HR-стратегії: сильний бренд як головний критерій пошуку роботи

пн, 12/14/2020 - 11:04
Наталія Алюшина, голова Національного агентства України з питань державної служби Кожен із нас у роботі керується своїми особистими цінностями, принципами та стереотипами. Це впливає на те, яких співробітників ми наймаємо або ж яку роботу шукаємо, як комунікуємо та як приймаємо рішення. Наш життєвий досвід робить нас заручниками минулого, хоча водночас є основою нашого майбутнього. 

Епоха бездіяльності: Чи розділиться світ на “корисних людей” та “непотрібні маси”?

пн, 12/14/2020 - 09:08
Через пандемію та безпрецедентний розвиток AI тектонічні зсуви на ринку праці відбудуться значно швидше, ніж всі очікували.

Зберегти людей і бізнес: унікальний досвід роботи з персоналом у коронакризу

пн, 12/14/2020 - 08:56
Володимир Чеповий, шеф-редактор журналу БІЗНЕС Готуючи минулий спецвипуск про новітні HR-технології у листопаді 2019 р., ми виставляли акценти великої небезпеки масового виїзду наших фахівців різних професій за кордон. Тоді ми показували ефективні кейси компаній, що у важкій битві за “людський капітал” навчились втримувати персонал цікавими мотиваційними програмами, рейтингували їхні досягнення та друкували фото колективів, де у захисних масках, звичайно, нікого не було. Як швидко змінюється світ…

Помістити в матрицю

ср, 12/09/2020 - 11:35
Світ спостерігає за революцією в технологіях управління людськими ресурсами. HR стає полігоном випробування новітніх IT-розробок