Перейти к основному содержанию

У 2019 році дохід ТОП-100 компаній ринку лакшері зріс на 14% — Deloitte

ср, 11/25/2020 - 13:19

Лідером серед країн за кількістю виробників товарів класу люкс стала Італія. Франція вийшла на перше місце за сукупним обсягом продажів.

У 2019 фінансовому році дохід ТОП-100 світових компаній ринку предметів розкоші  зріс на 13,7% - до $281 млрд порівняно з аналогічним показником минулого року.

Про це йдеться в сьомому глобальному дослідженні компанії Deloitte ринку товарів класу люкс.

Проте, темпи щорічного росту знизилися до 8,5% порівняно з 10,8% торік. 

Лідером серед країн за кількістю виробників товарів класу люкс стала Італія. Франція вийшла на перше місце за сукупним обсягом продажів (28,3%).

У 2019 фінансовому році мінімальний обсяг виручки, необхідний для включення до переліку 100 провідних світових виробників товарів класу люкс, склав $238 млн, що на $20 млн, ніж роком раніше.

Сегмент продажів одягу і взуття залишається лідером за кількістю представників у ТОП-100 компаній лакшері, проте його гравці мають найнижчий середній показник виручки, що становить всього $1,2 млрд.

"Пандемія змусила серйозно переглянути можливість продажу через інтернет, — йдеться в дослідженні Deloitte. — Спочатку виробники товарів класу люкс дуже повільно адаптувалися до цифрової революції, проте більшість брендів зараз організовують процес продажу своїх товарів онлайн. Наприклад, Prada встановив тісну співпрацю з Tmall, комерційним онлайн-каналом компанії Alibaba, а Dolce & Gabbana відкрив власний відеобутик. Загалом обсяг продажу через інтернет збільшився протягом першого півріччя, досягнувши у квітні рекордних значень зростання у +209% порівняно з попереднім роком".

Практично всі найважливіші заходи у сфері моди та покази цього року скасували або перенесли на наступний рік. Багато з них були проведені онлайн-форматі. Прикладом застосування технологій у «новій нормальності» стало проведення Лондонського чоловічого тижня моди 2020 на віртуальній платформі. Мілан та Париж також адаптували свої шоу до віртуального формату.

Читайте також

Українець, який створив PayPal і Affirm, став мільярдеромць, який створив PayPal і Affirm, став мільярдером

сб, 01/16/2021 - 09:51
Вартість акцій Affirm подвоїлася, і статок засновника компанії, уродженця Києва, зріс до $2,7 млрд.

Telegram відхилив пропозицію про інвестиції з оцінкою в $30 млрд — ЗМІ

пт, 01/15/2021 - 15:34
Потенційні інвестори оцінили Telegram в $ 30 млрд. Це перша зовнішня оцінка компанії за останні роки, про яку стало відомо.

MAY-Ukraine здійснила справжній прорив у сфері HoReCa

пт, 01/15/2021 - 12:45
Компанія відкрила новий канал збуту продукції

Кава Starbucks тепер в Україні

пт, 01/15/2021 - 11:20
У межах глобального партнерства Nestlé та Starbucks в Україні розпочинається продаж чотирьох видів меленої та зернової кави Starbucks, якою можна буде насолодитися вдома.

Нові флагмани лінійки Galaxy S21 та інші новинки від Samsung

пт, 01/15/2021 - 09:24
Компанія Samsung презентувала нові продукти, зокрема, флагманську лінійку смартфонів S21 в рамках чергової презентації Samsung Galaxy Unpacked 2021

Українські аеропорти втратили за рік більше ніж 50% пасажирів

чт, 01/14/2021 - 14:48
За 2020 рік українські авіакомпанії виконали 44,2 тис. комерційних рейсів